Mikä on churrot ja onko hyvää?
Hesburgerilla pehmyt churrotilla. Netistä katoin, että uppopaistettu leivonnainen. Onko siis munkin tapainen?
Kommentit (17)
Olisiko parempi pehmyt churrotilla vai vohvelilla?
Vierailija kirjoitti:
Hei AP. Olen lähiaikoina miettinyt samaa. Olen itsekin m a a h a n m u u t t o kriitikko, vaikka en kaikkea laudalla allekirjoita. Katselin kansallismielisten liikkeiden läpi ja törmäsin sinisiin. He kannattavat perhettä yhteiskunnan keskipisteenä ja suhtautuvat m a a h a n m u u t t o o n realismilla. Nämä arvot käyvät yhteen omieni kanssa. Vaikuttavat hyvältä.
Tuota en tarkoittanut. Kysyin vain leivonaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa ällöltä.
Toisaalta voi olla aika täyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Churro (yksikko) churros (monikko), suomeksi churro, churrot, churroja. Ei mitaan churrotitityyta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Churro (yksikko) churros (monikko), suomeksi churro, churrot, churroja. Ei mitaan churrotitityyta. :)
Noin tosiaan kirjoitettu hesen sivuilla.
Espanjassa aidot churrot!!!Aamupalaksi kahvin kanssa. Pian pääsee taas nauttimaan!
Maistoin joskus vuosia sitten kinuskilla täytettyjä churroja festareilla kahden päivän dokailun jälkeen. Ne palauttivat uskoni elämään silloin silmänräpäyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Maistoin joskus vuosia sitten kinuskilla täytettyjä churroja festareilla kahden päivän dokailun jälkeen. Ne palauttivat uskoni elämään silloin silmänräpäyksessä.
Oletko j ännätytyö ja juttelitko koulussa myös niille kilteimmille pojille? 🥺
Vierailija kirjoitti:
Eli onko väärti kokeilla pehmyt jäätelö ilman vohvelia ja churrot sen tilalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko j ännätytyö ja juttelitko koulussa myös niille kilteimmille pojille? 🥺
Ahaa. Olet siirtynyt ketjuihin trollaamaan kun aloituksesi poistetaan ääntäkin nopeammin.
Itse en tykännyt. Rasvainen löysä lirpake, eikä edes itse taikina ollut hyvänmakuista. Uppopaistetuista leivonnaisista melkein mikä tahansa muu on maukkaampaa kuin nuo churrot (ainakin omasta mielestä). Esim. tippaleivät, donitsit, munkit on parempia. Churroissa on liikaa sitä rasvapintaa ja taikina ällösti imee kaiken rasvan. Kuin imisi jotain paistoöljyssä kyllästettyä pesusientä. Itse en toiste enää tule kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse en tykännyt. Rasvainen löysä lirpake, eikä edes itse taikina ollut hyvänmakuista. Uppopaistetuista leivonnaisista melkein mikä tahansa muu on maukkaampaa kuin nuo churrot (ainakin omasta mielestä). Esim. tippaleivät, donitsit, munkit on parempia. Churroissa on liikaa sitä rasvapintaa ja taikina ällösti imee kaiken rasvan. Kuin imisi jotain paistoöljyssä kyllästettyä pesusientä. Itse en toiste enää tule kokeilemaan.
Eli jos en oo kokeillut kumpaakaan, en pehmyt vohvelilla enkä pehmyt churroilla, eka vaihtoehto parempi? Jotenkin häiritsee toi vohvelin puuttuminen. Jäätelö parasta just vohvelin kanssa eli miten churrot voivat sitä korvata?
Mikä h...tin pehnyt. Churro on churro ja syödään sellaisenaan tai suklaan kanssa. Vähän kuin söisi riisipiirakan vaikka mämmin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä h...tin pehnyt. Churro on churro ja syödään sellaisenaan tai suklaan kanssa. Vähän kuin söisi riisipiirakan vaikka mämmin kanssa.
Joku hesen idea. En tajua miten käy yhteen jäätelön kanssa? Munkkiakaan en söisi niin.
https://www.hesburger.fi/tuotteet/kampanjat/churrot-pehmytilla---suklaa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku hesen idea. En tajua miten käy yhteen jäätelön kanssa? Munkkiakaan en söisi niin.
https://www.hesburger.fi/tuotteet/kampanjat/churrot-pehmytilla---suklaa…
Ahaa siis pehmiksen kanssa tarjotaan pari churroa. No joo mikäs siinä jos churrot on hyviä, mutta ei ne tietty noin oikeasti tarjota.
On munkin tapainen , pötkyläksi leivottu. Espanjassa uittavat niitä sulaan suklaaseen.
Eka kerran taisin tutustua Churroihin Serrano-ohjelmassa ja Espanjan matkalla niitä tietysti piti maistaa. TYkkäsin kyllä ihan ilman sitä suklaata.