vaunukävelyllä -.-
Hei!
Tulin hetki sitten vaunukävelyltä, ja pistää nyt vihaks, et on pakko tulla avautuu tänne!! Eli olin kävelyllä vaunujen kanssa, vaunuissa nukkuu 3 kk ikäinen vauva. Lähdin kävelemään ennestään tuntematonta reittiä, sieltä tuli n 10 portaan rappuset vastaan. Sinänsä ei pahat, mutta siinä sitte kiskoin vaunuja rappuja pitkin ylös, kun ihmiset katsoivat minua kummastuneena. Kukaan, ei kukaan tullut auttamaan. Hetken kuluttua pyörälijä oli törmätä vaunuihin, ja ihan jalkakäytävällä kävelin. Sain saatteeksi vaan mullkauksen. ihmiset, missä ovat käytöstavat? -.-
Kommentit (3)
Miksi et kiertänty portaita? Miksi jonkun muun pitäisi alkaa raahaamaan sun vaunuja, kun et ole viitsinyt valikoida reittiäsi paremmin?
Kyllä mä aukaisen ovia, autan vaunuilijoita pienissä rappusissa ja olen hyväkäytöksinen, mutta jotain rajaa siinäkin.
No typeräähän niitä vaunuja on väkisin työntää portaita ylös. Aina on myös jossain se helpompi reitti. Toi pyöräilijä kyllä oli töykeä... Mä kerran autoin juna-asemalla yhtä nuorta äitiä vaunujen kanssa. Kovin oli iloinen ja kiitollinen. Vaan kyllä ihmetytti, kun raput päästiin. Siinä oli hissi kolmen metrin päässä!