Faskiakäsittely, huuhaatako vai onko joku oikeasti saanut apua jumeihin joltain ”faskiamutjuttajalta”??
Kokemusia? Jakakaa hyvät ja huonot kokemuksenne.
Kommentit (11)
Menisin jos täälläpäin olisi joku hyvä tekijä. Kerran kävin mutta ei oikein ollut homma hallussa. Minulla on aina kalvot kireät ja käsittelystä huolimatta palautuu kireäksi nopeasti.
Ei tosiaan ole mitään huuhaata vaan ihan hyödyllinen juttu jos kalvot on kireät. Kipeää se tekee mutta helpottaa. Jäsenkorjaaja saa myös ihan hyvin niitä irrotettua.
On kokemusta ja toimii! Sain käsittelyn niskan ja pään alueelle. Muutaman päivän oli arka, mutta sen jälkeen huomasin, kuinka pää kääntyi paremmin ja helpommin sivulle. Toki jos ryhtiä ei ylläpidä, joutuu useampaan käsittelyyn.
Sattuu ihan helevetikseen mutta toimii. Jalat ja lonkat käsitelty. Kyyneleet vaan valui.
Etsi fysioterapeutti, joka on erikoistunut faskiakäsittelyyn. Yleensä erikoistumiset löytyvät verkosta yritysten henkilöstön esittelyistä ja ihan kysyäkin voi. Itselläni oli kovia kipuja molempien polvien sivuissa. Faskiakäsittelyssä loppuivat. Nivelrikko ei parane, mutta pysyy hallinnassa. Ilman fysioterapiaa olisin olisin jo pyörätuolissa.
Kuten täällä jo on todettukin, mitään hemmotteluhoitoa se ei ole, vaan varsinkin alussa koskee kovastikin!
Vierailija kirjoitti:
Etsi fysioterapeutti, joka on erikoistunut faskiakäsittelyyn. Yleensä erikoistumiset löytyvät verkosta yritysten henkilöstön esittelyistä ja ihan kysyäkin voi. Itselläni oli kovia kipuja molempien polvien sivuissa. Faskiakäsittelyssä loppuivat. Nivelrikko ei parane, mutta pysyy hallinnassa. Ilman fysioterapiaa olisin olisin jo pyörätuolissa.
Kuten täällä jo on todettukin, mitään hemmotteluhoitoa se ei ole, vaan varsinkin alussa koskee kovastikin!
Toimii. Kävin myös itse fysioterapeutilla, jolla oli faskiakäsittelyn erikoisosaamista. Käsittelyn jälkeen veri virtaa ihan eri tasolla. En ois itsekään uskonut kuinka jumissa olin.
Toimii mutta vaatii koulutetun fysioterapeutin. Muovinen mutjuttaja vetkkokaupasta ei riitä.
Sattuu ainakin kuulemma ihan saatanasti.
En tiedä siitä, mutta faskiarulla toimii kyllä. Niitä on ihan Prismoissakin halvalla.
Kansalaisopistoissakin on fascia method -kursseja. Joten kai sitä voi tehdä ihan itsekin.
Mä käyn pari kertaa viikossa ammattilaisella, joka poistaa ylimääräiset jumit sekä mun pikkuhousuista että lompakosta.
Sen jälkeen voi kevein askelin mennä mamman luo viettämään perhe-elämää.
En ole kuullutkaan.