Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perverssit unet?

Vierailija
01.09.2006 |

Olen useasti nähnyt unta, että olen mies ja minulla on penis. Joskus ihmettelen sitä ja mietin, onko se ollut minulla aina. Usein nain myös naisten kanssa tai ainakin yritän päästä pukille. Edellisessä unessa panin omaa miestäni perseeseen ja nautin siitä. Joku unien selityksiin perehtynyt voisi varmaan kertoa, mistä nämä unet oikein tulevat ja mitä ne tarkoittavat. Ei ehkä ole ihan normaalia. Olen kolmikymppinen opettajanainen, avoliitossa 6 v. ja kaksi lasta...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi hallitsemisen tarve? Oletko muuten " ujo" sängyssä ja tahtoisit päästää itsesi kokonaan irti, muttet ihan aina uskalla, pysty. " Miehenä" olisi varmaan helpompi panna vain menemään, eikä kukaan leimaisi siveellisen ammatin tm takia :) Joka tapauksessa on ihan normaalia, sanon minä.

Terveiset saman ammattikunnan edustajalta. Olen ihan viimeisillään raskaana ja näin unta harrastavani villiä seksiä neljän miehen kanssa. Oli unessa ihanaa juu ;) Oma mies ei vain oikein pitänyt unelmoinnistani, taidan jättää ensi kerralla kertomatta.

Vierailija
2/3 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sinulla piilee sisälläsi tiedostamaton trans-persoona? Oletko valveilla koskaan haaveillut olevasi mies tai peräti pukeutunut siten tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muuten " ujo" sängyssä ja tahtoisit päästää itsesi kokonaan irti, muttet ihan aina uskalla, pysty. " Miehenä" olisi varmaan helpompi panna vain menemään, eikä kukaan leimaisi siveellisen ammatin tm takia :)

Trans-ihmiseksi en itseäni usko. Olen joskus nuorempana kokeillut mieheksi pukeutumista ja miehen roolin ottamista, mutta ei se tuntunut luontevalta. En myöskään tunne vetoa naisiin. Enemmän on kysymys sosiaalisista ja ammatillisista rooleista. Opettajana ei voi kovin paljon tuoda seksuaalisuuttaan esille, vaan pitää olla asiallinen (olen vielä yläasteella opettajana) ja muutenkin naisille ehkä sallitaan vähemmän liikkumavaraa kuin miehille. Lisäksi kun on pienet lapset, seksille ei jää paljon tilaa. Luulen, että minulla on aika vahva sukupuolivietti, mutta tukahdutan sitä nykytilanteessa liikaa. Lisäksi olen hiukan kateellinen miehelleni, koska hän on hyvin avoin ja estoton seksiasioissa. Yleensä meillä menee niin, että kun on tilaisuus olla kahden ja mies haluaa seksiä, minä saatan olla jo rättiväsynyt ja lämpenen hitaasti. Mies vie, ja minä en nyt suoranaisesti vikise, mutta teen kuten hän haluaa. Seksi on kyllä usein hyvää ja nautinnollista, mutta en saa suutani auki, mitä itse haluaisin, en osaa olla aloitteellinen, enkä välttämättä edes tiedä, mitä haluan, kun vällyjen väliin päästään. Pitää varmaan kokeilla joskus ohjien ottamista omiin käsiini. Olipahan sekava vuodatus. Terveisiä vain kollega kakkoselle ja kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi