Millainen aikuinen herättää suojeluvaiston sinussa?
Kommentit (20)
Välähdys lapsenomaisuudesta, haavoittuvuudesta ja tietynlainen suloisuus ja herkkyys muuten aikuisessa ihmisessä.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 00:03"]
Välähdys lapsenomaisuudesta, haavoittuvuudesta ja tietynlainen suloisuus ja herkkyys muuten aikuisessa ihmisessä.
[/quote]
Juuri näin. Tuntuu sellainen äidillinen läikähdys rinnassa ja tekee mieli halata tätä ihmistä, kun hän on niin suloinen.
Minusta kaikki ihmiset näyttävät jotenkin viattomilta kun syövät yksin syömiseensä keskittyen <3
Mies, kaunis, isot surulliset silmät, vakavailmeinen, herkistyvä, helposti kostuvat silmät, avoin, aito ja tavallaan renttu.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 00:14"]
Mies, kaunis, isot surulliset silmät, vakavailmeinen, herkistyvä, helposti kostuvat silmät, avoin, aito ja tavallaan renttu.
[/quote]
Eli tällainen? :D
http://littlefun.org/uploads/5233b6f9e691b24c807d6b6b_736.jpg
Käänteisvastaus: minä saan herätettyä suojeluvaiston useimmissa aikuisissa ihmisissä, miehissä ja naisissa, jopa alaikäisissä. Olen kolmekymppinen, välillä lapsellisesti käyttäytyvä lyhyt nainen. Ja siitä on ollut minulle enimmäkseen hyötyä. Jos taas tarvitsee suojella itseään tai läheisiään, olen väkivaltainen villieläin.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 00:32"]Käänteisvastaus: minä saan herätettyä suojeluvaiston useimmissa aikuisissa ihmisissä, miehissä ja naisissa, jopa alaikäisissä. Olen kolmekymppinen, välillä lapsellisesti käyttäytyvä lyhyt nainen. Ja siitä on ollut minulle enimmäkseen hyötyä. Jos taas tarvitsee suojella itseään tai läheisiään, olen väkivaltainen villieläin.
[/quote] ootpas sä ihqu
Conchita Wurst
Olen tosissani (ja nainen).
Meillä on työpaikalla nainen, ei minua paljon nuorempi, joka herättää suojeluvaistoni. Huvittavaa sinänsä. On aika vaativassa työssä ja kovilla muutenkin kun menetti omaisensa, on silti tosi urhea ja kätkee surunsa mutta silti sellainen haavoittuvuus saa suojeluvaistoni hereille.
Sellainen, joka on jo kokenut suuria menetyksiä ja on luonteeltaan avulias, ystävällinen ja auttavainen vaikka näkee, kuinka on kärsinyt kuitenkin.
Kehitysvammainen aikuinen. Tai sanotaanko, että moni heistä.
Monien lapsenomainen herkkyys ja luottavaisuus, suojattomuus ja tunteellisuus.
Olen itse kehitysvammaperheen äit',
niin aihe tulee lähelle
Jos on joutunut kokemaan kovia mutta ei ole katkeroitunut vaan ystävällinen ja kiltti.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 00:32"]Käänteisvastaus: minä saan herätettyä suojeluvaiston useimmissa aikuisissa ihmisissä, miehissä ja naisissa, jopa alaikäisissä. Olen kolmekymppinen, välillä lapsellisesti käyttäytyvä lyhyt nainen. Ja siitä on ollut minulle enimmäkseen hyötyä. Jos taas tarvitsee suojella itseään tai läheisiään, olen väkivaltainen villieläin.
[/quote]
Varmaan helppo elää kun on noin hyvä itsetunto!Monet varmasti huomaa kuinka mainiona itseäsi pidät ja vähän virnuilee sulle mutta sinä vaan uskot että se johtuu siitä kun olet niin suloinen lapsellisesti käyttäytyvä lyhyt nainen.
Joku sellaisessa tilanteessa, jossa ei ujoutensa vuoksi saa ilmaistua itseään hyvin, jos ollenkaan.