Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitenhän introvertti sinkku saisi seksiä..?

Vierailija
19.10.2014 |

Olenkohan ainoa sinkkutyttö, jonka elämässä ei vilise miehiä..? Niin, minulla ei ole kaveriporukkaa, jonka kanssa lähtisi bileisiin, en edes viihdy yökerhojen hälinässä. Yksin en myöskään uskalla baariin. Kun ei ole oikein kavereita/sosiaalisia harrastuksia, ei myöskään ole laajaa tuttavapiiriä, josta löytyisi ihmisiä friends with benefits -meiningillä.. tinderissä olin, mutta kukaan ei juuri aloita keskustelua, enkä itsekään viitsi nimellä ja naamalla anella ja vongata keltään :D. Netissä taas ei tiedä henkilöstä mitään, eikä tiedä, millaisen hullun saa vastaansa. Enkä jaksaisi ensin kirjoitella puoli vuotta ja ottaa selvää :P parisuhdetta velvollisuuksineen en tällä hetkellä haluaisi, koska viihdyn suurimman osan ajasta yksin, mutta panetus on kova..:D

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman seksiäkin voi elää. En minä siis, mutta te muut kyllä.

Vierailija
22/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 15:30"]

Mä oon huomannu et kannattaa Tinderis painaa sydäntä uljomaalaisen näköisille miehille, ne ei oo hiljaa vaan kysyy treffeille jo samalle illalle.

[/quote]

kunnon lutka

[/quote]

Nopeat syö hitaat. Siis kannattas suomalaistenkin miesten olla aktiivisempia siel tinderissä ; ).
[/quote]

Tinderi muuten ihme paikka kun ei siellä juuri keskustelka tai sitte ne keskustelut kuivuu kokoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin mieluusti auttaa aloittajaa tässä ongelmassa ;)

T: mies

Vierailija
24/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:36"]Ilman seksiäkin voi elää. En minä siis, mutta te muut kyllä.
[/quote]

täh?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän