Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvää kosmetiikkaa ja hygieniatuotteita

Vierailija
15.11.2014 |

Tähän voi laittaa mitä kivoja kosmetiikka- tai hygieniatuotteita käytät tai olet hiljattain löytänyt.

Itse tilasin juuri ekaa kertaa Lushilta kun olen monelta suunnalta kuullut ja lukenut kehuja, ja ihan mahtavilta tuntuvat nuo tuotteet, iho tuntuu nauttivan ja se tuoksu! Nuuhkin itseäni koko ajan :), mulla on siis nyt kuoriva suihkupala, kosteuttava kasvovoide, suihkugeeli ja käsivoide ja ainakin shampoota ja hoitoaineita aion tilata seuraavaksi. Vaikka parfyymiset tuoksut ovat minulle liian voimakkaita niin noiden tuotteiden tuoksu ei ainakaan vielä alkuvaiheessa ole tökkinyt. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foreverin tuotteet, ihania! En palaa markettuotteisiin enää ikinä.

Vierailija
2/5 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri Lumenen seerumimeikkivoiteen. Se on todella ohutta mutta silti peittää ihon virheitä ja saa näyttämään tosi hehkeältä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri keitin luuliemen, tosi hyvää iholle, siinä on kollageenia.

Vierailija
4/5 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 15:07"]

Ostin juuri Lumenen seerumimeikkivoiteen. Se on todella ohutta mutta silti peittää ihon virheitä ja saa näyttämään tosi hehkeältä :)

[/quote]

Mulla on tuo sama, toimii. ap

Vierailija
5/5 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow:n puhdistugeeli ja kasvovesi. Parempia en ole löytänyt. Lumenen irtopuuteri ja kulmakynä ihan parhaita myös.  Kosteusvoiteista Nivean Nourishing Day Care -päivävoide kuivalle iholle (tuubissa) ja yövoiteista Olayn Regenerist  3-point treatment cream on ainoat mitä suostun käyttämään.