Miksi epävarmat ja mustasukkaiset miehet pettää...
Jätin epävarman ja mustasukkaisen miehen kolme kuukautta sitten kun hän väitti kiven kovaa että olin kuulemma pettänyt häntä (mitä en ikinä siis tehnyt). Mies epäily mua koko ajan, ja edes ruokakaupassa en saanut käydä yksin. Noh kuulin just että herra itse oli käynyt panemassa muita, eikä mulla ollut tästä mitään hajua. Eniten sattuu se että monet tutut tiesi asiasta, mutta ei kertonut mulle suoraan ...
että semmosta. Onko muilla vastaavia kokemuksia :))
Kommentit (5)
Ihan sama kokemus mustasukkaisista miehistä. Itse pettävät tai ainakin haluaisivat kovasti pettää.
Mustasukkaisesta kannattaa erota heti kun mustasukkaisuutta ensimmäisen kerran ilmenee.
On. Jonkin aikaa (noin pari kk) tapailin miestä, joka oli mustasukkainen ja takertuva. Olisi mm. halunnut minun muuttavan kanssaan yhteen jo tuossa ajassa. Ei pitänyt siitä, että minulla oli omia menoja enkä halunnut tavata joka ilta.
Kun sitten erosimme, niin hän kertoi, että oli mennyt toisen naisen kanssa sänkyyn samana iltana kun tapasimme ja kun hän oli vienyt minut kotiin ja olimme sopineet uuden tapaamisen.
Nyt voi tietysti ajatella, että eihän hän ollut siinä vaiheessa mitään vielä minulle luvannut, ei ollutkaan. Mutta millainen ihminen kertoo asian jälkeen päin?
Juu, kokemusta on. Minun menojani vahti hullun lailla, mutta niin vaan kävi tukkiaan uittamassa muualla. Tai no, tukki ja tukki.
Ylimustasukkaisesta kumppanista on kokemuksia, mutta sitä en tiedä, pettikö hän minua. En usko että petti, mutta ei toisaalta kiinnosta koko asia enää. Erosimme hänen mustasukkaisuutensa ja täysin järjettömien pettämissyytösten takia aika pian. Olimme yhdessä n. 7kk ainoastaan.
Sellasia ne jotkut on. Ne tekee sen aina uudestaan. Tinder auki ja uusi kumppani etsintään. Unohtuu nopeasti tuo ryökäle.