Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistatko muotitalojen lastenvaatteita?

Vierailija
19.10.2014 |

Otsikossa tulikin jo kysymys. Eli tunnistatko tunnettujen muotitalojen lastenvaatteita? Burberry, Chloe, Arman junior. Käytätkö itse lapsella vai ostatko vaan tavismammojen suosimia muotimerkkejä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isoäiti käytttää  burberryä ja dioria joten  ei tulis mieleenikään pukea lapsia niihin.

Vierailija
2/4 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä kyllä aikuistenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan! Ite oon jo ostanut burberryn toppapuvun lapselle joka syntyy vasta 6kk päästä, Se onniin söpö ja haaveilin siitä vuosia:) muuta merkki juttua en osta kuin ehkä korkeintaan joku juhla mekko yms koska haluan tytölle normi vaatteet jotka SAA myös likaantua. Hyviä ja kauniita saa halvallakin. Itse olen työssä jossa edustavuus on must joten jätän merkkikuteet itseäni varten:)

Vierailija
4/4 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:48"]Tunnistan! Ite oon jo ostanut burberryn toppapuvun lapselle joka syntyy vasta 6kk päästä, Se onniin söpö ja haaveilin siitä vuosia:) muuta merkki juttua en osta kuin ehkä korkeintaan joku juhla mekko yms koska haluan tytölle normi vaatteet jotka SAA myös likaantua. Hyviä ja kauniita saa halvallakin. Itse olen työssä jossa edustavuus on must joten jätän merkkikuteet itseäni varten:)
[/quot
Kerran ok tukehtua nauruun sukulaissynttäreillä kun yhden perheen lapsilla oli burberryn vaatteet päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi