Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hitossa saan itseni lopettamaan iltaiset känniviestittelyt miehille???

Vierailija
19.10.2014 |

Aamulla sit hävettää suunnattomasti. Lähestyn romanttisesti, puutun asioihin muka huolestuneensa ym. sekopäistä. Onko yhtään toista ihmistä, joka tekee tällaista? Voiko tästä parantua?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta kännääminen.

Vierailija
2/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 15:11"]Lopeta kännääminen.
[/quote]

No niin...
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, olenko ainoa nolousviestittelijä?
Ap

Vierailija
4/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo, noita sattuu. Ite poistan numerot.

Vierailija
5/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni, olet ainoa nainen joka noita lähettää.

Vierailija
6/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuollainen ennen, mutta olen muuttunut. Tosin en enää juokaan mitään tolkuttomia kännejä.

Vierailija
7/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista numerot. En ole viestitellyt kuin kerran, mutta jälkeenpäin kadutti. Sen sijaan monesti heräsin pelko perseessä että olenko viestitellyt / soittanut. Onneksi en. 

Joten: poista numerot, TAI piilota kännykkä, ja teippaa päälle lappu "ÄLÄ HELVETTI KÄYTÄ KÄNNISSÄ"

Vierailija
8/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhene 20v., lopeta kännääminen.

p.s numeroiden poisto ei auta, koska on numerotiedustelu.

t: kokemuksen rinta- ääni

Vierailija
9/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikointi antaa ymmärtää, että ap on kännissä aina iltaisin ja viestittelee jollekin miehelle. Jos asianlaita todellakin on näin, niin silloin ongelmana ei ole ne viestit, vaan ihan joku muu...

Vierailija
10/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 15:36"]Otsikointi antaa ymmärtää, että ap on kännissä aina iltaisin ja viestittelee jollekin miehelle. Jos asianlaita todellakin on näin, niin silloin ongelmana ei ole ne viestit, vaan ihan joku muu...
[/quote]

Viikonloppuisin eikä ihan joka sentään. Muistaakseni. Eikä miehiä ole vain yksi. En voi poistaa numeroita koska on muitakin yhteyksiä heihin. Mikä ei tietenkään paranna asiaa. Ja ihan aikuinen olen. Sekään ei siis auta.
Ap

Vierailija
11/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sortunut ihan selvin päin ex:än-perässä-roikkumisviesteihin.

Vierailija
12/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla autto kännäämisen lopettaminen:) ei tule morkkiksia.. kaikista kamalinta oli, kun mies ei edes vastannut viesteihin! ai kamala sitä tunnetta aamulla, kun lähetetyt viestit luki läpi..

Vierailija
13/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there done that. Siitä pääsee eroon niin että lopetat juomisen, etsit muuta sisältöä elämääsi ja luet hyviä kirjoja.

Vierailija
14/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 16:17"]Been there done that. Siitä pääsee eroon niin että lopetat juomisen, etsit muuta sisältöä elämääsi ja luet hyviä kirjoja.
[/quote]

Eikö olisi outoa lukea kirjoja, kun on baarissa tai muissa illanvietoissa kavereiden kanssa?
Ap

Vierailija
15/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastin tota joskus nuorempana hyvännäköisille miehille, joita tapasin esimerkiksi harrastuksissa, mutta en ollut moikkaussuhdetta pidemmällä.

Baarissa muutaman lasillsien jälkeen keksin nimen perusteella selvittää puhelinnumeron ja lähettelin viestejä... Arvaa nolottiko seuraavalla kerralla, kun törmäsin näihin miehiin selvin päin?

Ja olen siis selvinpäin kiltti, pidättyväinen, kohtelias ja lisäksi korkeasti kouluttautunut ja ns.hyvässä työssä. Rikoin varmasti monen miehen mielikuvan itsestäni näillä. :-D

Vierailija
16/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 16:58"]Mä harrastin tota joskus nuorempana hyvännäköisille miehille, joita tapasin esimerkiksi harrastuksissa, mutta en ollut moikkaussuhdetta pidemmällä.

Baarissa muutaman lasillsien jälkeen keksin nimen perusteella selvittää puhelinnumeron ja lähettelin viestejä... Arvaa nolottiko seuraavalla kerralla, kun törmäsin näihin miehiin selvin päin?

Ja olen siis selvinpäin kiltti, pidättyväinen, kohtelias ja lisäksi korkeasti kouluttautunut ja ns.hyvässä työssä. Rikoin varmasti monen miehen mielikuvan itsestäni näillä. :-D
[/quote]

Mutta et enää? Mikä sai sut lopettamaan? Minut varmaan tunnetaan kahjona viestinaisena.
Ap

Vierailija
17/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itseluottamus.

Vierailija
18/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:07"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 16:58"]Mä harrastin tota joskus nuorempana hyvännäköisille miehille, joita tapasin esimerkiksi harrastuksissa, mutta en ollut moikkaussuhdetta pidemmällä. Baarissa muutaman lasillsien jälkeen keksin nimen perusteella selvittää puhelinnumeron ja lähettelin viestejä... Arvaa nolottiko seuraavalla kerralla, kun törmäsin näihin miehiin selvin päin? Ja olen siis selvinpäin kiltti, pidättyväinen, kohtelias ja lisäksi korkeasti kouluttautunut ja ns.hyvässä työssä. Rikoin varmasti monen miehen mielikuvan itsestäni näillä. :-D [/quote] Mutta et enää? Mikä sai sut lopettamaan? Minut varmaan tunnetaan kahjona viestinaisena. Ap

[/quote]

Parisuhde.

t.16

Vierailija
19/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:11"]Hanki itseluottamus.
[/quote]

Miten se auttaa? Olen voimieni tunnossa ja on mielestäni tosi hyvä idea sillä hetkellä lähettää viesti. Luulisi että epävarmuus pienentäisi riskiä.
Ap

Vierailija
20/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö jättämään puhelimen kotiin baari-illan ajaksi? Tiedän, että se tuntuu vaikealta ajatukselta mutta ei sitä oikeastaan tarvitse. (Paitsi hätätilanteiden varalta)
Tai anna puhelin kaverin laukkuun illan ajaksi.

Ja jos edes muutama on mies on vain "säätö" niin poista ne numerot. Ja kaikki viestiketjut jne.