Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saada itsensä tyrmäävän hyvännäköiseksi kuukaudessa?

Vierailija
21.10.2014 |

Miehen työpaikalla on pikkujoulu kuukauden päästä. Kuulin mutkan kautta, että työpaikan naispuoliset työntekijät olivat taivastelleet, kuinka komea mieheni tyytyy näin vaatimattoman näköiseen vaimoon. Olen ollut useamman vuoden kotona ja synnyttänyt neljä lasta. Miehelleni kelpaan oikein hyvin, vaikka varmasti en kauneimmillani juuri nyt olekaan. Tahtoisin kuitenkin näyttää näille naisille, etten ole mikään ruma hiirulainen. Antakaa siis kiltit kaikki hyvät vinkit, millä tällainen perussievä kotiäiti saisi kuukaudessa itsestään kaunottaren. Rahaa ei valitettavasti ole hirveästi, joten esim. kosmetologi on poissa laskuista. Laihduttaa koetan koko ajan, joskaan liikaa painoa minulla ei juuri olekaan (170/59).

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiii tekoripsiä, näyttää siltä että yrität liikaa

Vierailija
22/52 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla pitkät vai lyhyet hiukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrmäävän upea mekko joka istuu täydellisesti ja meikki joka korostaa kauneimpia piirteitä. Silmälasit kannattaa jättää kotiin jos sellaiset on. Sulla on juuri hyvät mitat. Älä suotta kuihduta itseäsi!

Vierailija
24/52 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 21:21"]Onko jossain paikoissa tosiaan firman pikkujoulut, joihin tulee puolisokin?
[/quote]

Kyllä niitä pienemmissä työpaikoissa harrastetaan.

Vierailija
25/52 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että älä vedä laittautumista överiksi, sitten ne miehen työpaikan naikkoset alkaa puhua selän takana sitä miten tarkoituksella olit pikkujouluihin laittautunut älyttömästi, ja mietiä mitä siinä oli mukana takana yms. Pahanpuhujat puhuu aina pahaa, oikeastaan niistä ei kannattais välittää.

Vierailija
26/52 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittoa ne muut akat viiltävällä älyllä! Sitä ne eivät rahallaKAAN saa.

Vierailija
27/52 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä: pyydä miestäsi huomioimaan sinua kauniisti ja kohteliasti illan mittaan ja näyttämään tunteensa noiden naisten nähden. Miehellä olisi nyt tehtävänä puolustaa sinua ja osoittaa, että rakastaa sinua ihmisenä.

Kohtele samoin häntä. Olkaa upea, rakastava pari!

toki kannattaa panostaa myös ulkonäköön.

Vierailija
28/52 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä panostaisin kyllä seksikkäiden alusvaatteiden sijaan muotoileviin alusvaatteisiin. Seksikkäät alusvaatteet eivät tee oloa välttämättä seksikkääksi, ja vaikka tekisivätkin, ei se päällepäin näy. Muotoilevat alusvaatteet sen sijaan hoikentavat ja poistavat pikkuhousujen ja rintaliivien painaumat. Siluetista tulee sileä eikä läskimuhkurainen. 

Vierailija
29/52 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä konkreettisia neuvoja. Aloitetaan meikillä, se on tärkein:

Meikki: katso Youtubesta opetusvideoita juhlameikin tekoon. Muutama vinkki: meikkipohja on tärkeä. Sekoita meikkivoiteen joukkoon pari tippaa heleyttävää, tulee hehkeä iho. Älä unohda häivytettyä poskipunaa poskipäillä, selvästi nuorentava vaikutus. Korosta silmiä: yläluomelle mustat tai tummanliilat rajaukset. Vaaleampaa luomiväriä sisänurkkaan, tummempaa ulkonurkkaan. Häivytä värien rajat! Nypi kulmakarvat, tämä on tehokkain kotikonsti kasvojenkohotukseen. Älä tee kuitenkaan niistä mitään ohuita viivoja. Raikasta huulikiiltoa. Harjoittele meikkiä kerran, pari.

Asu: pikkumusta kotelomekko toimii aina, kirjekuorilaukku, ja ne korkokengät! Ei lättäpohjia, ei saapikkaita vaan korkkarit. Ei missään nimessä kiiltäviä ihonvärisiä sukkahousuja eikä varpaista auki olevia kenkiä. Eilä shaalia tai muuta huivia olkapäille.

Käy kampaajalla. Ei mitään mummokiharoita vaan vaikkapa nuorekas lettikampaus.

Ryhti, hymy, ihmisiä silmiin katsominen ja small talk eli kyselet kiinnostuneen oloisena heidän elämästään. Et lähde sinne anteeksipyydellen, vaan upeana naisena ylpeänä itsestään.

Pidä hauskaa!

Vierailija
30/52 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sanoitkin, että kosmetologiin ei ole varaa, niin voisitko pyytää vaikka mieheltäsi tai muilta lahjakorttia kosmetologille esim. ennakkojoululahjaksi? Meikki kosmetologilla ei kuitenkaan niin montaa kymppiä loppupelissä maksa, mutta hyvän meikin antama itsetunto kaunistaa aika tavalla. Trust me, I know. Olen itse varsinainen hiirulainen, mutta kerran kävin ennen juhlia meikissä ammattilaisella. Tunsin oikeasti itseni paikan kauneimmaksi ja sain kehuja myös muilta. 
Muuten: puhtaat, siistit vaatteet, hieman bling-blingiä vaikka koruihin ja hymy päälle! Se kaunistaa jokaisen! Ja yritä unohtaa näiden katkerien muijien puheet ja vietä hauska ilta komean miehesi kanssa! 

Vierailija
31/52 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 21:20"]

Värjää hiukset, laita irtoripset ja otat rohkaisuryypyn ennen lähtöä. Muista laittaa värit ja ripset sen verran ajoissa, että olet sinut niiden kanssa juhlissa ja sitten ei muuta kuin ryhti suoraksi ja hymy pyllyyn :-)

[/quote]

Hymy pyllyyn? Et taida tietää, mitä se tarkoittaa?

Vierailija
32/52 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:21"]

Tässä konkreettisia neuvoja. Aloitetaan meikillä, se on tärkein:

Meikki: katso Youtubesta opetusvideoita juhlameikin tekoon. Muutama vinkki: meikkipohja on tärkeä. Sekoita meikkivoiteen joukkoon pari tippaa heleyttävää, tulee hehkeä iho. Älä unohda häivytettyä poskipunaa poskipäillä, selvästi nuorentava vaikutus. Korosta silmiä: yläluomelle mustat tai tummanliilat rajaukset. Vaaleampaa luomiväriä sisänurkkaan, tummempaa ulkonurkkaan. Häivytä värien rajat! Nypi kulmakarvat, tämä on tehokkain kotikonsti kasvojenkohotukseen. Älä tee kuitenkaan niistä mitään ohuita viivoja. Raikasta huulikiiltoa. Harjoittele meikkiä kerran, pari.

Asu: pikkumusta kotelomekko toimii aina, kirjekuorilaukku, ja ne korkokengät! Ei lättäpohjia, ei saapikkaita vaan korkkarit. Ei missään nimessä kiiltäviä ihonvärisiä sukkahousuja eikä varpaista auki olevia kenkiä. Eilä shaalia tai muuta huivia olkapäille.

Käy kampaajalla. Ei mitään mummokiharoita vaan vaikkapa nuorekas lettikampaus.

Ryhti, hymy, ihmisiä silmiin katsominen ja small talk eli kyselet kiinnostuneen oloisena heidän elämästään. Et lähde sinne anteeksipyydellen, vaan upeana naisena ylpeänä itsestään.

Pidä hauskaa!

[/quote]

Miksi ei kiiltäviä ihonvärisiä sukkahousuja? Olen vilpittömän utelias, ja vähän hämmentynyt...

Vierailija
33/52 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala harrastamaan venyttelyä ainakin! Käy hierojalla tms. Hyvä ryhti kaunistaa! Syö ainakin D-vitamiinia, C ja magnesium on myös hyväksi. Juo vettä! Terve ja tasapainoinen näyttää paremmalta kuin teennäisesti tällätty ;) Hyvin istuva asu jossa itselle sopivat värit, korut joko aitoja tai sitten yksinkertaisen kauniit. Itselle sopiva kampaus josta ei tarvi stressata. Jos et ole esim tottunut käyttämään tummaa huulipunaa, en yhtäkkiä laittais. Ei myöskään liian voimakasta muutenkaan, jos ei yleensä meikkaa. Hyvä pohja, ripsiväri ja värillinen huulikiilto tekevät jo paljon, kulmien muotoilu. Juot vähän viiniä niin saat poskille väriä ;) Älä nolaa itseäsi juomalla liikaa. Muista kengät joilla on hyvä kävellä mutta näyttävät hyvältä! Sopivasti parfyymia josta itse pidät. Hyvin se menee. :) Ole mieluummin oma itsesi, kuin että alkaisit muokkaamaan itseäsi muiden puheiden takia!

Vierailija
34/52 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtoripset (ei kohtuuttomat) ja hiustenpidennykset. Niiden minä luotan, sekä push up liivit ja avara kaula aukko, kuitenkin siististi. Minimekon kaula aukolla on aina wau! Sekä tankotanssi tunnit saavat kropan kuntoon ja itseluottamuksen kohdilleen. itse opetan sitä :)

Vierailija
35/52 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta nyrkkeilyhanskat.

Vierailija
36/52 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden kaikkien vikkien avulla ap:sta tulee varmaan lopulta niin tyrmäävä, että kaikki ne työpaikan naiset on kateudesta vihreänä. Mutta onko se hyvä juttu? Yleensä jos suomalaiset on jollekin kateellisia, niin ne mustamaalaa vaan entistä enemmän ja puhuvat pahaa. Ootko ihan varma ap ettei sua haukuta jo nyt pelkästään kateuden takia?

Vierailija
37/52 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:21"]

[/quote]

Miksi ei kiiltäviä ihonvärisiä sukkahousuja? Olen vilpittömän utelias, ja vähän hämmentynyt...

[/quote]

Ne eivät sovi kenellekään. Paksuntavat säärtä, ja valo taittuu niistä ikävästi. Ovat suomalaisen juhlapukeutumisen helmasynti. Jos katsoo maailmalta red carpet tapahtumia, niitä ei juuri näy. Suomessakin on alettu oppia:Elle Style Awardseissa niitä ei käytetty. Vaihtoehtoja: kevyesti päivettyneet paljaat sääret (värin saa purkista ja aurinkopuuteria voi sutia päälle), ohuet kiillottomat mustat sukkahousut, paksut mustat, ja jopa aivan ohuet kiillottomat ihonväriset ovat paremmat.

Vaatetuksesta vielä sen verran, että trikootunika ei ole juhlavaate. Rohkeasti vaan pikkumekkoa ylle. Kotelomalli, tai a-linjamalli sopii useimmille. Sinulla on varmaan säärtä mitä näyttää, esiin vaan :)

Vierailija
38/52 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa oikeasti aika meikkiin ja kampaukseen ennen tilaisuutta. Itse kerran koin tämän ja kyllä ammattilainen sai minusta upean näköisen ja sen huomasivat myös muut.

Vierailija
39/52 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppaa imarteleva mekko. Kampaus ja meikki kannattaa teettää ammattilaisella (oon itse joskus teettänyt, kampaajat usein myös meikkaavat). Ei maksa hirveesti ja kun itse ei kuitenkaan osaa tehdä juhlameikkiä, ei voi aavistaa miten iso vaikutus kunnon meikillä on. Ammattilainen kun todella laittaa sitä tavaraa naamaan ihan eri määriä kuin itse, ja silti meikki näyttää siistiltä ja hyvältä.

Vierailija
40/52 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun varauksella tuohon ammattilaisen tekemään meikkiin ja kampaukseen, koska niistä syntyy helposti yliyrittämisestä kertova vaikutelma. Ja jos et sitten ole ihan "kotonasi" oudossa tukassa ja naamassa. Mutta jos et osaa kunnolla meikata niin kevyt ja hillitty juhlameikki ammattilaiselta on varmasti tyhjää parempi.

Minä satsaisin laadukkaaseen ja eleganttiin asuun, kauniisiin kenkiin ja laukkuun. Ja luottaisin itseeni. Sinulla ap on jotain mitä ilkeillä ämmillä ei ole: Hyvä sydän, valoisa luonne, iloinen mieli ja ilmeisesti myös mukava mies.

Niin ja tiedän vähän mistä puhun. Olen myös "mutkan" kautta törmännyt ihmettelyyn, että komealla, menestyvällä ja mukavalla miehelläni on niin vaatimattoman näköinen vaimo. Noh, hyvä itseluottamus, ystävällisyys, tietty terve nöyryys ja positiivinen asenne elämää ja muita ihmisiä kohtaan tekee minusta kuulemma ainutlaatuisen ja vastustamattoman

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan