Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paukutellaan yhdessä :)? Ilmavaivat synnärillä

Vierailija
20.10.2014 |

Miten selvitä ilmavaivojen kanssa synnärillä jos ja kun jakaa huoneen toisen äidin kanssa? Miten olette toimineet? Paukutelleet avoimesti huonekaverista huolimatta? Pidätelleet maha kipeänä vaiko asuneet vessassa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tuhauttaa äänettömästi. :D

Vierailija
2/7 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältin kaikkea makeaa ja muut syötävät josta tulisi ilmavaivoja. Kävin myös vessassa piereskelemässä, samoin ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravasin vessassa piereskelemässä, mutta välillä niitä tuli ihan vaan kun vaihdoin asentoa enkä ehtinyt edes tajuaan kun oli jo tullut äänen kanssa ulos. Silloin pyysin ihan suoraan anteeksi. Onneks mulla oli mukava huonekaveri joka ei ollut kuulemma moksiskaan, mua kyllä hävetti kauheasti mutta minkäs teet.

Vierailija
4/7 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierettääkö kaikkia synnärillä?

Vierailija
5/7 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi saatana, tajuatteko miten se huone haisee paskalta kun ootte siellä pari tuntia töräytelleet½

Vierailija
6/7 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kätilö sanoi kovaan ääneen sektion jälkeen ja huonekaverin kuullen että pieret sitten reilusti vaan niitä kaasuja ulos ettei tarvitsi lisä kivuista kärsiä. Huonekaverikin varmaa ymmärtää että on ihan normaalia että leikkauksen jälkeen on kaasua vatsassa :D ai että hävetti, enkä kyllä piereskellyt :D

Vierailija
7/7 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan pitkän synnytyksen jälkeen pystynyt ollenkaan pidättämään kaasuja. En tiennyt ollenkaan etukäteen, että niinkin voi käydä. Mutta samaa ongelmaa tuntui olevan myös muilla äideillä... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi