Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pienellä rahalla pärjää kuukauden?

Vierailija
20.10.2014 |

Yksilapsinen perhe kyseessä. Tekisi mieli kokeilla, miten vähällä rahalla kuukauden tulisi toimeen. Rahaa kun tuppaan yleensä käyttämään melko huolettomasti... 

Laitanpa testin päälle seuraavasta palkkapäivästä (nyt 23. pvä). Mitäs av-mammat on mieltä, millä summalla pitää tulla toimeen? Asumismenoja ei lasketa mukaan, mutta ruoka/juomat/huvitukset jne. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ainakin osan työmatkoista pyöräillä/juosta/kävellä. Vaatii vähän viitsimistä, mutta kyllä, mahdollista. 

Vitoselle: joo, jollain järkevällä tavalla tämän voisi tehdä, siis hyödyntää enemmän edullisia ruoka-aineita ja tarjouksia, ei pelkkää makaroonia ja kaurapuuroa kuitenkaan.

Vierailija
2/5 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tietysti vaikeuttaa asioita, mutta itse olen pärjännyt tiukimmillaan 5e/kk laskujen jälkeen. Kaurapuuroa ja makaroonia vaan. Huvituksena kävelylenkit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Ihan tuollaiseen mä en pysty. Bensaan menee varmaan kuukaudessa joku 100 euroa (työmatkat), vaikka ei huvikseen ajelisi. 

No, otan tämän siltä kannalta että tulee tarkemmin seurattua, mihin rahat menee. Ja hyödynnettyä kuivakaapissa ja pakasteessa olevaa ruokaa...

Vierailija
4/5 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko pyöräillä työmatkat?

Vierailija
5/5 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa. Toisaalta ei viitsisi pihistellä terveyden kustannuksella. Pelkästä makaroonista tulee varmaan puutostiloja ja kahvistakin tulisi vieroitusoireita, jos lopettaisi käytön. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi