Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki herkät ihmiset eivät näe henkiolentoja?

Vierailija
21.10.2014 |

Uskon, että vain hyvin herkät ihmiset voivat aistia ja nähdä yliluonnollisia asioita/henkiä ym? Mutta esim. minä en ole koskaan nähnyt, vaikka olen todella herkkä ihminen, yliherkkä suorastaan. En koskaan ole nähnyt mitään yliluonnollista. Äitini sen sijaan on, jo pienenä lapsena. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ovat hurahtaneempia kuin toiset. Sinulla lienee vielä toivoa.

Vierailija
2/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heh, 2. Mahtaako paikalla olla ketään jotka näkevät yliluonnollisia asioita?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todella herkkä ihminen mutta en näe mitään henkiolentoja enkä todellakaan usko sellaisiin.Tai uskon sitten kun näen.

Vierailija
4/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla että tulet näkemään myöhemmin, vaikka et olisi vielä nähnyt.

Vierailija
5/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla ei riitä pokkaa valehdella näkevänsä henkiolentoja.

Vierailija
6/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole psykoosissa. Vielä.

Vierailija
7/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni kuulisin kokemuksia teiltä jotka näkevät henkiolentoja. Toisaalta olen itse erittäin onnellinen siitä, etten näe. 

ap

Vierailija
8/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole esim asunut asunnossa missä henget ovat "näkyviä". Minäkään en ennen juurikaan uskonut mutta asunnossa tunsin huonon energian. Kun muutin niin tunsin hyvän ja näenkin miehen kotona kävelemässä n viikon välein. On hyvä tyyppi :)

Vierailija
9/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi ole asunut, mutta olen kuullut juuri tuollaisista tapauksista mitä 9 kertoi. Siis näyttääkö se mies ihan oikealta ihmiseltä, kasvotkin on?

ap

Vierailija
10/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyky hyppää yleensä sukupolven ylitse. Siirtynee siis lapsillesi.

Minulla on joitain yliluonnollisia kokemuksia..luulen, että ns. Normaali herkkyys sekä herkkyys näille asioille ovat eri asioita.

Vierailija
11/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisherkkyys on kaunisteltu nimitys itsekeskeisyydelle. Ollaan niin kovin erilaisia ja erikoisia olevinaan,, että jopa ihmetellään kun ei näy henkiä. Mun pappa oli karski raksamies, ei varmasti ois sanonut itseään herkäksi, silti se näki etiäisiä ja henkiä. Minä en usko, että puoletkaan niistä jotka sanoo näkevänsä,, oikeesti näkee mitään. Se on vaan yks muotijuttu olla herkkä ja outo.

Vierailija
12/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ystävä, jonka luona "vieraili" henkiä aika ajoin. Kukaan muu ei koskaan havainnut mitään henkeä tms. Sanotaan nyt lisäykseksi, että tämä vanha ystäväni sairasti skitsofreniaa. Sillä selittyy hänenkin havaitsemansa henkiolennot.

Vierailija
13/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota just tarkoitin, että ei tarvitse olla "herkkä" vaan omata herkkyyttä NÄILLE asioille.

Vierailija
14/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että henkiolentoja ei ole olemassa.

Vierailija
15/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla skitsofreenikko nähdäkseen asioita. Ihminen voi nähdä kaikenlaisia harhoja unen ja valveen rajamailla, erilaisten hahmojen näkeminen ennen nukahtamista on lapsilla ja nuorilla yleisempää. Toisekseen voimakkaat stressitilanteet saattavat joillain ihmisillä laukaista sellaista että näkee olemattomia. Kenties se näkeminen antaa silloin jotain, mitä ihminen todella tarvitsee. 

Jollei näe, niin ei siinä mitään menetä. Keskity elämiseen äläkä olemattomien näkemiseen. 

Vierailija
16/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:49"]En onneksi ole asunut, mutta olen kuullut juuri tuollaisista tapauksista mitä 9 kertoi. Siis näyttääkö se mies ihan oikealta ihmiseltä, kasvotkin on?

ap
[/quote]
sen näkee vain sivusilmällä nopeasti ettei mitään kasvoja näe. Mustat housut ja tumma takki on päällä, selvästi kuitenkin erottaa mieheksi. On jotenkin reippaan oloinen :)

Vierailija
17/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:59"]Erityisherkkyys on kaunisteltu nimitys itsekeskeisyydelle. Ollaan niin kovin erilaisia ja erikoisia olevinaan,, että jopa ihmetellään kun ei näy henkiä. Mun pappa oli karski raksamies, ei varmasti ois sanonut itseään herkäksi, silti se näki etiäisiä ja henkiä. Minä en usko, että puoletkaan niistä jotka sanoo näkevänsä,, oikeesti näkee mitään. Se on vaan yks muotijuttu olla herkkä ja outo.
[/quote]

Paskanmarjat,viinapiruja se varmaan näki ;) Erityisherkkyys ei ole verrattavissa itsekeskeisyyteen todellakaan.

Vierailija
18/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe, mutta aistin muuten heidän läsnäolonsa hyvin voimakkaasti mikäli heitä paikalla on.

äo146, täysissä järjissä

Vierailija
19/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:59"]Erityisherkkyys on kaunisteltu nimitys itsekeskeisyydelle. Ollaan niin kovin erilaisia ja erikoisia olevinaan,, että jopa ihmetellään kun ei näy henkiä. Mun pappa oli karski raksamies, ei varmasti ois sanonut itseään herkäksi, silti se näki etiäisiä ja henkiä. Minä en usko, että puoletkaan niistä jotka sanoo näkevänsä,, oikeesti näkee mitään. Se on vaan yks muotijuttu olla herkkä ja outo.
[/quote]

Paskanmarjat,viinapiruja se varmaan näki ;) Erityisherkkyys ei ole verrattavissa itsekeskeisyyteen todellakaan.
[/quote]

Juuri näin, kukaan muu kuin "oikeasti herkkä" ei voi edes nähdä mitään. Täytyy olla vähintään sähköallergia, jonkin tason aistiyliherkkyyn ja harrastaa mindfullnessia, jotta on soveliaan herkkä avaamaan silmä sille mitä muut eivät näe. Sibylla Punurmio.

Vierailija
20/25 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkkä, mutta en näe henkiolentoja, koska maailmankuvani perustuu tieteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä