en ole eläissäni hävennyt näin paljon
Vein äsken meidän 40kg koiraa ulos taapero sylissä, meidän talossa tehdään putkiremppaa ja kaikki raksamiehet oli ulkona tupakalla koira tietysti innostuu ja vetää minut kumoon isoon vesilätäköön, remmi oli jotenkin kietoutunut mun käteen ja koira lähtee raahaamaan minua perässään varmaan 5 metriä kunnes pääsee irti... raksamiehet sai onneksi koiran kiinni ja taaperolle ei käynyt kuinkaan, itse en varmaam koskaan yli tästä häpeästä....
Kommentit (8)
No eihän tuo nyt ole niin paha, että pitäisi häpeillä.
Onhan se nyt häpeällistä, että vielä vuonna 2014 voi urbaanille cityihmiselle tapahtua onnettomuus. Syylliset esiin ja tuomiolle!
Koira kannattaa opettaa käyttäytymään, ettei tarvitse olla peräkärrinä. Tasaiseen tahtiin tulee vastaan naisia, isoja kouluttamattomia koiria ja asfalttivesihiihtoa. Miksi hankkia iso vahva koira, jos ei viitsi opettaa sille tapoja? Pikku Fifi on paljon parempi, räksyttäminen on inhottavaa, mutta ei muuta.
Luulin, että juttu loppuu niin, että sulla oli yöpaita, sen päällä takki, eikä alkkareita ollenkaan. Ja että siinä tuoksinassa yöpaita ja takki nousi ylös ja paljas alapää oli esillä kaatuessasi, suoraan raksamiesten edessä olisit esitellyt alapäätäsi. SE olisi ollut oikeasti tosi noloa. Mutta eihän tuo nyt mitään erityisen noloa ollut, mitä sulle sattui. Mitä tuosta, unohda koko juttu.
ap siis kaatuu rähmälleen lätäkköön mutta sylissä olevalle ei käy mitenkään? aika vaikeeta uskoa..
Hahahahahaha :D
Opettele nauramaan itsellesi. Nolojen tilanteiden nainen! Jos tää olis romanttisesta komediasta, sä ja yksi niistä raksaukoista päätyisitte yhteen.