Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiriippuvainen mies

Hämmentynyt
11.09.2021 |

Lähipiiristäni on ”paljastunut” mies, joka pitkän avioliiton aikana on ollut monen naisen kanssa, salaa tietysti, välillä salasuhteessa useammankin naisen kanssa yhtäaikaa. Sellaisia irtosuhteita, panokuvioita on ilmeisesti ollut paljon ja jossain vaiheessa kun koko tämä vyyhti paljastui, oli kyllä pahoillaan mutta on siitäkin huolimatta jatkanut samalla tavalla.

Omasta vaimostaan kuitenkin ollut sairaalloisen mustasukkainen, kontrolloinut ja vaatinut uskollisuutta.

Vaimo pysynyt liitossa kaikesta huolimatta.

Kuinka yleistä tällainen on? Haluaisin ajatella, että aika harvinaista.

Itselle tulee olo, että täytyy olla päässä jotain vikaa kun käyttäytyy noin. Seksiriippuvaisuus ehkä?

Itse en pystyisi suhteeseen ihmisen kanssa, jolle valehteleminen ja pettäminen on noin patologista. En tajua, miksei tuollainen ihminen hae itselleen apua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tajua, miksei tuollainen ihminen hae itselleen apua."

Jos ei koe olevansa avun tarpeessa?

Vierailija
2/8 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin todennäköistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tunnistaa vaikka itseni ap:n kirjoituksesta, mutta en ole jäänyt kiinni. Olen seksiaddikti, enkä koe mitään hoidontarvetta siihen että mua panettaa kokoajan. Haluaisin joka päivä monta kertaa seksiä ja jos en saa tai jostain syystä voi itse tyydyttää niin mun olotila muuttuu sellaiseksi että multa jää tekemättä normaaleja tärkeitä asioita, en pysty keskittymään niihin ilman seksiä. Oon ollut pitkässä parisuhteessa nyt yli 10 vuotta ja voi Kuulostaa kyllä tylyltä, mutta en ole koskaan ollut uskollinen vaikka olen naimisissa. Olen pettänyt vaimoani ehkä yli 20 eri naisen kanssa, käynyt maksullisissa, harrastanut kimppakivaa Thai tyttöjen kanssa, etsinyt panoja tinderistä ja käynyt nussimassa heitä. Uskon silti että voisin olla sellaiselle naiselle täysin uskollinen, jonka kanssa olisi läheisyyttä ja yhteistä tekemistä, päädyttäis sänkyynkin useamman kerran viikossa. M35v

Vierailija
4/8 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen lesbo. Vaikea kuvitella, että naisista tulisi eteen tuollaisiakusipäitä.

Vierailija
5/8 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan suunnilleen 45% miehistä toimii noin. Naisten kohdalla lukema oli muistaakseni 23% luokan korvilla.

Vierailija
6/8 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ympäriinsä naiminen mitään seksiriippuvuutta ole. Moraali on sitten asia erikseen.

Vierailija
7/8 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiriippuvuus on sairaus siinä missä kaikki riippuvuudet, esim alkoholismi. Ei tarkoita, että päässä olisi vikaa. Tähänkin sairauteen saa varmasti apua, kunhan vaan hakee. Riippuvainen ei pysty itse hallitsemaan halujaan ja vaikka kuinka päättää, että nyt loppuu, niin se vain jatkuu.

Vierailija
8/8 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin tunnistaa vaikka itseni ap:n kirjoituksesta, mutta en ole jäänyt kiinni. Olen seksiaddikti, enkä koe mitään hoidontarvetta siihen että mua panettaa kokoajan. Haluaisin joka päivä monta kertaa seksiä ja jos en saa tai jostain syystä voi itse tyydyttää niin mun olotila muuttuu sellaiseksi että multa jää tekemättä normaaleja tärkeitä asioita, en pysty keskittymään niihin ilman seksiä. Oon ollut pitkässä parisuhteessa nyt yli 10 vuotta ja voi Kuulostaa kyllä tylyltä, mutta en ole koskaan ollut uskollinen vaikka olen naimisissa. Olen pettänyt vaimoani ehkä yli 20 eri naisen kanssa, käynyt maksullisissa, harrastanut kimppakivaa Thai tyttöjen kanssa, etsinyt panoja tinderistä ja käynyt nussimassa heitä. Uskon silti että voisin olla sellaiselle naiselle täysin uskollinen, jonka kanssa olisi läheisyyttä ja yhteistä tekemistä, päädyttäis sänkyynkin useamman kerran viikossa. M35v

No tuon perusteella et varmasti voisi, miksi niin kuvittelet. Sinunhan mielestäsi tuossa ei ole edes mitään väärää. Yrität nyt vain syyttää sitä naista siitä ettei hän ole tarpeeksi "kiinnostava" ja tee juuri niin kuin haluat. Toivon että jäät kiinni pian :)