Tunnistatko muotitalojen lastenvaatteita?
Otsikossa tulikin jo kysymys. Eli tunnistatko tunnettujen muotitalojen lastenvaatteita? Burberry, Chloe, Arman junior. Käytätkö itse lapsella vai ostatko vaan tavismammojen suosimia muotimerkkejä
Kommentit (4)
Tunnistan! Ite oon jo ostanut burberryn toppapuvun lapselle joka syntyy vasta 6kk päästä, Se onniin söpö ja haaveilin siitä vuosia:) muuta merkki juttua en osta kuin ehkä korkeintaan joku juhla mekko yms koska haluan tytölle normi vaatteet jotka SAA myös likaantua. Hyviä ja kauniita saa halvallakin. Itse olen työssä jossa edustavuus on must joten jätän merkkikuteet itseäni varten:)
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:48"]Tunnistan! Ite oon jo ostanut burberryn toppapuvun lapselle joka syntyy vasta 6kk päästä, Se onniin söpö ja haaveilin siitä vuosia:) muuta merkki juttua en osta kuin ehkä korkeintaan joku juhla mekko yms koska haluan tytölle normi vaatteet jotka SAA myös likaantua. Hyviä ja kauniita saa halvallakin. Itse olen työssä jossa edustavuus on must joten jätän merkkikuteet itseäni varten:)
[/quot
Kerran ok tukehtua nauruun sukulaissynttäreillä kun yhden perheen lapsilla oli burberryn vaatteet päällä.
Mun isoäiti käytttää burberryä ja dioria joten ei tulis mieleenikään pukea lapsia niihin.