Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten löytää vanha ystävä?

Vierailija
11.09.2021 |

Haluaisin tavata vanhan ystäväni kolmenkymmenen vuoden takaa. Yhteydenpito vain jäi opiskelujen ja perheen perustamisen takia, enkä ole kuullut hänestä mitään, paitsi kiertoteitä, että hänen elämä ei ehkä ole ollut kovin helppo. Mitään ei löydy netistä ja yhteystiedot ovat salaiset.

Luulen, että hänestäkin olisi ehkä kiva nähdä, mutta miten ihmeessä hänet voisi löytää?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla.

Vierailija
2/19 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitikin haluaisi löytää vanhan ystävän, mutta ei tietoa missä asuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnette jonkun kolmannen ihmisen, joka on tuntenut tuon kateissa olevan, niin siinä olisi pieni mahdollisuus.

Vierailija
4/19 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten muka kuvittelet hänet löytäväsi.  

Etenkin jos hänen sukunimensäkin on muuttunut.  

Ja jos hänellä on salaiset tiedot.  

Et voi löytää häntä mitenkään.

Ainoa mistä voisit kysellä on hänen sukulaisensa, mutta mitä niin tärkeää asiaa sinulla on vanhalle ystävällesi, että rupeat utelemaan hänestä, hänen sukulaisiltaan.

Sitä paitsi eivät varmaan edes kertoisi sulle mitään.  Miksi kertoisivat?

Ja miten hyvä ystävä muka olit hänen kanssaan?   Hyvän ystävän kanssa ei välit jää katkolle, vaikka  avioituu ja tulee perhettä, jonkilaista pientä yhteyttä on aina olemassa, kuten joulu-syntymäpäivä, nimipäivä, lasten syntymine yms. pienet tervehdykset.

Joten tosiaan,  anna olla!

Vierailija
5/19 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, jos tuosta ystävästäsi olisi kiva nähdä sinua, hän olisi varmaan ottanut sinuun yhteyttä.

Sillä jos sinun tietosi eivät ole salaisia, niin helppohan sinuun on yhteys saada.

Vaikkapa jo somessa.  Tai puhelimella, tai kirjeellä tai netissä sähköposti.

Älä tyrkytä itseäsi ja omaa haluasi tavata ja kuulla hänestä.

Mistä sinä tiedät, että hän haluaisi olla yhteyksissä kanssasi?

Jos välttämättä haluaisi, aivan varmasti olis jo ottanut yhteyttä.

Vierailija
6/19 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhteystiedot ovat salaiset, niin ei halua yhteydenottoja. Ärsyttäisi suuresti, jos joku yrittäisi urkkia tietojani, ne ovat syystä salaiset enkä kaipaa vanhojen tuttujen yhteydenottoja. Elämässäni ovat ne joiden haluankin siellä olevan. Jos omat tietosi ovat julkiset, hän olisi voinut halutessaan ottaa sinuun yhteyttä.

Vierailija
7/19 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kateissa oleva ystävä voi myös kaivata ystäväänsä. Kumpikaan ei löydä toistaan.

Vierailija
8/19 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minunkin yhteystiedot on salaiset. Mutta silti mielelläni tapaisin nuoruuden ystäviä. Silloin ei ollut facebookia, monetkaan eivät ole siellä.

-ap

Vierailija
9/19 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minunkin yhteystiedot on salaiset. Mutta silti mielelläni tapaisin nuoruuden ystäviä. Silloin ei ollut facebookia, monetkaan eivät ole siellä.

-ap

Jos tiedät missä kaupungissa he asuvat.. niin sitten sulla on toivoa.

Vierailija
10/19 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä löytyy. Annahan tämän ystäväsi etunimi ja kaupunki jossa asuitte sillon kun olotte ystäviä. Löytyy pian.

Vierailija
11/19 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhteystiedot ovat salaiset, niin ei halua yhteydenottoja. Ärsyttäisi suuresti, jos joku yrittäisi urkkia tietojani, ne ovat syystä salaiset enkä kaipaa vanhojen tuttujen yhteydenottoja. Elämässäni ovat ne joiden haluankin siellä olevan. Jos omat tietosi ovat julkiset, hän olisi voinut halutessaan ottaa sinuun yhteyttä.

Ei välttämättä. Minun tietoni ovat olleet salaiset 90-luvulta lähtien sen vuoksi, että en halua erään minua henkirikoksella uhanneen ihmisen edelleenkään tietävän, missä olen tai olenko missään.

Haluaisin kuulla parista vanhasta tutustani, mutta en ota heihin yhteyttä sen vuoksi, etten halua tunkeutua heidän elämäänsä. Olen niin kauheassa elämäntilanteessa, että siitä tietäminenkin olisi empaattiselle ihmiselle ikävää.

Elämä ei ole niin yksiviivaista kuin se joskus näyttää olevan.

Vierailija
12/19 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistraatillahan on osoitepalvelu.

Vierailija
13/19 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tietenkään jos tiedot ovat salaiset, mutta siis mistä tiedät että ovat?

Vierailija
14/19 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs tämän "kierotien" kautta? Jos olet hänestä kuitenkin jotain kautta kuullut, niin eikö sitä reittiä voisi myös tämä kadonnut ystävä löytyä?

Vierailija
15/19 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin nimi- ja osoitetiedusteluun, siellä sanottiin, että tiedot ovat salaiset.

Nämä tuttujen kautta kiertoteitä tulleet tiedotkin ovat jostain kymmenen vuoden takaa. Eivät hekään tiedä enää mitään. Silloin jo mietin yhteydenottoa, mutta oma elämäntilanteeni oli todella hankala niin se jäi.

Ehkä hän ei halua tavata, mutta olisi kiva edes yrittää. Taitaa olla mahdotonta.

Vierailija
16/19 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin nimi- ja osoitetiedusteluun, siellä sanottiin, että tiedot ovat salaiset.

Nämä tuttujen kautta kiertoteitä tulleet tiedotkin ovat jostain kymmenen vuoden takaa. Eivät hekään tiedä enää mitään. Silloin jo mietin yhteydenottoa, mutta oma elämäntilanteeni oli todella hankala niin se jäi.

Ehkä hän ei halua tavata, mutta olisi kiva edes yrittää. Taitaa olla mahdotonta.

No jos hän on nähnyt vaivaa kieltääkseen luovuttamisen, niin ehkä paras jättää sikseen, vaikka kuulisitkin esim. joltain missä asuu.

Vierailija
17/19 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan ystävän löytyminen voi olla myös melkoinen pettymys. Itselleni kävi niin. Olen itse kaukana täydellisestä, mutta hänen ajattelutapansa ja käytöksensä tuntuivat todella vierailta. No jotenkin tuntuu että hän halveksi minua ja se v****ileva käytös johtui ehkä siitä.

Vierailija
18/19 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samaa mieltä jos on hyvä ystävä niin ei se minnekkään katoa,vaikka olisikin hetkiä ,olla ottamatta yhtyeyttä...

Hyvä ystävä ei kuitenkaan minnekkään katoa jos on oikeasta  ystävyydestä kyse.

Vierailija
19/19 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystävälläsi ei ol eollut helppoa, niin hän ei välttämättä halua nähdä.