Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin. Mikä kotinne sisustuksessa on miehesi valitsemaa?

Vierailija
22.10.2014 |

Vai määräätkö itse kaikesta?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan päättää sisustuksesta koska myös maksan sen.

Vierailija
2/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kaikki, joka ikinen magneetti ja sohva. Jos kumpikin ei tykkää jostain, se jätetään hankkimatta. Tottakai meillä on sellaisia huonekaluja, joista mies tykkää enemmän tai joista minä tykkään enemmän, mutta ei ole mitään toisen valitsemaa.

Menimme naimisiin nuorena, joten kummallakaan ei ollut mitään omaa kotia tai sisustustyyliä ennestää, rakensimme oman kotimme yhdessä.

Naimisissa on oltu vuodesta 1998 lähtien. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin miehen valitsema on olohuoneen sohvan koristetyynyt. Olen todella tyytyväinen hänen valitsemiinsa tyynyihin.

Vierailija
4/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä valitaan kaikki muut paitsi verhot ja muut tekstiilit. Meillä on yhdessä sovittu musta-valko-harmaa-värimaailma, jonka mukaan tosin valitsen nekin.

Vierailija
5/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin pitää sisustamisesta ja ymmärtää estetiikan päälle- Yhdessä tehdään kaikki valinnat, ja makumme onkin hämmästyttävän samanlainen.

Vierailija
6/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki. Kun muutettiin yhteen, myin omat huonekaluni. Joitain hankintoja on tehty yhdessä.

Vierailija
7/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, mutta mikään ei ole minunkaan valitsemaani. Ollaan remontoitu ja hankittu huonekalut yhdessä, niin myös valkattu taulut ja sisustusesineet.
On meillä asunnossa molempien vanhoja huonekalujakin, muttei sellaisia joita toinen ehdottomasti inhoaisi.

Vierailija
8/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki perintöhuonekalut ovat miehen ja niitä on suurin osa.

Vierailija
9/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti just vessaan käsienpesuaineelle "pumpun." Siis mikä se nyt onkaan. En osaa suomea enää.

Suurinosa meidän tavaroista on saatu, joten aika vähän on kummankaan kädenjälkeä.

Vierailija
10/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Miestä ei voisi vähempää kiinnostaa sisustaminen. Käydään yhdessä ostoksilla, kysyn mielipidettä, mutta miehelle on kuulemma ihan sama. Eli minun maun mukaan mennään.

Vierailija
11/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien tietokonepöydät ja tuolit, tv-taso, sänky ja nojatuoli.

Vierailija
12/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv taso, sohva. Muut yhdessä hankittuja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta

Vierailija
13/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä! Luin juuri tuota ketjua jossa lueteltiin junttikotien sisustuselementit :D Meiltä löytyy miehen mieliksi sielläkin mainitut kattotuuletin/valaisin, sekä mekanismituoli. Ensimmäisessä yhteisessä asunnossamme oli jopa vihreä nahkasohvakin. Siitä sain onneksi suostuteltua mieheni luopumaan. Huh :D
Mielestäni on tärkeää tehdä kompromissejakin. Onhan tämä meidän molempien koti ja tärkeintä että molemmat viihtyy. Itse vaikutan kuitenkin valtaosaan sisustuksesta.

Vierailija
14/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 01:19"]Eikä! Luin juuri tuota ketjua jossa lueteltiin junttikotien sisustuselementit :D Meiltä löytyy miehen mieliksi sielläkin mainitut kattotuuletin/valaisin, sekä mekanismituoli. Ensimmäisessä yhteisessä asunnossamme oli jopa vihreä nahkasohvakin. Siitä sain onneksi suostuteltua mieheni luopumaan. Huh :D
Mielestäni on tärkeää tehdä kompromissejakin. Onhan tämä meidän molempien koti ja tärkeintä että molemmat viihtyy. Itse vaikutan kuitenkin valtaosaan sisustuksesta.
[/quote]
Kysyn toki miehen mielipidettä ja yhteistuumin tehdään silti hankinnat. :)

Vierailija
15/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Vierailija
16/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 01:22"]Minä.
[/quote]
Voi miten herttainen vastaus :)

Vierailija
17/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv (2kpl), tietokone, pleikka peleineen, nojatuoli, tietokonetuoli, kotiteatteri ...

Vierailija
18/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvat, telkkari, sänky, makuuhuoneen lipasto ja peili, eteisen kaapit, vierashuoneen työpöytä, ruokapöytä tuoleineen, "pleikkahuoneen" kirjahyllyt, pari taulua.

Vierailija
19/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutimme yhteen, mies sanoi, että saan päättää kaikesta mitä tulee sisustukseen ja kalustukseen. Näin kävi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi