16v. ja 20v. seurustelee, onko iso ikäero?
Mitä mieltä olette? antaisitteko 16v. tyttärenne seurustella 20v. pojan kanssa?
Kommentit (9)
Eli on ihan ok? No hyvä, en sitten ole ihan paska vanhempi. ap
Minäkin aloin 16-vuotiaana seurustelemaan 20-vuotiaan nuoren miehen kanssa. :')
Oltiin tosin tuota ennen juteltu vuoden päivät netissä että tuli toinen tutuksi jo ennen tapaamista.
Oma mieheni oli tuolloin onneksi erittäin viisas ja vastuuntuntoinen = älysi että aina kortsu ennenkuin pannaan. Ja kun pari kertaa kumi hajosi niin hän kilttinä ja viisaana poikana haki minulle jälkiehkäisyn. :)
Että tuo ikäero ei ole paha jos se vanhempi osapuoli ei ole ihan tollo! Tähän maailmaan ei tarvita enempään teini äitejä ja huostaanotettuja lapsia.
Niin no...Kai se riippuu vähän kypsyydestä.Siis molempien.
Antaisin 16 veen seurustella 20-vuotiaan kanssa. Mutta on se silti iso ikäero tuossa vaiheessa ja ihmettelen, jos joku parikymppinen seurustelee teinin kanssa. Olen itse 21-vuotias. Muistan hyvin, että teininä ajatus parikymppisestä, joka seurustelee muutamia vuosia nuoremman kanssa ei tuntunut ihmeelliseltä, mutta nykyisin tietää jo eron noiden ikäluokkien välillä.
No itse olin 17v kun alettiin seurustella nykyisen mieheni kanssa, hän oli 21v. En näe tuota kovin eri asiana joten mikä ettei, kunhan mies on fiksunoloinen tyyppi :) noista osapuolista siis riippuu millä mielellä siitä jutusta olisin.
Itse olin 15 kun aloin seurustelemaan 22 vuotiaan miehen kanssa. Yhdessä oltu kohta 6 vuotta ja esikoinen syntyi alkuvuodesta :).
Että toki voi, eihän noin pieni ikäero ole kamalaa.
Itse parikymppisenä kamala ajatus, en ymmärrä miehiä, jotka ei oman ikäistä saa.
Huoh.