Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär täyttää tänään 18 ja ostin hänelle pari siideriä, mieheni raivostui

Vierailija
11.09.2021 |

Kun kysyin mieheltä miten hän juhli aikoinaan18v päiväänsä niin se on kuulemma eri asia.
'

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani vei lapsensa 18-vuotispäivänä baariin. Siellä sitten äiti ja tytär yhdessä pämppäsivät alkoholijuomia ja tutustuivat baarikulttuuriin.

Asiaa esiteltiin sosiaalisessa mediassa laajalti.

Jokin tuossa ei tuntunut hyvältä.

Aah, tuli mieleen mun ja äidin baarireissut ennen vanhaan.

Kuka on parempaa baariseuraa kuin oma äiti? <3

Kateelliset vinkuu, karavaani kulkee.

Jotenkin säälittävää jos paras seura on oma äiti:D ei vissiin kavereita sulla...

Vierailija
62/85 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat tyttärestäsi siiderivalaan? Vai onko hän jo valmiiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ostit tupakka-askin kaveriksi?

Sätkäkoneen ja massin Jymyä.

Vierailija
64/85 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ostanut koko kopan.

Vierailija
65/85 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kommentoi joko siis raivoraittiit tai raivojuopot😂

Vierailija
66/85 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa sen raivota ihan rauhassa vaan. Tytär on jo täysi-ikäinen, joten saa itse valita juoko siideriä vai ei.

Vierailija
67/85 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivin suin kirjoitti:

Mitä juotavaa ostit miehelle?

Todennäköisesti vain sen pari sidukkaa niin ymmärrän suuttumuksen

Siis ostiks se ne kaks sidukkaa miehelle ja tyttärelle puokkiin? Kyllä on v ttu köyhää.

Vierailija
68/85 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta miten sekopäisiä kommentteja tässä ketjussa on. Huomaa kyllä, että monilla suomalaisilla on todella kummallinen ja kieroutunut suhde alkoholiin.

Vierailija
69/85 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani vei lapsensa 18-vuotispäivänä baariin. Siellä sitten äiti ja tytär yhdessä pämppäsivät alkoholijuomia ja tutustuivat baarikulttuuriin.

Asiaa esiteltiin sosiaalisessa mediassa laajalti.

Jokin tuossa ei tuntunut hyvältä.

Aah, tuli mieleen mun ja äidin baarireissut ennen vanhaan.

Kuka on parempaa baariseuraa kuin oma äiti? <3

Kateelliset vinkuu, karavaani kulkee.

Jotenkin säälittävää jos paras seura on oma äiti:D ei vissiin kavereita sulla...

Kavereita on niin paljon etten kaikkia ehdi edes riittävästi näkemään. Mama on silti mahtavaa seuraa. <3 Pahoittelut huonoista väleistäsi äitiisi.

Vierailija
70/85 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehen puolella, typerä oli siidereiden valinta, tosi typerä. Et sitten muuta keksinyt?

Vierailija
71/85 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako äiti ostaa mulle Koskenkorvaa lahjaksi, kun tammikuussa täytän 18-vuotta, jos ei äiti itse hokaa ostaa, voiko ehkä toivoa?

Vierailija
72/85 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään ostaisi lapselle lahjaksi viinaa.

En tykkää erityisesti kannustaa alkoholin juontiin.

Täysi-ikäinen voi itsekin hakea. Miksi äidin pitäisi hakea viinat yleensä kenellekään?

Viina on on huono lahja.

Oletko jotenkin vajaa? Pari siideriä ei ole VIINAA.

Siellä alkoholisti joka ei edes tiedä mikä on viinaa!

Vierailija
73/85 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, minun vanhemmat osti minulle saunasiiderin tai kaksi jo silloin kun olin 13v. Ihan kunnollinen työssäkäyvä minusta tuli ja alkoholia kuluu todella harvoin. Juhlapyhinä sain myös viiniä ruuan kanssa alaikäisenä. Olkoot laitonta tai ei, silti minusta nuo alkokokeilut oli hyvä hoitaa kotosalla vanhempien seurassa.

Vierailija
74/85 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitä. Ostan pojalleni 18 vee lahjaksi älykellon (kilpaurheilua harrastaa) ja läpällä pari tölkkiä kaljaa. Juokoon joskus saunaoluena.

Saa siunailla 😁

Vierailija
75/85 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä näkee miten alkoholisoitunut suomalainen yhteiskunta on. Kaikkea juhlitaan viinan avulla, ja viinan ostaminen lapselle on jotenkin normaalia.

Vierailija
76/85 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako äiti ostaa mulle Koskenkorvaa lahjaksi, kun tammikuussa täytän 18-vuotta, jos ei äiti itse hokaa ostaa, voiko ehkä toivoa?

Ei sulle saa ostaa vielä kossua.

"18 vuotta täyttänyt saa ostaa mietoja alkoholijuomia, joissa on enintään 22 % alkoholia. 20 vuotta täyttänyt voi ostaa kaikkia alkoholijuomia."

Vierailija
77/85 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään ostaisi lapselle lahjaksi viinaa.

En tykkää erityisesti kannustaa alkoholin juontiin.

Täysi-ikäinen voi itsekin hakea. Miksi äidin pitäisi hakea viinat yleensä kenellekään?

Viina on on huono lahja.

Olen äitinä samaa mieltä. En oo ostanut kenellekään kolmesta. Ei tulisi mieleenkään. Vietämme aikuisten lasteni kanssa aikaa terveitä asioita yhdessä tehden.

Olet ilmeisesti alkoholistiperheestä kun et osaa suhtautua alkoholiin neutraalisti?

Pari siideriä on ihan tervettä ja se ei ole sairasta vaikka vanhempi ottaa aikuisen lapsensa kanssa alkoa. Isolla osalla se pysyy kohtuudessa.

Vierailija
78/85 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä näkee miten alkoholisoitunut suomalainen yhteiskunta on. Kaikkea juhlitaan viinan avulla, ja viinan ostaminen lapselle on jotenkin normaalia.

E i  oo enää lapsi sulle, vaikka aplle onkin.

Vierailija
79/85 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja kommentteja. Eikö tyttö todella kerkeä raitistua myöhemmin niin halutessaan? Tai luoda omaa suhdettaan alkoholiin sellaiseksi kuin itse haluaa? Itsekin ymmärsin myöhemmin ettei alkoholi aiheuta minulle mitään hyvää. Mutta siis en tuomitse muita juomisesta, vaikka en sitä itse enää harrasta. Enemmän olisin tuosta miehen raivoamisesta huolissani. Ei ole ihan normaali reaktio aikuisen ihmisen itsenäiseen päätökseen.

Vierailija
80/85 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset ovat saaneet shampanjaa. Tosin joutuivat jakamaan sen meidän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi