Olen synnyttämässä juuri NYT -mitä haluat tietää?
Vastailen aina kun kerkeän supistusten väliltä. Tosiaan siis synnytys alkaa minä hetkenä hyvänsä!
Kommentit (11)
Tuleeko tyttö vai poika, onko ensimmäinen lapsi? Onnea!
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:22"]
Ootko vielä kotona vai jo sairaalassa? Mikä sairaala?
Mistä tiedät että olet synnyttämässä, jos "synnytys alkaa minä hetkenä hyvänsä", eikä siis ole vielä käynnissä? Oletko käynnistyksessä?
[/quote]
Joo siis tosiaan oon tässä synnytysammeessa. Läppäri on tässä sivulla pikkupöydällä ettei kastu ja aiheuta sähköiskua. :) Synnytän vedessä koska kuulemma lapsi osaa heti uida syntyessään ja halusin olla vähän omaperäisempi muutenkin! Ja tosiaan on aloteltu silleen luomusti synnytys. Et supistuksia tulee viiden minuutin välein ja alapää on avautunut jo vähän.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:24"]
Tuleeko tyttö vai poika, onko ensimmäinen lapsi? Onnea!
[/quote]
Ensimmäinen joo. Ei tietoa sukupuolesta.
Av-riippuvuutesi on pahasti lähtenyt lapasesta. Ei kysyttävää.
Onnea lapselle.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:25"]
Av-riippuvuutesi on pahasti lähtenyt lapasesta. Ei kysyttävää.
Onnea lapselle.
[/quote]
:D
Hei nyt sukelluskätilö sano et se alkaa tulla. Näyttää kuulemma veden alla siltä että on auki tarpeeksi. Täytyy mennä keskittyyn lapseen. Wish me doog luck!
Kai päivität myös facebookia, instagramia ja twitteriä reaaliaikaisesti?
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:27"]Hei nyt sukelluskätilö sano et se alkaa tulla. Näyttää kuulemma veden alla siltä että on auki tarpeeksi. Täytyy mennä keskittyyn lapseen. Wish me doog luck!
[/quote]
En voinut olla naurahtamatta mielikuvalleni kätilöstä, snorkkeli päässä sukeltelemassa pienessä altaassa ja katselemassa miltä näyttää.
"Lapsi osa heti syntyessään uida" niinhän me kaikki.
Ootko vielä kotona vai jo sairaalassa? Mikä sairaala?
Mistä tiedät että olet synnyttämässä, jos "synnytys alkaa minä hetkenä hyvänsä", eikä siis ole vielä käynnissä? Oletko käynnistyksessä?