Pimpin tiukkuusanturi.
Jenkeissä oli testikoppi jossa naiset saivat mitata puristusvoimansa anturin avulla (taisi olla ohjelma "Embarrassing body") . Miesten mitat saadaan helposti metrimitalla mutta naiset ovat ensitreffeillä kuin nopan heitto. Naisille pitäisi kehittää helppo anturi jolla tiukkuus voidaan mitata ja ilmaista vaikka paineena. Kehitetään standardituubi joka ilmaisee paineen avulla tiukkuuden puristusvoimasta aiheutuvana paineena.
Treffeillä olisi sitten mukava selata että ahaaa tällä naisella on paineita 0,3 baaria ja ruma lärvä mutta tällä kaunilla on vain 0,15 baaria sekä kaunis lärvä. Vaginan painemittari toisi lisäarvoa rumempien naisten teknisiin ominaisuuksiin.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 14:00"]
Luojan kiitos olen törmännyt vain fiksuihin miehiin. Tosimiehet kun tietää että naisen tiukkuudella ei ole mitään väliä koska seksin tärkein elin on aivot!
[/quote]
Ei kukaan tietääkseni aivoja pane?
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 14:00"]Luojan kiitos olen törmännyt vain fiksuihin miehiin.
Tosimiehet kun tietää että naisen tiukkuudella ei ole mitään väliä koska seksin tärkein elin on aivot!
[/quote] T. Löysäpillu
vain ämpärivitut voi aatella noin.
osta lahjaksi 250 g teräskuula.
tulee semmoset lihakset että käy
orkun aikaan kuussa ja takasi valoa
nopeammin. itse kerään vielä rohkeutta
osaa muijalle tuota.
Tottakai tiukkuudella on merkitystä! Olen treenannut lantionpohjaa teinistä saakka. Uusi rakastajani huokailee koko ajan seksin aikana kuinka ihanan tiukka olen :)
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 14:00"]
Luojan kiitos olen törmännyt vain fiksuihin miehiin. Tosimiehet kun tietää että naisen tiukkuudella ei ole mitään väliä koska seksin tärkein elin on aivot!
[/quote]
Naisen tiukkuudella ei ole väliä mutta miehen koolla on. Eikö vain?
Naisten " sillä oli iso " jutut kertovat jo jotain. Miehet eivät ikinä kerro että sillä oli iso tai pieni pillu.
Fakta on että tiukka pillu on laadun tae. Isopillut voisivat valita isokaluiset miehet jos jo ennen treffejä kertoisivat että olen löysäpillu kaliberiltani olutpullo.
tiukkuudella ei ole väliä kun vain paksumunaiset miehet kelpaa ja hoitaa ongelmat nevadaan
naisella ei ole mitään ongelmaa kun on vaan primadonnana kitisemässä
Luojan kiitos olen törmännyt vain fiksuihin miehiin.
Tosimiehet kun tietää että naisen tiukkuudella ei ole mitään väliä koska seksin tärkein elin on aivot!