Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Nyt auttakee!

Vierailija
22.10.2014 |

Hei! Mulle on tehty lääkkeellinen abortti n. 4 viikkoa sitten, vuoto oli jo loppumaisillaan kunnes tänään yhtäkkiä ryöpsähti oikein kunnolla verta ja tuli isoja hyytymiä. Minulle on käynyt pari viikkoa sitten samalla tavalla ja kohtu ultrattu, eikä raskausmateriaalia ollut. Noh, sain kumminki antibiootit mahdolliseen kohtutulehdukseen, söin kuurin. En usko että kohtutulehdusta oli/on koska lääkäritkään eivät sinäänsätulehduksen merkkejä havainneet. Eli mitäs ihmettä Jos kohtu muka tyhjä? Mistä nämä tulee, onko vaarallista? Ei ne menkatkaan ole.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:51"]

Liiallisen verenvuodon riski tuossa on olemassa. Jos verenvuoto jatkuu parikin viikkoa, voi herkästi "vuotaa kuiviin". Tuttavani menehtyi juurikin raskaudenkeskeytyksen jälkeiseen verenvuotoon :(

[/quote]

...ja lehmät lentää...

Vierailija
2/13 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosia ne naiset on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Raskausmateriaalia" herranjumala oikeesti se on (oli) sun oma lapsi!!! Hyi saatana. Lapsen käsi, jalka tms ja sä kutsut sitä vaan raskausmateriaaliksi. Näinkö normaalia murha kohdussa on nykyään :( ! 

Vierailija
4/13 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 00:16"]

"Raskausmateriaalia" herranjumala oikeesti se on (oli) sun oma lapsi!!! Hyi saatana. Lapsen käsi, jalka tms ja sä kutsut sitä vaan raskausmateriaaliksi. Näinkö normaalia murha kohdussa on nykyään :( ! 

[/quote]

Parempi olla kommentoimatta, kun taustoja ei tiedä. Vauva on voinut olla toivottu, mutta ei elinkelpoinen.

Vierailija
5/13 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "vauva" on kasa punasta hyytelöä kunnes se syntyy! Ihan sama mitä "käsiä tai jalkoja" siinä verisessä paskassa on, se ei siitä ihmistä vielä tee. Nyt taas yksinhuoltajat nukkumaan...

Vierailija
6/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vaikka joku lääkäri paikalla? Ap

Vierailija
7/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaikka soittaisit oikealle lääkärille?

Vierailija
8/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on myös tehty abortti n. vuosi sitten. Tämän jälkeen verta vuosi enemmän ja vähemmän 2 kuukautta. Minulla oli myös kohtutulehdus kun lääkkeiden avulla kohtu ei ollut tyhjentynyt. Sain antibiootit ja jouduttiin tekemään kaavinta. Eli siis minulla ainakin oli normaalia että välissä vuoto lakkasi ja saattoi yhtäkkiä alkaa uudestaan runsaampana. Mutta mitä jos soittaisit lääkäriin ja kysyisit onko aihetta huolestua.

Vierailija
9/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai se on soitettava, tuntuu vaan niin turhalta taas kerran mennä sinne ja maksaa 30e

Vierailija
10/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Kun lääkäri vaan sanoo että tyhjä se kohtu on :( ap

Vierailija
11/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ollut lämpöä? Menkkamaisia mahakipuja? Tai pahanhajuinen emätin? Jos ei ole mitään näistä, niin tuskimpa ainakaan kohtutulehdus on. Voithan tietenki oottaa muutaman päivän ja katsoa muuttuuko vuoto mitenkään ennenkuin varaat aikaa lääkärille.

Vierailija
12/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 12:10"]Onko sinulla ollut lämpöä? Menkkamaisia mahakipuja? Tai pahanhajuinen emätin? Jos ei ole mitään näistä, niin tuskimpa ainakaan kohtutulehdus on. Voithan tietenki oottaa muutaman päivän ja katsoa muuttuuko vuoto mitenkään ennenkuin varaat aikaa lääkärille.
[/quote]
Ei ole lämpöä, ei oikeastaan mahakipuakaan, vain sellainen jännä tunne mahassa, ei haise. Niin no todennäköisesti tämä menee ohi ja sitten on taas aivan niukkaa vuotoa, niinkuin aiemminkin on käynyt, mietityttää vaan, että kauankohan tätä kestää.. Ja kaksi kertaa kumminki ultrattu, eikä mitään löytynyt. Ei kai lääkäri niin sokea ollut.. Pitäisikö minun muuten syödä rautatabletteja, kun näin runsaasti vuodan? Voiko tässä olla jotain vaaraa, että menetän liikaa verta tms?

Vierailija
13/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallisen verenvuodon riski tuossa on olemassa. Jos verenvuoto jatkuu parikin viikkoa, voi herkästi "vuotaa kuiviin". Tuttavani menehtyi juurikin raskaudenkeskeytyksen jälkeiseen verenvuotoon :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän