Sain bannit AV:lle koska
Ihmettelin, miksi Värikäs Pipsa myy Facebookissa mekkoa hintaan 55e, vaikka on itse maksanut siitä 48,5e (kirjoitti siellä itse siis noin) ja hän myös mainostaa mekkoa täysin käyttämättömänä, vaikka se on kuvassa hänen päällään :D Reiluako? Onkohan modet tän bloggaajan tuttuja..
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 16:22"]
ja mä ilmiannoin sut (taas)
[/quote]
Oi harmi :(
Kyllä kai se mekon hinta nousee, kun Yoursin (wannabe) Suomen edustaja sitä pitää päällään ;)
No jos hän on itse ostanut sen 48.5€ + postarit ja nyt myy 55 eurolla ja kerran käyttänyt päällä niin mikä ongelma?
Ja miksi se edes sua vaivaa, mekkohan on myyty jo. Eli joidenkin mielestä käypä hinta.
No jos tuossa koko jutussa ei ole mitään outoa, niin miksi siitä saa bannit tänne kun uskaltaa ääneen ihmetellä.... :DDD
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 16:28"]No jos hän on itse ostanut sen 48.5€ + postarit ja nyt myy 55 eurolla ja kerran käyttänyt päällä niin mikä ongelma?
[/quote]
Säkin maksat mielelläs käytetystä täyden hinnan?
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 16:33"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 16:28"]No jos hän on itse ostanut sen 48.5€ + postarit ja nyt myy 55 eurolla ja kerran käyttänyt päällä niin mikä ongelma? [/quote] Säkin maksat mielelläs käytetystä täyden hinnan?
[/quote]
No jos saan sen 55 euroon postikuluineen, kun taas briteistä tilaus tulisi kalliimmaksi niin kyllä. Varsinkin jos mekko on kerran käytetty.. Ihan hyvin.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 16:35"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 16:33"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 16:28"]No jos hän on itse ostanut sen 48.5€ + postarit ja nyt myy 55 eurolla ja kerran käyttänyt päällä niin mikä ongelma? [/quote] Säkin maksat mielelläs käytetystä täyden hinnan?
[/quote]
No jos saan sen 55 euroon postikuluineen, kun taas briteistä tilaus tulisi kalliimmaksi niin kyllä. Varsinkin jos mekko on kerran käytetty.. Ihan hyvin.
[/quote]
Tulis 3,5e kalliimmaksi tilata Yoursilta, kyllä mä tuon verran enemmän maksaisin siitä, että saan mekon mikä on oikeasti on täysin käyttämätön :D
Ja onko Suomessa yhden mekon postarit 6,5e :D
Voi, vituttaako alottajaa kun ei saanut hienoa mekkoa itselleen? Mitä se sulta on pois, jos Pipsa myy sitä kalliimmalla? Tosin mä en luokittele yhden kerran päällä ollutta mekkoa vielä käytetyksi, Pipsallakin se on ollut vain tuossa kuvanottohetkellä päällä. Sitä paitsi Pipsahan myi tuon mekon jollekin lukijalle hintaan 51€.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 16:51"]
Voi, vituttaako alottajaa kun ei saanut hienoa mekkoa itselleen? Mitä se sulta on pois, jos Pipsa myy sitä kalliimmalla? Tosin mä en luokittele yhden kerran päällä ollutta mekkoa vielä käytetyksi, Pipsallakin se on ollut vain tuossa kuvanottohetkellä päällä. Sitä paitsi Pipsahan myi tuon mekon jollekin lukijalle hintaan 51€.
[/quote]
No mun vaatekoko on 34-36, että ei harmita :D
Kysyin myös Pipsan blogissa miksi mekon hinta on noussut, ei julkaissut kommenttia.