Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätä ei varmaaan kannata kertoa ääneen? (vauvan yöunet!)

Vierailija
19.10.2014 |

Meillä on 5kk:n ikäinen vauva, joka on 3kk:n iästä lähtien nukkunut täydet yöunet. Vauva nukkuu 10-12h:n yöunet putkeen.

Olenko ymmärtänyt väärin vai onko tämä kovin harvinaista? Muutamalla ystävälle olen tästä puhunut ja saanut lähinnä ihmettelyä ja jotenkin ajattellut, ettei asiasta kannata kauheasti muille puhua?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans tyttö nukku tuossa iässä 10-12h öitä putkeen :D kai se on harvinaista muttei kuitenkaan mahdotonta.

Vierailija
2/5 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoinen alkoi myös nukkumaan täysiä yöunia tuon ikäisenä. Kuopus sen sijaan vasta vuoden vanhana. Lapset ovat yksilöitä. Mutta sen sanon, että ole onnellinen! Aina jaksaa äitikin paremmin, kun saa yönsä nukkua kunnolla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun neljästä lapsesta vaan yksi oli valvoskelija, muut kolme kuorsannu ihan pienestä illasta aamuun eli ei kai kovin harvinaista. Siksipä olen uskaltanut neljä lasta tehdäkin, kun ei ole tarvinnut valvoo :)

Vierailija
4/5 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö siis en tajua miksei siitä saa puhua? Ei nyt varmaan koliikkivauvan äideille kannata rehennellä mutta miksi ei voisi mainita.
Meidänkin poika nukkunut täydet yöunet n. 2kk iästä asti. Satunnaisesti saattaa heräillä, mutta sormilla laskettavissa nuo kerrat.. :) ole onnellinen, kyllä sitä touhua tulee vielä niin hyvä että edes yöunien suhteen pääsee helpolla :)

Vierailija
5/5 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu:) Ollaan todella tyytyväisiä tilanteeseen, mutta sitten nuo päikkärit 3-4 kertaa päivässä ovatkin vain 30minuuttisia, ellei nuku vierellä.

Olen aika hiljaa ollut tästä;)

Aiemmat lapset 2, herättivät parin tunnin välein ja 4tuntia yössä nukkuivat putkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi