Taas sain työpaikan, koska olen kaunis ja seksikäs
Niin se vaan menee, tiedostan sen itsekin. Jos haastattelijoina toimii miehiä, niin kevyt flirttailu peliin ja miehet katsovat sinua todennäköisesti vain seksi mielessä. Jos haastattelijoina on pelkkiä naisia niin sitten tilanne voi olla päinvastainen. Olen kyllä koulutettu, fiksu ja hyvä työntekijä. Mitta rumat ja ylipainoiset jää työnhaussa taakse, vaikka ovatkin yhtä päteviä. Ja en häpeä käyttää hyväksi ulkoisia apujani ja flirttiä, että saan unelmienin työpaikan. Olen KTM ja kysymyksessä on rahoitusalan hyvä työpaikka miesvaltaisella alalla. Muita, jotka ovat huomanneet tämän?
Kommentit (26)
Hyvä, että löysit mieleisesi työpaikan. En näe mitään väärää menettelytavassasi. Ulkonäkö on etu, joka kannattaa ehdottomasti hyödyntää.
t. Keski-ikäinen täti, jonka mielestä on mukavaa, että firmassa on hyvännäköisiä työntekijöitä. Monet heistä ovat mukavia, ahkeria ja hyviä työntekijöitä.
Kaunis gradua vaille valmis KTM:n saa paikan!
kokemusta on
Itse sain töitä koska olen käynyt amiksen. Toiseksi jäi lukiopohjainen insinööripoika.
23-v tyttö
Kyllä, mutta toisaalta taas on aina olemassa erehtymisen mahdollisuus, joka on toistuvasti otettava tälläkin alalla huomioon.
Mun ei tartte töitä tehdä voin maata kotona ;) tehdä kaikkee fantsua ja ostella mitä vaan voitin Lotossa pari vuotta sitten täysosuman...
Mä taas tajusin juurikin sen, että ei kannata nojata flirttiin ja ulkonäköön. Se nakertaa uskottavuutta ja muiden arvostusta. Se, että esimies haluaa panna sua ei tarkoita että hän arvostaa sinua ammattilaisena. Vahva johtajanainen ei ole seksiobjekti.
Ap sai siis todellisuudessa työpaikan, koska oli pätevä. Miksi haluat uskotella itsellesi ja meille muuta? Entä sitten kun ikää tulee?
Näinhän se on. Jos haastatteliana mies, paitaa alemmas ja hiukset auki. Jos nainen niin tukka ja napit kiinni. Onnistuu lähes aina.
Tuota, miten niin "taas"? Miksi olet joutunut edellisistä paikoista ulos? Olin ennen lasten saantia kuusi vuotta samassa firmassa töissä ja nyt on menossa kuudes vuosi toisessa työpaikassa, ei minua ole niistä paikoista ulos potkaistu, vaan olen viihtynyt työpaikoissa ihan mukavasti, mutta muuton myötä piti vaihtaa työpaikkaakin. Miksi olet tuollainen väkkärä?
Hah, sinulla on vielä paljon opittavaa! Olet juuri niitä hempukoita, joille naureskellaan kahvihuoneessa ja joista ei ikinä tule sijoitusneuvojaa kummempaa.
Vinkkinä sinulle: häikäise älyllä, älä tisseillä.
t. nainen 40 v ja yhtiön osakas, rahoitusalalla
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:39"]
Näin se on. Käytä apujasi. Muista ottaa paljon poskeen kopiohuoneessa. Siksihän sinä siellä olet.
t. Miesjohtaja
[/quote]
Mitä saastaa kirjoitat! Tuskin olet mikään johtaja, paitsi jotenkin uskon, että vallankin talouden alalla on paljon sovinistia höpsömiehiä. Tiedän yhden sellaisen, talousjohtajan pallilla istuu. Ja käyttää muuten pallejaan muutenkin monipuolisesti, on vaimo kotona ja sen lisäksi ahkeroi muiden naisten viihdyttämisessä.
TAAS sait työpaikan? Ei taidetakaan pärställä kovin pitkälle mennä, mä kun olen ollu vain yhdessä työpaikassa vaikken väittäis mikään erikoisen kaunis olevaikaan. Ja haastattelussa muute oli mun mielestä tosi kaunis nainen yhtä aikaa. Eiks sen sit ois pitäny saada duuni eikä mun?
Ei toimisi miesvaltaisilla työpaikoilla, joissa äijäillään.
Mä olen myös KTM, nuori ja nätti laskentatoimen asiantuntija. Mulle soitettiin ja pyydettiin töihin, oletko kade? Mun ei onneksi tarvitse käyttää niitä löytyviä ulkoisia avuja kun on cv:ssä vähän muutakin meriittiä kuin ulkonäkö :)
Toimii se, mutta ei pääse sen pidemmälle.
Mies
Ap, miksi "taas"?
Kaunis, seksikäs ja tyhmä?
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:56"]
Mä olen myös KTM, nuori ja nätti laskentatoimen asiantuntija. Mulle soitettiin ja pyydettiin töihin, oletko kade? Mun ei onneksi tarvitse käyttää niitä löytyviä ulkoisia avuja kun on cv:ssä vähän muutakin meriittiä kuin ulkonäkö :)
[/quote]
Onnittelut:) tässä AP:lle tavoitetta!!
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:56"]
[/quote]
Onnittelut:) tässä AP:lle tavoitetta!!
[/quote]
Kiitos! Oikein harmittaa, että tuonkaltaiset hupakot ovat osaltaan pilaamassa naisten asemaa vakavastiotettavina asiantuntijoina. Ei se, että on ulkoisilta avuiltaan positiivisesti erottuva kuitenkaan tarkoita sitä, että kuoren alla on tyhjäpää, jonka ainut virka työpaikalla on toimia miesten flirtinvastaanottokoneena.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:51"]
Ei toimisi miesvaltaisilla työpaikoilla, joissa äijäillään.
[/quote]
kyllä niihinkin, tai niihin nimmenomaan, halutaan joku alemman portaan maskottityttö. Kova työ on sit päästä etenemään siitä maskotista ylöspäin, mutta toki sekin onnistuu jos on kapasiteettiä muutenkin kuin ulkonäössä.
Olin vuosia kaunis tyttö, jonka kuviteltiin etenevän ulkonäöllään, joidenkin mielestä jopa reittä pitkin. OIkeasti olin aivan helvetin pätevä työhöni, ja koko ajan pätevöitynyt lisää edetessäni. olen parhaita Suomessa, enkä mitenkään huono kansainvälisestikään. Mutta koskaan, koskaan en varmaan pysty antamaan anteeksi niille, jotka piti mua silloin reittäpitkinkiipijänä ja antoi sen näkyä käytöksessään.
Väsynyt provo, jolla yritetään mustamaalata kauppatieteiden maistereita.