Onko mies kiinnostunut minusta
Haluaisin kuulla mielipiteenne tästä asiasta, koska ensimmäisen kerran en ota kunnolla selvää miehestä jota tapailen tällä hetkellä.
Tutustuin mieheen netin kautta ja juttelimme aikamme kunnes hän pyysi minua treffeille, joilla vaihdoimme muutaman pusun. Pari päivää sen jälkeen mies laittoi minulle viestiä ja kysyi milloin sopisi nähdä seuraavan kerran. Katsoimme leffan ja harrastimme seksiä ensimmäisen kerran. Tämän jälkeen laitoin parin päivän päästä viestiä hänelle kysyäkseni mitä kuuluu? Hän vastasi ja kysyi milloin nähtäisiin seuraavan kerran. Näimme pari kertaa ja aina hän laittoi aamulla viestiä perään yms. Tämän jälkeen ehdotin itse näkemistä ja hän halusi mennä leffaan. Tämän jälkeen näimme vielä kerran hänen pyynnöstään. Nyt en ole kuullut miehestä melkein viikkoon mitään ja mietin että olenko ahdistava jos laitan hänelle viestiä, kun kaikki aina sanovat että kyllä miehet on yhteydessä jos niitä kiinnostaa. Mies on minua 6 vuotta vanhempi mutta minulla on ollut aina huomattavasti itseäni vanhempia miehiä. En vain osaa tulkita hänestä onko hän kiinnostunut vai ei. Aina kun näemme vaikuttaa hän todella kiinnostuneelta, mutta ei pidä paljoa yhteyttä esim puhelimen välityksellä. En tiedä olenko vain tottunut aktiivisempiin tekstaajiin/ soittelijoihin vai eikö häntä vain kiinnosta tarpeeksi. Kiitos niille ketkä vaivautuu :)
Kommentit (16)
No jos ei viikkoon ole kuulunut mitään niin kyllä mun mielestä voi viestin laittaa. En osaa sanoa tosta mitään onko oikeesti kiinnostunut, kuitenkin olette nähnyt suht paljon että luulisi olevan. :)
Pystyykö käyttämänne nettipalvelimen kautta seuraamaan onko hän ollut siellä aktiivinen?!
Laita vain jokin viesti, kun on mennyt viikko tai 6 päivää. Onhan teillä jo ollut seksiäkin.
Kiitos vastauksista :) Pystyy nettipalvelimen kautta seuraamaan ja on ollut silloin tällöin aktiivinen, mutta en jotenkaan viitsi perustaa sille koska emme ole sopineet mitään etteikö saisi tapailla muita tai mitään vastaavaa vaikka minulla itselläni ei ole tarvetta tällä hetkellä tapailla muita mutta saatan silti joskus käydä nettipalvelimessa ihan vain katselemassa :D Ehkä sitten otan häneen yhteyttä, vaikka oudolta tuntuukin ettei hänestä mitään ole kuulunut, eikä minusta mitään ole tapahtunut jotta kiinnostus noin vain lopahtaisi. Enkä missään nimessä ole ollut mielestäni liian aktiivinen jotta hän tuntisi olonsa ahdistuneeksi. Tuntuu vain liian aikaiselta kysyä asiasta jotenkin, vaikka sillähän se varmaankin selviäisi helpoiten.
Nettideittailussa tosiaan se "ongelma", että niitä uusia tuttavuuksia tapaa lähes päivittäinen ja ne on toinen toistaan mielenkiintoisempia ja siinä viidakossa helposti vanha putoaa kelkasta. Sitä annetaan jo niin paljon itsestään jo ennen tapaamista, että kiinostus lopahtaa helpostikin, kun se seksikin on jo koettu. Ei ole mitään odotettavaa enää.
Juu, kiinnostus voi helpostikin lopahtaa sen seksin jälkeen, sitten ei ole oikein enää saavutettavaa jos ei muuten kolahda. Mutta seksiin asti jokainen mies yleensä jaksaa yrittää, jos on siis toivoa että semmoista tulee.
Itsekin taannoin tapasin muutaman kerran erään nuoren naisen, ja sitten kun eräänä yönä oltiin 2 kertaa sillai niin ei enää nähty sen jälkeen. Tai siis kun en sen jälkeen ollut riittävän innostunut, niin hänellä meni hermot ja homma jäi siihen.
niinpä, aivan totta tämä. Olen kuitenkin nähnyt häntä monesti seksin jälkeenkin, joten tuntuu vähän hassulta mutta toki mahdollista,,
Kysy siltä ihan suoraan että "missä mennään".
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 14:18"]
niinpä, aivan totta tämä. Olen kuitenkin nähnyt häntä monesti seksin jälkeenkin, joten tuntuu vähän hassulta mutta toki mahdollista,,
[/quote]
Seksi ei ollut minun viestissä se pointti vaan uusien mielenkiintoisten ihmisten tapaaminen verkossa on helppoa ja vanhat menettävät kiinostavuuden melko nopeasti.
Minä varmaankin ottaisin yhteyttä mieheen ja ehdottaisin tapaamista ja tavatessa kysyisin ohimennen mitä mieltä mies on tilanteesta. Olette nähneet jo aika monta joten hänellä on varmaan jonkunlainen käsitys sinusta ja haluamisistaan. Minulla on ollut monenlaisia miehiä. Toisia jotka ahdistuvat kysymyksestä ja perääntyvät, jolloin yleensä saan vastauksen jo sillä ja toisia jotka vastaavat rehellisesti haluavansa joko seksiä tai ovat ajatelleet muutakin. On tyyppejä joiden kanssa seksi natsaa ja pidemmälle tätä harrasteltuna on asiasta tullut vakavampaa. On myös tyyppejä joiden kiinnostus lopahtaa samantein seksin jälkeen. Itse en tällaisiin tyyppeihin aikaani sen enempää laita, koska en näe mitään järkeä ns pihtaamiselle ja jahtaamiselle. Se on ihan 18 vuotiaiden touhua enkä ole tällaisesta toiminnasta kiinnostunut. Vaikea sanoa kun en miehestä enempää tiedä. Mutta sinuna laittaisin viestiä ja yrittäisin varovasti selvittää asiaa :) tsemppiä.
Vierailija 21.10.2014 klo 14:18
Seksi ei ollut minun viestissä se pointti vaan uusien mielenkiintoisten ihmisten tapaaminen verkossa on helppoa ja vanhat menettävät kiinostavuuden melko nopeasti.
Kommenttini oli sinun jälkeiseesi kommenttin toteamus :) mutta joo hyviä pointteja tullut esille ! kiitoksia!
Minä myös ottaisin yhteyttä ja yrittäisin selvittää asian. On toki myös tapauksia jotka pitävät sinusta seurana ja seksin toivossa myös keksivät tekaistun selityksen, mutta huomaat varmasti arkisista asioista. Tai jos et niin kysy suoraan että mitä hän ajattelee sinusta. Voit myös kertoa miltä sinusta tuntuu, en liiallisia rakkauden tunnustuksia ehkä vielä tuossa vaiheessa lähtisi kertomaan, mutta kyllä aikuiselta ihmiseltä voi noin monta kertaa tapailtuaan kysyä mitkä on fiilikset. Yleensä asiaa on vain vaikea kysyä kuulostamatta siltä että haluan vakiintua nyt ja heti, mutta olen usealle kertonut että en ole kiinnostunut pelkästä seksi suhteesta ja kysynyt vastakysymyksenä että mites sinä?
pääkaupunki seudulta on kotoisin :)
Odottelisin varmaan muutaman päivän ja jos ei kuuluisi niin ottaisin yhteyttä ja ehdottaisin tapaamista. Kysyisin myös miltä hänestä tuntuu. Jos vaikuttaa tyypiltään ahdistuvalta mieheltä katsoisin varmasti vielä pari kuukautta eteenpäin mitä tapahtuu ennen kun ottaisin asian puheeksi.