Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset sittenkin haaveilevat seksistä nuorten lukiopoikien kanssa?

Vierailija
21.10.2014 |

USA:sta kantautuu lähes viikottain lehtijuttuja, missä 14-17v lukiopoika on pannut naisopettajaa, joskus jopa kahta eri naisopettajaa.

On tullut mieleen, että ehkä monet naiset sittenki haaveilevat nuorista pojista, vaikka kieltävätkin sen.

Varsinkin jos on ottamassa riskin työn ja linnatuomion nojalla.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan AV-mammat sitä toosaa jakeluun. Tekee nuorelle miehellä hyvää, jos saa kehuskellä vähän vanhemmasta kaadosta kavereille.

Vierailija
2/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotias on liian nuori, mutta jotain 19-vuotiasta voi ainakin katsella, jos on hyännäköinen. Ei kai se kiellettyä ole? 

33v mamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannu saman.. Aika ällöttävää. Eihän sellaiset pojjan koltiaiset vielä edes osaa mitään sängyssä ?

Vierailija
4/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh, en kyllä alaikäisestä innostuisi mutta just sellainen 19 vee voisi mennäkin.

Vierailija
5/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:18"]

USA:sta kantautuu lähes viikottain lehtijuttuja, missä 14-17v lukiopoika on pannut naisopettajaa, joskus jopa kahta eri naisopettajaa. On tullut mieleen, että ehkä monet naiset sittenki haaveilevat nuorista pojista, vaikka kieltävätkin sen. Varsinkin jos on ottamassa riskin työn ja linnatuomion nojalla.

[/quote]

No todellakin haaveilee. Tää on niin kivikautista ajattelua, että naiset on aina joidenkin vanhojen vitjapallien perään, totta kai nainenkin tykkää nuoresta ja komeasta. Moni ei vaan kehtaa myöntää sitä.

Ja toki on poikkeuksia, on miehiä jotka tykkää vanhemmista naisista ja naisia jotka tykkää vanhemmista miehistä, mutta itse esim. en pidä itseäni vanhemmista miehistä, mutta kaikki sakkolihasta ylöspäin omaan ikään asti käy.

Vierailija
6/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:25"]

Oon huomannu saman.. Aika ällöttävää. Eihän sellaiset pojjan koltiaiset vielä edes osaa mitään sängyssä ?

[/quote]Osaa kun opetetaan

Vierailija
7/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:30"]

USA:sta kantautuu lähes viikottain lehtijuttuja, missä 14-17v lukiopoika on pannut naisopettajaa, joskus jopa kahta eri naisopettajaa. On tullut mieleen, että ehkä monet naiset sittenki haaveilevat nuorista pojista, vaikka kieltävätkin sen. Varsinkin jos on ottamassa riskin työn ja linnatuomion nojalla.

[/quote]

No todellakin haaveilee. Tää on niin kivikautista ajattelua, että naiset on aina joidenkin vanhojen vitjapallien perään, totta kai nainenkin tykkää nuoresta ja komeasta. Moni ei vaan kehtaa myöntää sitä.

Ja toki on poikkeuksia, on miehiä jotka tykkää vanhemmista naisista ja naisia jotka tykkää vanhemmista miehistä, mutta itse esim. en pidä itseäni vanhemmista miehistä, mutta kaikki sakkolihasta ylöspäin omaan ikään asti käy.

[/quote]

Yhdyn edelliseen kirjoittajaan. Pidän erittäin paljon nuorista miehistä. 18-vuotias ja siitä ylöspäin sopii minulle. En pidä ikäisistäni tai itseäni vanhemmistä miehistä. N38

Vierailija
8/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsemasi esimerkit tietenkin todistavat, että näin on kaikkien naisten kohdalla.

Luetteko te ihmiset oikeasti mitään muuta kuin typeriä roskalehtiä?

Vierailija
9/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:35"]

[/quote]

[/quote]

Yhdyn edelliseen kirjoittajaan. Pidän erittäin paljon nuorista miehistä. 18-vuotias ja siitä ylöspäin sopii minulle. En pidä ikäisistäni tai itseäni vanhemmistä miehistä. N38

[/quote]Heidi oletko se sinä? t Mikko

Vierailija
10/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Heidi oletko se sinä? t Mikko

[/quote]

En ole Heidi :)

Vierailija
11/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:18"]

[/quote]

[/quote]

Panisit siis 16 vuotiasta? No huhhuh..

Vierailija
12/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ainakin yököttää näin parikymppisenä lukea tälläsiä ja ainakin meidän kaveripiirissä jos 30-vuotiaasta ylöspäin käyty painamassa ei naama riitä muuhun.

Vierailija
13/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:30"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Nuoriin sekaantuja. Sulle nauretaan

Vierailija
14/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut tuollaista ilmiötä. Ei muutamasta yksittäistapauksesta voi vetää tuollaisia johtopäätöksiä. Amerikka on iso mesta ja kyllä sinne mahtuu kaikenlaista. Enimmäkseen miehet kai panee sakkolihaa kuin naiset.

Itse kyllä sytyn enemmän ihmisen kokemuksesta ja älykkyydestä. Voin vaan kuvitella miltä tuntuis tehdä temput oikein taitavan hyppysissä.... Ei millään pahalla lukiopojat. Ihan söpöjä nuoret on, mut ei hyrise, ei kuumota alapäässä yhtään.

Vierailija
15/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:18"]USA:sta kantautuu lähes viikottain lehtijuttuja, missä 14-17v lukiopoika on pannut naisopettajaa, joskus jopa kahta eri naisopettajaa.

On tullut mieleen, että ehkä monet naiset sittenki haaveilevat nuorista pojista, vaikka kieltävätkin sen.

Varsinkin jos on ottamassa riskin työn ja linnatuomion nojalla.
[/quote]
Missä tässä uutisessa lukee että naiset yleensä? Jonkun lukiopojan päiväuni.

Vierailija
16/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:25"]Oon huomannu saman.. Aika ällöttävää. Eihän sellaiset pojjan koltiaiset vielä edes osaa mitään sängyssä ?
[/quote]
Niillä kuitenkin seisoo toisin kuin iköluokalla 35- 100????

Vierailija
17/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Tosin olen isiongelmainen 25 v, joka kuolaa 45 v setiä nylkytettäväksi :D

Vierailija
18/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:30"] [quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:18"] USA:sta kantautuu lähes viikottain lehtijuttuja, missä 14-17v lukiopoika on pannut naisopettajaa, joskus jopa kahta eri naisopettajaa. On tullut mieleen, että ehkä monet naiset sittenki haaveilevat nuorista pojista, vaikka kieltävätkin sen. Varsinkin jos on ottamassa riskin työn ja linnatuomion nojalla. [/quote] No todellakin haaveilee. Tää on niin kivikautista ajattelua, että naiset on aina joidenkin vanhojen vitjapallien perään, totta kai nainenkin tykkää nuoresta ja komeasta. Moni ei vaan kehtaa myöntää sitä. Ja toki on poikkeuksia, on miehiä jotka tykkää vanhemmista naisista ja naisia jotka tykkää vanhemmista miehistä, mutta itse esim. en pidä itseäni vanhemmista miehistä, mutta kaikki sakkolihasta ylöspäin omaan ikään asti käy. [/quote] Yhdyn edelliseen kirjoittajaan. Pidän erittäin paljon nuorista miehistä. 18-vuotias ja siitä ylöspäin sopii minulle. En pidä ikäisistäni tai itseäni vanhemmistä miehistä. N38 [/quote] Nuoriin sekaantuja. Sulle nauretaan

[/quote]

Siinähän nauravat :) Ei tunnu missään, tämän ikäisenä ;)

Muut nauraa, minä nautin.

Vierailija
19/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä olette miesopettajasta, joka pitää 15-16-vuotiaita tyttöoppilaitaan seksuaalisesti erittäin haluttavina? Periaatteessa ei pysty tietämään, ovatko he 15 tai 19.

Vierailija
20/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 18:16"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:30"] [quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:18"] USA:sta kantautuu lähes viikottain lehtijuttuja, missä 14-17v lukiopoika on pannut naisopettajaa, joskus jopa kahta eri naisopettajaa. On tullut mieleen, että ehkä monet naiset sittenki haaveilevat nuorista pojista, vaikka kieltävätkin sen. Varsinkin jos on ottamassa riskin työn ja linnatuomion nojalla. [/quote] No todellakin haaveilee. Tää on niin kivikautista ajattelua, että naiset on aina joidenkin vanhojen vitjapallien perään, totta kai nainenkin tykkää nuoresta ja komeasta. Moni ei vaan kehtaa myöntää sitä. Ja toki on poikkeuksia, on miehiä jotka tykkää vanhemmista naisista ja naisia jotka tykkää vanhemmista miehistä, mutta itse esim. en pidä itseäni vanhemmista miehistä, mutta kaikki sakkolihasta ylöspäin omaan ikään asti käy. [/quote] Yhdyn edelliseen kirjoittajaan. Pidän erittäin paljon nuorista miehistä. 18-vuotias ja siitä ylöspäin sopii minulle. En pidä ikäisistäni tai itseäni vanhemmistä miehistä. N38 [/quote] Nuoriin sekaantuja. Sulle nauretaan

[/quote]

Siinähän nauravat :) Ei tunnu missään, tämän ikäisenä ;)

Muut nauraa, minä nautin.

[/quote]

nautit ku 18v pikkupoika nylkyttää reittä? todella kuvottava emakko olet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän