Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalisen vähemmistön edustajana elämä voi olla myös vaikeaa

Vierailija
10.09.2021 |

Kerron oman kokemukseni, joka on siis vain oma näkemykseni oman elämäni pohjalta.

Olen bi ja mahdollisesti jopa enemmän omasta sukupuolestani kiinnostunut eli enemmän lesbo kuin "puhdas" bi. Mitä siitä on seurannut? No ikisinkkuutta, parisuhdeongelmia, onnettomia ihastumisia, sosiaalisten tilanteiden pelkoa.

Nuorempana minun oli todella vaikeaa tutustua saman sukupuolen edustajiin kavereina, sillä ihastuin naisiin liian helposti. Aloin pelätä ja jännittää naisia ja vältellä jopa sosiaalisia tilanteita sen vuoksi. Ongelma alkoi jo teini-iässä, kun tajusin jännittäväni naisia aivan uudella tavalla. En edes tajunnut syytä aluksi.

Mielestäni seksuaalivähemmistöjä suitsutetaan liikaa. Monesti asia ei ole niin yksiselitteisen onnellinen kuin voisi ehkä kuvitella.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suitsutetaan? Missä suitsutetaan?

Vierailija
2/4 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle on suitsutettu että sateenkaariväestön elämä on normaalia hankalampaa ja itsemurhariski suurempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suitsutetaan? Missä suitsutetaan?

Lehdistössä ja nettipalstoilla. Niistä negatiivisista asioista vaietaan. Haluaisin olla täyshetero, jos saisin valita.

T. Ap

Vierailija
4/4 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää tässä on se, että ns. vertaistukea ei voi saada mistään tietääkseni. Kukaan ei ymmärrä. Minun pitäisi heittäytyä itselleni epäkiinnostavaan seksuaalisesti avoimen ihmisen rooliin, vaikka oikeasti olen estynyt, äärimmäisen romanttinen ja uskollinen ihminen. En halua irtosuhteita tai kokeiluita. Haluaisin vain onnellisen ja uskollisen parisuhteen. Sellainen on minulle käytännössä mahdottomuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme