Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitkä ei voisi käyttää korkeita korkoja?

Vierailija
22.10.2014 |

Aina silloin tällöin kuulee, varsinkin lyhyiden suusta, että "onneksi en ole pitkä, niin voin käyttää korkeita korkoja" tai sitten multa kysytään miten kehtaan käyttää korkkareita, kun olen niin pitkä muutenkin.
T. Vähintään 11cm koroilla kävelevä pitkä nainen

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet ovat yksinkertaisesti kateellisia. Kävele ylpeästi vaan niillä koroilla!

Vierailija
2/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 12:01"]Lyhyet ovat yksinkertaisesti kateellisia. Kävele ylpeästi vaan niillä koroilla!
[/quote]
niin kävelenkin. Paitsi töissä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt ja käytän VAIN matalia kenkiä. Yhtä hyvin pitkä voi käyttää korkkareita.

Vierailija
4/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut nyt vaan kuvittelee, että muuttuu liika pitkäksi jos vaikka on 180cm ja laittaa korot. Ehkä he itse eivät halua pidentyä niin paljon sitten.

Vierailija
5/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi. Mä ainakin kävelen aina korkokengissä.

176cm (ilman korkoja)

Vierailija
6/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:56"]

Aina silloin tällöin kuulee, varsinkin lyhyiden suusta, että "onneksi en ole pitkä, niin voin käyttää korkeita korkoja" tai sitten multa kysytään miten kehtaan käyttää korkkareita, kun olen niin pitkä muutenkin. T. Vähintään 11cm koroilla kävelevä pitkä nainen

[/quote]

Totta kai voi käyttää! Mutta näyttäähän se typerältä kun 190 cm pitkä huonoryhtinen honkkeli huojuu niiden korkkareidensa kanssa.

Terv. Kateellinen tappi.

Vierailija
7/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä nainen, joka osaa koroilla kävellä, näyttää upealta korkkareissa. Lyhyt voi olla yhtä kaunis, mutta ei koskaan yhtä näyttävä.

Vierailija
8/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:56"]

Aina silloin tällöin kuulee, varsinkin lyhyiden suusta, että "onneksi en ole pitkä, niin voin käyttää korkeita korkoja" tai sitten multa kysytään miten kehtaan käyttää korkkareita, kun olen niin pitkä muutenkin. T. Vähintään 11cm koroilla kävelevä pitkä nainen

[/quote]

Totta kai voi käyttää! Mutta näyttäähän se typerältä kun 190 cm pitkä huonoryhtinen honkkeli huojuu niiden korkkareidensa kanssa.

Terv. Kateellinen tappi.

[/quote]

Mulla on oikein suora ryhti ja osaan myös kävellä korkeilla koroilla. Myös tapeilla voi olla huono ryhti. Ei yhtään sen kauniimpaa.

Vierailija
9/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä kukaan haluaisi tehdä elämästään epämukavampaa korkokenkiä pitämällä?

Vierailija
10/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä nainen korkkareissa on melkonen ilmestys :) toivoisin ettei nuo päälle 175cm naiset arastelis korkkiksia niin paljon, ihanaa ihastella kaduilla kun pitkät reidet köpöttelee eteenpäin.

T. Lyhyt ja kateellinen tilipitappi

Vierailija
11/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 12:58"]Miksi helvetissä kukaan haluaisi tehdä elämästään epämukavampaa korkokenkiä pitämällä?
[/quote]
koska jotkut tykkää korkkareista?

Vierailija
12/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäkin voi käyttää korkkareita. Joillekkin tuntuu vaan olevan hankalaa, jos nainen on pitempi kuin mies ja sitten arvostellaan itsensä vielä pitemmäksi tekeviä naisia.

Vierailija
13/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän korkkareiden tarkoitus ole lisätä pituutta, vaan vääntää seisoma-asento sellaiseksi, että tissit ja perse korostuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän