Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastatteko pitkää vai lyhyttä esileikkiä ennen varsinaista yhdyntää.

Vierailija
10.09.2021 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyttä varmaan. 10-15min. Aiemmin päivällä ehkä flirttailua ja pussailua kyllä.

Vierailija
2/16 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnen vastaus: ei mitään sinne vaan kuiviltaan, tuntuukin pojasta paremmalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pitkäänkin ja se ei sitten enää ole esileikki. Aika usein vaimo ei halua myöskään esileikkiä, vaan on heti valmis ja aivan märkä. Ärsyttää aina kun sanotaan että miehen tulee muistaa esileikki, kun se voi olla niinkin että sen naisen tulisi muistaa. Vaimo tulee rajustikkin siinä panemisen lomassa, mikä on kyllä mahtavaa. Eipä ole tullut haikailtua entisten perään, eikä muidenkaan.

Vierailija
4/16 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yhdyntä on esileikki. Kiihotun kovasti, ja sitten mies tekee monin tavoin sellaiset 3 - 4 orgasmia.

Vierailija
5/16 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään esileikkejä kyllä harrasteltu

Vierailija
6/16 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen varsinainen se on? Se voi olla esi- tai loppuleikki, mutta mikään pääasia se ei ole.

Vierailija
7/16 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mies ei halua/jaksa.

Vierailija
8/16 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin pitkää ja minulle se voisi joskus olla ihan se ”varsinainen” seksikin, vaimolla on aina kiire päästä siihen yhdyntään. Meillä siis kompromissina jotain siltä väliltä, saan luvan antaa hänelle yhden orgasmin ja sitten on hänen lempparinsa vuoro.

Vierailija
9/16 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista. Yleensä mies sormettaa mulle ensin yhden orgasmin, sen jälkeen hän tulee sisääni jostain asennosta ja kulmasta. Illalla taas toisaalta aloin antamaan miehelle suuhoitoa, josta tilanne eteni yhtäkkiä 69:n, ja siitä sitten muutamaan eri asentoon sisääni. Aamulla koskettelimme hetken toisiamme, josta sitten suoraan lähäriin. En mä osaa erottaa mitään esileikkiä, nämä kaikki on rakastelun eri muotoja.

Vierailija
10/16 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä, että olen yleensä todella märkä jo tosi helpolla, joten mitään varsinaista lämmittelyä ei tarvita ennen yhdyntää.

Vierailija
11/16 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, että olen yleensä todella märkä jo tosi helpolla, joten mitään varsinaista lämmittelyä ei tarvita ennen yhdyntää.

. Eihän sitä toista hyväillä vain sen märkyyden takia, vaan nautinnon.Ihan sama koskee miestäkin.

Eihän tarkoitus ole että kaikki olis ohi mahdollisimman nopeasti, ei ainakaan meillä.

Vierailija
12/16 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

. Eihän sitä toista hyväillä vain sen märkyyden takia, vaan nautinnon.Ihan sama koskee miestäkin.

Eihän tarkoitus ole että kaikki olis ohi mahdollisimman nopeasti, ei ainakaan meillä.

Näsäviisaat näsäviisastelevat koska ovat näsäviisaita. Sivusta.

Vierailija
13/16 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on useimmiten pitkä rintojen hyväilysessio ennen muuta seksiä tai yhdyntää. Helposti saattaa varttitunti (tai parikin) vierähtää ihan vaan rintoja puristellessa ja hyväillessä. ON ne vaan niin ihanan tuntuiset, pehmeät ja joustavat.

Vierailija
14/16 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on useimmiten pitkä rintojen hyväilysessio ennen muuta seksiä tai yhdyntää. Helposti saattaa varttitunti (tai parikin) vierähtää ihan vaan rintoja puristellessa ja hyväillessä. ON ne vaan niin ihanan tuntuiset, pehmeät ja joustavat.

Meillä myös. Ja tämä sessio on vaimon aloitteesta, enkä laita vastaan. Tämä on hänelle se paras esileikki ja laukeaa monta kertaa yhdynnässä. Minä puolestani sitten haluan monipuolisempia leikkejä.

Vierailija
15/16 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu siitä mitä vaimo kulloinkin haluaa

Vierailija
16/16 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määritellään esileikki? Kysymyksen asettelusta voi päätellä, että esileikki on sitä, mitä tapahtuu ennen yhdyntää. Minulle se kaikki on ihan yhtä lailla seksiä kuten yhdyntäkin. Seksi kestää meillä yleensä 30-60min josta yhdynnän kesto vaihtelee noin 5-20min.