Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖÖÖ mä olen malmilta, vittu mä ajan missä haluun HÖÖÖÖÖ

Vierailija
2/9 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) ja B) pitää ainoastaan paikkaansa. Nuo muut...Wut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuyo d-kohta on aika hyväperusperiaate elontielle yleisemminkin.

Vierailija
4/9 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en. Mutta toivoisin myös sinulta autoilija:

a) älä riko liikennesääntöjä

b) älä yritä tappaa minua

c) älä tööttäile turhaan tai näytä keskaria

d) älä ole idiootti

t.pyöräilijä, joka viikoittain meinaa jäädä auton yliajamaksi, kun se on niin h*lvetin vaikea katsoa ennen kääntymistä tuleeko rinnalla kulkevalta pyörätieltä pyöräilijää.

Vierailija
5/9 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 18:22"]

Joo en. Mutta toivoisin myös sinulta autoilija:

a) älä riko liikennesääntöjä

b) älä yritä tappaa minua

c) älä tööttäile turhaan tai näytä keskaria

d) älä ole idiootti

t.pyöräilijä, joka viikoittain meinaa jäädä auton yliajamaksi, kun se on niin h*lvetin vaikea katsoa ennen kääntymistä tuleeko rinnalla kulkevalta pyörätieltä pyöräilijää.

[/quote]

Puhumattakaan siitä, miten ajetaan kiinni takapyörään ja soitetaan torvea. Paikassa, missä pyöräilijälle ainoa laillinen paikka on ajokaista. Pyörä kun EI KUULU sinne jalkakäytävälle, vaikka se kuinka autoilijoita vit***aisi. Pitäisikö minun rikkoa liikennesääntöjä, jotta sinä säästäisit ehkä jopa kymmeniä sekunteja matkallasi seisomaan seuraavissa liikennevaloissa?

Kuvaavaa Helsingin liikennekulttuurille on, että kiinnitän huomiota, kun autoilija ajaa nätisti pyöräilijät asianmukaisesti huomioiden. Näitäkin autoilijoita on, kiitos heille. Valitettavasti ovat pieni vähemmistö.

(Ja itse asiaa, joo, idiootti pyöräilijä. Näiden idioottien takia meitä kaikkia inhotaan.)

Vierailija
6/9 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/9 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sekä pyöräilijöitä, että autoilijoita on niin monenlaisia. Tuon videon pyöräilijä on hyvä esimerkki siitä, mitä pyöräilijä pahimmillaan on. Hän rikkoi lakia ja sitten vielä osoitti näyttävästi mieltään.

Mutta kuten ylläkin sanottiin, myös autoilijoista löytyy kaikenmaailman pässinpäitä. Ja tämä on pidettävä mielessä kun pyörällä ajelee. Itse annan ennemmin hiukan periksi, kuin väkisten ängen auton alle.

Mutta pyörällä, pärrällä tai jalankulkija on se ongelma, että mokaa sitten itse tai autoilija, niin itse todennäköisesti saa kipeää, mutta autoilija ei.

Vierailija
8/9 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 18:12"]

[/quote]

Kyllähän pyöräilijä tuossa oli väistämisvelvollinen, joten hän rikkoi sääntöjä tässä tapauksessa. Eli myös C pitää paikkaansa.

Vierailija
9/9 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 18:12"]

[/quote]

Kyllähän pyöräilijä tuossa oli väistämisvelvollinen, joten hän rikkoi sääntöjä tässä tapauksessa. Eli myös C pitää paikkaansa.

[/quote]

Jos auto kääntyy ja pyöräilijä ajaa suoraan, molemmat tulevat samasta suunnasta ja samassa reunassa, niin autoilija väistää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme