Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka tynnyrin uumenissa on täytynyt kasvaa...

Vierailija
20.10.2014 |

...jos 22-vuotias nainen kysyy aidon hämmästyneesti silmät suurina "voiko raskaana oikeesti harrastaa seksiä?"...?
:D

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka nyt oikeasti haluaa harrastaa seksiä absurdisti turvonnutta mahaa katsellessa. Ainoastaan raskausfetisistit.

Vierailija
2/20 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nro 2, kun kyse ei ollut halusta vaan puhtaasti siitä, että VOIKO :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen joka ei ole koskaan ollut lapsista ja vauvoista kiinnostunut. Esimerkiksi minä. Ei minua huvita lukea pätkääkään minkäännäköistä tekstiä/kirjallisuutta raskaudesta/äitinäolosta. Tiedän että vauvat syövät ja paskovat ja siihen tietoni loppuvat.

T. 21v

Vierailija
4/20 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 16:43"]

Semmoinen joka ei ole koskaan ollut lapsista ja vauvoista kiinnostunut. Esimerkiksi minä. Ei minua huvita lukea pätkääkään minkäännäköistä tekstiä/kirjallisuutta raskaudesta/äitinäolosta. Tiedän että vauvat syövät ja paskovat ja siihen tietoni loppuvat. T. 21v

[/quote]

Ja silti roikut vauvapalstalla...?

Vierailija
5/20 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaisi heittää siemennesteensä vielä syntymättömän lapsensa päälle?

Vierailija
6/20 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä harrastaa raskautettuna ollessa. Miehenä hieman etoo ajatus miten kikkelin päällä tökkii vauvaa työntöjen tahtiin. 

Vierailija
7/20 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 16:51"]Kuka haluaisi heittää siemennesteensä vielä syntymättömän lapsensa päälle?
[/quote]
Jälleen ymmärrät kuten haluat. Aloitus tarkoittaa siis sitä, että kyseinen henkilö luuli seksin olevan kiellettyä raskausaikana, että sitä ei SAA tehdä. Halujuttuhan on ihan jokaisen oma asiansa ja se ei muille kuulukaan.

Vierailija
8/20 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 16:40"]

[/quote]

No ei oikein VOI jos on normaali mies, jolla ei tuossa tilanteessa seiso.

Vierailija
9/20 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 16:40"]

[/quote]

No ei oikein VOI jos on normaali mies, jolla ei tuossa tilanteessa seiso.
[/quote]
Normaali mies........ :D:D:D

Vierailija
10/20 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 16:53"]Voihan sitä harrastaa raskautettuna ollessa. Miehenä hieman etoo ajatus miten kikkelin päällä tökkii vauvaa työntöjen tahtiin. 
[/quote]

Miehillä on aina aika kovat luulot, miten pitkälle ne yltää.

Vierailija
11/20 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kikkelin päällä tökkii vauvaa", voi jestas mikä tiedon taso. Minä olen ollut kolmesti raskaana ja aina on mun mies voinut. Mutta onkin normijärjellä varustettu aikuinen mies.

Vierailija
12/20 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 16:51"]

[/quote]

Hyvä pointti. Johan siinä olisi riskinä syyte pedariudesta.

Vierailija
13/20 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. EI se kikkeli tieteenkä yllä tai osu vauvaan. MUTTA se mielikuva siitä on etova.

T: Mies ( 7 )

Vierailija
14/20 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:02"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 16:51"]

[/quote]

Hyvä pointti. Johan siinä olisi riskinä syyte pedariudesta.

[/quote]

Tai sitten ideana on odottaa ensin että vauva on syntynyt?

Vierailija
15/20 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon huomannut että ihmiset, varsinkin nuoret ihmiset ovat nykyisin tosi tietämättömiä. Se on aika jännää kun ajattelee miten paljon tietoa on ihan käden ulottuvilla. Mutta kun enää ei jakseta olla kiinnostuneita mistään ja jos jaksetaan niin ei jakseta lukea. Katsellaan kuvat seiskasta ja luetaan otsikot. Näin kärjistetystä. Olen työssä nuorten ja nuorten aikuisten kanssa tekemissä ja törmään tähän asiaan jatkuvasti. Se on pelottavaa.. Tämmöisissä käsissä on Suomen tulevaisuus. Mutta tosiasia on se, että kun lukemisen harrastamien vähenee, lukutaito ja luetun ymmärtäminen heikentyy, sanavarasto suppenee. Ihminen ei enää pysty ottamaan edes vastaan tietoa. Aivoja täytyy harjoittaa. Aivot on lihas ja jos niitä ei käytä niin ne alkaa surkastua eli rusinoitua niin kuin joku kerran kuvaavasti kiteytti. Aivot tarvii jumppaa.

Vierailija
16/20 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:03"]Niin. EI se kikkeli tieteenkä yllä tai osu vauvaan. MUTTA se mielikuva siitä on etova.

[/quote]

Tätä mieltä mäkin olen. .jos on raskauden loppumetreillä, tai vauva yliaikainen niin hänhän on siinä aktissa mukana sit :S

Vierailija
17/20 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 16:43"]

Semmoinen joka ei ole koskaan ollut lapsista ja vauvoista kiinnostunut. Esimerkiksi minä. Ei minua huvita lukea pätkääkään minkäännäköistä tekstiä/kirjallisuutta raskaudesta/äitinäolosta. Tiedän että vauvat syövät ja paskovat ja siihen tietoni loppuvat. T. 21v

[/quote]

Ja silti roikut vauvapalstalla...?
[/quote]

Voihan saakelin nero. Taisin huomata että täälläkin on aihealueet erikseen, itse vietän aikaa täällä aihe vapaalla, jossa keskustellaan ihan yleisestä maailmanmenosta. Jos joku vauva-/lapsithreadi on tälle puolelle eksynyt, en vain klikkaa sitä auki. Seuraan myös muiden foorumeiden yleisiä keskustelupalstoja, esim. pakkotoiston, vaikka painonnostelu ja salitreenit eivät minua erityisemmin kiinnostakaan. Jätän vain sen treeniosion lukematta ja etsiydyn muiden juttujen pariin. Syntiä??

Vierailija
18/20 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sellaisen henkilön, joka ei pidä lapsista eikä niitä aio koskaan hankkia tai edes hoitaa muiden pentuja, pitäisi tietää lapsista yhtään mitään? Kuinka paljon te tiedätte autonkorjauksesta, talonrakentamisesta, asuntojen sähköistyksestä yms? Kaikki kumminkin asuvat talossa, käyttävät autoa/kulkuneuvoa ja kuluttavat sähköä. Entäs kun kahvinkeittimen vikavirtasuoja laukeaa? Sormi suussa miehen luo, että tuo laite on rikki, tee jotain?

Vierailija
19/20 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi harrastaa seksiä, mutta kyllä se aina mietityttää että mitä tapahtuu kun se terskaa tökkii sikiötä jatkuvasti päähän. Tuleeko lapsi maailmaan terksanmuotoinen kuoppa päälaella?

Vierailija
20/20 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:03"]Niin. EI se kikkeli tieteenkä yllä tai osu vauvaan. MUTTA se mielikuva siitä on etova.

[/quote]

Tätä mieltä mäkin olen. .jos on raskauden loppumetreillä, tai vauva yliaikainen niin hänhän on siinä aktissa mukana sit :S
[/quote]

Miksi tätä alapeukutetaan? Eikös vauva ole aika kehittynyt jo tuossa vaiheessa, reagoi stressiin, kuulee ja haistaa yms.