9-vuotias poika haluaa edelleen toppahaalarin talveksi
Eikö tuon ikäisiä jo kiusata koulussakin jos käyttää haalaria? Luulin jo että viime talvi oli viimeinen haalarissa, silloinkin poika oli minusta jo liian vanha haalariin. Nyt kuitenkin taas haluaa haalarin eikä suostu harkitsemaankaan takkia ja housuja. Olen yrittänyt vihjaillakin että haalari on vauvojen puku yms. mutta silti haluaa haalarin.
Kommentit (9)
Kyllä minä käytän talvella haalaria aikuisenakin, jos teen pihahommia.
Olisiko mahdollista hankkia sekä että? Kouluun takki+housut ja pihalle haalari.
Tuollainen ap:n asenne on omiaan tekemään lapsesta kiusaajan, samaa sarjaa kuin "hänellä on niin hölmö nimi, siksi häntä kiusataan".
Pojalle haalarit ja eiku rymyämään!
Haluaisin nähdä 130-senttisiä vauvoja.
Ite käytin haalaria vielä 16-vuotiaana, kun veljen kanssa telmimme lumessa. Housut+takki tiesi aina märkää selkää esim pulkkamäessä ja sitten oli nokka tukossa... Pliis, kasvata lapsestasi mieluummin itsevarma, joka kehtaa käyttää haalareita vaikka joidenkin mielestä se olisi junttia tai lapsellista.
Ehdotin tuota sekä että vaihtoehtoa. Pojanpoika(3lk) oli lähdössä kouluun ja yritin ehdottaa ehyttä paitaa, ettei vain kukaan kiusaa.. Vastauksena oli: 'Minä annan turpiin, jos joku kiusaa'. Asia oli harvinaisen selvä sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotin tuota sekä että vaihtoehtoa. Pojanpoika(3lk) oli lähdössä kouluun ja yritin ehdottaa ehyttä paitaa, ettei vain kukaan kiusaa.. Vastauksena oli: 'Minä annan turpiin, jos joku kiusaa'. Asia oli harvinaisen selvä sen jälkeen.
Tuossa onkin kasvatettu hyvä poika eikä mitään Liisa-Petteriä.
No niin, toppahaalarihullu taas aktivoitunut 😒
Olen 33-vuotias ja käytän yhä haalaria talvella, erittäin mukava kun hyppää traktorin rattiin.