Noniin. Mikä kotinne sisustuksessa on miehesi valitsemaa?
Kommentit (19)
Yhdessä kaikki, joka ikinen magneetti ja sohva. Jos kumpikin ei tykkää jostain, se jätetään hankkimatta. Tottakai meillä on sellaisia huonekaluja, joista mies tykkää enemmän tai joista minä tykkään enemmän, mutta ei ole mitään toisen valitsemaa.
Menimme naimisiin nuorena, joten kummallakaan ei ollut mitään omaa kotia tai sisustustyyliä ennestää, rakensimme oman kotimme yhdessä.
Naimisissa on oltu vuodesta 1998 lähtien.
Viimeisin miehen valitsema on olohuoneen sohvan koristetyynyt. Olen todella tyytyväinen hänen valitsemiinsa tyynyihin.
Yhdessä valitaan kaikki muut paitsi verhot ja muut tekstiilit. Meillä on yhdessä sovittu musta-valko-harmaa-värimaailma, jonka mukaan tosin valitsen nekin.
Kumpikin pitää sisustamisesta ja ymmärtää estetiikan päälle- Yhdessä tehdään kaikki valinnat, ja makumme onkin hämmästyttävän samanlainen.
Melkein kaikki. Kun muutettiin yhteen, myin omat huonekaluni. Joitain hankintoja on tehty yhdessä.
Ei mikään, mutta mikään ei ole minunkaan valitsemaani. Ollaan remontoitu ja hankittu huonekalut yhdessä, niin myös valkattu taulut ja sisustusesineet.
On meillä asunnossa molempien vanhoja huonekalujakin, muttei sellaisia joita toinen ehdottomasti inhoaisi.
Kaikki perintöhuonekalut ovat miehen ja niitä on suurin osa.
Mies osti just vessaan käsienpesuaineelle "pumpun." Siis mikä se nyt onkaan. En osaa suomea enää.
Suurinosa meidän tavaroista on saatu, joten aika vähän on kummankaan kädenjälkeä.
Ei mikään. Miestä ei voisi vähempää kiinnostaa sisustaminen. Käydään yhdessä ostoksilla, kysyn mielipidettä, mutta miehelle on kuulemma ihan sama. Eli minun maun mukaan mennään.
Molempien tietokonepöydät ja tuolit, tv-taso, sänky ja nojatuoli.
Tv taso, sohva. Muut yhdessä hankittuja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta
Eikä! Luin juuri tuota ketjua jossa lueteltiin junttikotien sisustuselementit :D Meiltä löytyy miehen mieliksi sielläkin mainitut kattotuuletin/valaisin, sekä mekanismituoli. Ensimmäisessä yhteisessä asunnossamme oli jopa vihreä nahkasohvakin. Siitä sain onneksi suostuteltua mieheni luopumaan. Huh :D
Mielestäni on tärkeää tehdä kompromissejakin. Onhan tämä meidän molempien koti ja tärkeintä että molemmat viihtyy. Itse vaikutan kuitenkin valtaosaan sisustuksesta.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 01:19"]Eikä! Luin juuri tuota ketjua jossa lueteltiin junttikotien sisustuselementit :D Meiltä löytyy miehen mieliksi sielläkin mainitut kattotuuletin/valaisin, sekä mekanismituoli. Ensimmäisessä yhteisessä asunnossamme oli jopa vihreä nahkasohvakin. Siitä sain onneksi suostuteltua mieheni luopumaan. Huh :D
Mielestäni on tärkeää tehdä kompromissejakin. Onhan tämä meidän molempien koti ja tärkeintä että molemmat viihtyy. Itse vaikutan kuitenkin valtaosaan sisustuksesta.
[/quote]
Kysyn toki miehen mielipidettä ja yhteistuumin tehdään silti hankinnat. :)
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 01:22"]Minä.
[/quote]
Voi miten herttainen vastaus :)
Tv (2kpl), tietokone, pleikka peleineen, nojatuoli, tietokonetuoli, kotiteatteri ...
Sohvat, telkkari, sänky, makuuhuoneen lipasto ja peili, eteisen kaapit, vierashuoneen työpöytä, ruokapöytä tuoleineen, "pleikkahuoneen" kirjahyllyt, pari taulua.
Kun muutimme yhteen, mies sanoi, että saan päättää kaikesta mitä tulee sisustukseen ja kalustukseen. Näin kävi.
Mä saan päättää sisustuksesta koska myös maksan sen.