Milloin toppahaalari?
Huomiseksi näyttää paria astetta lämmintä. Mahtaakohan muksut pärjätä vk-haalarilla ja villahaalarilla...?
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:09"]Huomiseksi näyttää paria astetta lämmintä. Mahtaakohan muksut pärjätä vk-haalarilla ja villahaalarilla...?
[/quote]
No en tiedä. Meillä Oulussa on ollut jo muutaman päivän toppahaalari ilman villapukua, tarhassa nopeampi laittaa ja välillä tuntuu itsestäki tosi kylmältä ilman talvitakkia
Jos epäilet niin parempi laittaa toppahaalari. Meidän 3-vuotiaalla oli toppahaalari viimepe kun oli pari astetta pakkasta, mutta tällä viikolla ollut vk-haalari ja fleecehaalari. Huomiseksi laitan siis sen mukaan miltä tuntuu..
Muuten, jotain aiheeseen liittyvää! Mites, onko teillä päiväkodeissa/ryhmässä "kaulahuivibuumi" :D. Meidän ryhmäläisille kaikille on viimeviikon alussa ilmestyneet kaulahuivit - sellaiset paksut, jotka pistetään puvun päälle ja leuka vähän peittyy (enpä osaa selittää). Katselin siinä kun lapset pukivat ja huomasin, että olin ainut, jonka lapsella ei ollut kaulahuivia. Ja ei, niska tai kaula ei silti ole paljaana kun fleecepuvun ja vk-puvun reunus suojaa.
Kävelin hieman harmissani ja hiukka itseäni moittien poispäin, kunnes alapihalla pienemmillä ei yhdelläkään näkysyt huiveja. Joo, ei tällä niin väliä, kunhan ihmettelin.. Nyt lapsella on kaulahuivi, sellainen, joka kuitenkin mahtuu helposti puvun alle. Tuuleen ja tuiskuun sitten sellainen, joka suojaa leukaa ja vähän suutakin.
Mä oon miettinyt ihan samaa.