Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko sinä se arka typerys, joka et uskalla ottaa koronarokotetta? 82% kansasta omaa onneksi älyä ja aivot

Vierailija
10.09.2021 |

Ja on jo ottanut 1. rokotteen. Sillä saadaan pian Suomi avattua! Päästään maskeista eroon! 💪 Siis työpaikoilla. Eihän niitä kukaan aivoilla varustettu enää muualla käytäkään, jos on terve.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sen rokotteen ottaminen ole jokaisen oma asia. Itse en ota rokotetta ja sen päätöksen itse tehnyt. Ottaa päähän tuollainen painostaminen rokotteen ottamiseen. Olen aikuinen ja loppu kädessä itse päätöksen teen. Toisten on turha alkaa arvostelemaan.

Vierailija
22/34 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla pesii peräkammaripersut, joten tulee hieman vinoutunut kuva tilanteesta. Oikeassa maailmassa ylivoimainen enemmistö on kuitenkin ihan fiksua sakkia.

Lähde? Ne suurimmat rokotevastustajat löytyy Vasemmistoliiton riveistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se rokote on niin turvallinen ja suojaava mitä väitetään niin miksi rokotettuja kiinnostaa niin paljon muiden rokotekattavuus? Luulisi tuskan jo helpottavan kun itse on täysin suojassa, eikö?

En ole kuullut yhdenkään rokottamattoman vaativan maskeja ja rajoituksia, kyllä se pahin tautihysteria tulee rokotetuilta.

Vierailija
24/34 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuttavaa että tämäkin löytänyt tykkääjiä 🤗

Vierailija
25/34 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskalluksen puute on mielestäni enempi rokotekiihkoilijoiden ongelma.

Eikä ole, suuri osa rokotetuista pitää maskejakin ihan teatterina ja pelleilynä. Sellainen pelon takia rokottamaton, joka pitää maskia on varsinainen emäpelkuri.

Deltavirus näemmä ohittaa kir maskin ja rokotukset. Kunnes laimenee tauti, kannattaa käyttää FFP2-maskia. Minun on helpompi hengittää koppamaskin tai ankannokan kanssa kuin kir maskin. Rokotus ei poista, mutta samoin lieventää tautia.

Vierailija
26/34 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskalluksen puute on mielestäni enempi rokotekiihkoilijoiden ongelma.

Eikä ole, suuri osa rokotetuista pitää maskejakin ihan teatterina ja pelleilynä. Sellainen pelon takia rokottamaton, joka pitää maskia on varsinainen emäpelkuri.

Deltavirus näemmä ohittaa kir maskin ja rokotukset. Kunnes laimenee tauti, kannattaa käyttää FFP2-maskia. Minun on helpompi hengittää koppamaskin tai ankannokan kanssa kuin kir maskin. Rokotus ei poista, mutta samoin lieventää tautia.

Vierailija
27/34 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmestyskirja 13. Luku

Vierailija
28/34 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapsodia.fi

Videoita koronarokotteista

Token tube

Videoita eri maista, mitä tehty koronan varjolla.

Vierailija
29/34 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletko sinä se arka typerys, joka et uskalla ottaa koronarokotetta? 82% kansasta omaa onneksi älyä ja aivot...

Ja on jo ottanut 1. rokotteen. Sillä saadaan pian Suomi avattua! Päästään maskeista eroon! 💪 Siis työpaikoilla. Eihän niitä kukaan aivoilla varustettu enää muualla käytäkään, jos on terve."

^Nimenomaan tämä on yksi mikä kertoo joidenkin rokotettujen hölmöydestä. Ja korostan, että mielestäni ihminen voi olla fiksu, oli se sitten rokotettu tai ei. Monella on omat ajatuksensa rokotteen ottamisesta.

Tuo lihavoitu osuus tekstistä on kuitenkin yksi, mikä mielestäni kertoo joidenkin rokotettujen hölmöydestä. Tuudittaudutaan ajatukseen, että sitten kun 100% suomalaisista on rokotettu edes kerran niin päästään maskeista eroon. Ei päästä, eikä juuri sen vuoksi kun kaikki lentoliikenne ym. avataan taas rajoituksetta ympäri maapalloa ja ihmiset alkaa ajatella, että nyt me voidaan unohtaa turvavälit ja matkustella ympäriinsä aivan kuten ennen. Moni rokotetuista (komppaan ylempiä) on jo ihan valmiina lähtemään ulkomaanmatkoille hakemaan meille uusia variantteja. Mikä tässä sitten on fiksuutta ja mikä ei? Rokottamaton suomalainen joka pysyy Suomessa vai nämä rokotetut, jotka vauhkoavat suu vaahdossa ja samalla nimenomaan rokotteen ottamisen jälkeen jättää ne maskit pitämättä ja elää kuten ennenkin?

Vierailija
30/34 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se rokote on niin turvallinen ja suojaava mitä väitetään niin miksi rokotettuja kiinnostaa niin paljon muiden rokotekattavuus? Luulisi tuskan jo helpottavan kun itse on täysin suojassa, eikö?

En ole kuullut yhdenkään rokottamattoman vaativan maskeja ja rajoituksia, kyllä se pahin tautihysteria tulee rokotetuilta.

Samaa mieltä hysteria rokotettujen puolelta tulee.

Vierailija
31/34 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota rokotettanenkä myöskään käytä maskia. Mitäs siihen sanot? En usko maskeihin ollenkaan ja rokotteet ovat myrkkyä.

Kuka käskee pitää työpaikalla maskia? Se on suositus. Lain mukaan ketään ei saa pakottaa siihen.

Vierailija
32/34 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otat yhden rokotteen, otat toisen ja kolmannenkin. Kukaan ei pidemmän päälle tiedä mahdollisista haittavaikutuksista, nyt jo puhutaan sydänkohtauksista ja aivohalvauksista vaikka virallisen kannan mukaan ovatkin vain sattumaa.

Vierailija
33/34 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallo on ylikansoitettu. Kiinalaisten piti keksiä keino vähentää väestöä. Korona levisikin tehokkaasti ympäri maailman ja on täsmäase juurikin vanhuksiin ja kaikkein sairaimpiin ihmisiin. Kuolleisuus jäi vähäiseksi, piti tehostaa keksimällä rokote joka tuhoaa lisääntymiskyvyn. Olen sairastanut koronan, mitä se aiheutti: olen laihtunut kun ruoka ei maistu. Pystyn syömään vain hyvin pieniä määriä, mitään rasvaista ruokaa ei vaan pysty.

Vierailija
34/34 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

82 prosenttia suomalaisista haluaa että ilmastonmuutos saadaan taas käyntiin. Lentokoneet taivaalle ja aasialaiset turistit räkimään lappiin!

Ei, vaan haluavat poikkeusoloista eroon. Kenenkään ei ole pakko enää matkustaa, koska kaikki osaavat nyt käyttää teamsia.

Miksi sitten lähes kaikki haastatellut kertovat mediassa, että kun 80% on rokotettu ja rajoitukset poistuvat, niin he lähtevät reissuun, moni varannut syksylle jo 3 matkaa. Sitten he rokotettuina tuovat Suomeen vähän uudenlaisia variaatioita taudista ja ihmetellään, miksi teho-osastot täyttyvät, rokotettujahan ei toki testata, joten he eivät kuole koronaan.

Ei helevata. Siis ihanko oikeasti kuvittelet, että maiden väliset rajoitukset perustuvat Suomen rokotekattavuuteen? Siis maasta ei ole saanut poistua ja matkoja varata? Kerro lisää.