Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska viimeksi sukupuolitautitestit ja montako kumppania?

Vierailija
22.10.2014 |

Kuinka usein käytte sukupuolitautitesteissä? Montako kumppania teillä on ollut ilman kondomia? Vaaditteko kumppanilta testejä ennen seksiä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testit viimeksi helmikuussa, sen jälkeen kolme kumppania ja kaikkien kanssa kondomi. Paljaalla viimeksi vuosi sitten ja varmaan juurikin sen herrasmiehen takia kolposkopia -> loop-hoito -> kolposkopia -ravaamista koko tämä vuosi. (juu, tartunnanlähdettä ei voi varmuudella sanoa ja hpv voi tarttua kortsusta huolimatta, mutta mutta...)

Vierailija
22/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä mieltä että kumia ei oteta pois suhteessa ennen kuin molemmat on testattu. Itsellä kaksi vakavaa suhdetta, jotka ovat ainoat ilman kondomia. Toisessa olimme molemmat neitsyitä, joten testejä ei tarvittu ja toisessa kävimme nykyiseni kanssa testeissä.

Itsellä seksikumppaneita on yhteensä 6 ja testejä takana 2. Toinen uuden kumppanin kanssa ja toinen otettiin kun minulla puhkesi herpes vaikka kumi oli ollut käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 12:07"]

Äijät ovat liian herkästi vinkumassa suihinottoja ilman testejä.

[/quote]

Mulle yksi mies sanoi mun olevan ensimmäinen joka käyttää kortsua suihinotossa. "Ihana" kuulla tuollaista ihmiseltä, joka on ravannut huorissa ympäri Eurooppaa. Yöks.

Naisistakin varmaan melkein kaikki antaa nuolla paljaalla ennen kuin on käyty testeissä. Itse en anna, onpahan jotain mitä odottaa ;)

Vierailija
24/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien raskauksen aikana, viimeksi siis vuonna 2003. Seksikumppaneita tuon jälkeen on ollut kaksi, mutta nekin oli jo vuosia sitten. Enää en harrasta seksiä.

Vierailija
25/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 12:07"]

Äijät ovat liian herkästi vinkumassa suihinottoja ilman testejä.

[/quote]

Mulle yksi mies sanoi mun olevan ensimmäinen joka käyttää kortsua suihinotossa. "Ihana" kuulla tuollaista ihmiseltä, joka on ravannut huorissa ympäri Eurooppaa. Yöks.

[/quote]

Kiiiva. Toisaalta suihinotto ei tunnu miltään kortsun kanssa, mutta siksi niissä testeissä pitäisikin tavata että saisi niitä suihinottoja ja pääsisi antamaan niitä.

Vierailija
26/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kolmesti. Ei koskaan mitään oireita. Ekalla kerralla löytyi suureksi kauhuksi klamydia.

Yhteensä olen ollut kuuden kanssa elämäni aikana. Viime kerran jälkeen vain mieheni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän