Mulla on niin paha olla :(
Ei väsytä, mutta koko ajan uupunut olo. Ei huvita tehdä mitään, pelkkä perussiivoominen tuntuu jo ylivoimaiselta ajatukselta. Ruoka ei maistu eikä huvita nähdä ketään tai lähteä mihinkään. Pahinta on, etten edes oikein jaksaisi leikkiä vauvani kanssa, tuntuu koko ajan poissaolevalta. Itkettää, kun olen niin vätys ja vauvaraukkakin saa touhuta vaan itsekseen. Luojan kiitos hän on ihana, hyväuninen ja alati iloinen ja viihtyy lelujensa kanssa, mutta pahalta tuntuu silti :(
Kommentit (6)
Juuri noin kuin kakkonen sanoi. Ja toi ei ole edes mitenkään harvinaista.
Masennus, tiedät sen kyllä varmasti itsekkin. Kannattaa silti mitata hemoglobiiniarvot, ne saattavat olla myös syynä uupuneeseen ja masentuneeseen oloon.
Ja apua haettuasi tulet huomaamaan, että kauniitakin päiviä elämä tarjoaa. Voimia!
Minulla sama tilanne. Synnytyksen jälkeinen masennus :( hae apua neuvolasta, he kyllä osaavat auttaa. Niin minäkin tein ja eiköhän tämä tästä pikkuhiljaa helpota. Jaksamisia sinullekin!
Lääkäriin jos ei omasta niin ainakin vauvasi puolesta. Et voi masentuneena olla niin hyvä äiti kuin muuten voisit.
Olet masentunut. Soita neuvolaan heti huomenna ja kerro tilanteesi. Järkkäävät sulle apua.