Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitenhän introvertti sinkku saisi seksiä..?

Vierailija
19.10.2014 |

Olenkohan ainoa sinkkutyttö, jonka elämässä ei vilise miehiä..? Niin, minulla ei ole kaveriporukkaa, jonka kanssa lähtisi bileisiin, en edes viihdy yökerhojen hälinässä. Yksin en myöskään uskalla baariin. Kun ei ole oikein kavereita/sosiaalisia harrastuksia, ei myöskään ole laajaa tuttavapiiriä, josta löytyisi ihmisiä friends with benefits -meiningillä.. tinderissä olin, mutta kukaan ei juuri aloita keskustelua, enkä itsekään viitsi nimellä ja naamalla anella ja vongata keltään :D. Netissä taas ei tiedä henkilöstä mitään, eikä tiedä, millaisen hullun saa vastaansa. Enkä jaksaisi ensin kirjoitella puoli vuotta ja ottaa selvää :P parisuhdetta velvollisuuksineen en tällä hetkellä haluaisi, koska viihdyn suurimman osan ajasta yksin, mutta panetus on kova..:D

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rajoittunutta, en tiedä.

Vierailija
2/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset selvästi tinderiin seksikkäämmän kuvan. Laita hiukset, meikki. Baaristakin saa seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kaunis?

Vierailija
4/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ilmoitus Suomi24 palstalle. Kerrot asiat juuri kuin ne ovat. Kyllä sä seksiä saat. Se on varma. Tasosta tosin en mene vannomaan :)

Vierailija
5/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 14:02"]

Oletko kaunis?

[/quote]

Ihan nätti, ei ulkonäössä pitäisi olla suurempaa vikaa, mutta ilmeisesti ulkonäkö ei paljoa auta jos ei ole äänekäs ja suosittu.. Ja baarissa olen käväissyt yksinkin, mutta en osannut yhtään olla, ei ikinä enää! :D

Vierailija
6/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista minä seuraa löydän halutessani. Toki jos ei seuraa ole niin voi olla hankala lähteä baariin jos yksin ei kykene... Tosin yksin ollessa saa enemmän huomiota mieheltä ! Minusta saisit kyllä biletysseuraa ihan milloin vain :D

Vierailija
7/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

netistä. kirjottelet vaan naisille pitkiä tarinoita vähä joka asiasta.

ja lisäät siihen turvallisuuden tunteita ja ne on heti koukussa.

Voi olla ettet ihan kauneinta tähteä löydä mutta uskollisuutta

ja mukavuutta tipahtaa kyllä syliin, joka yli 120 kilosta sellaista :)

naiset <3

Vierailija
8/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamiehenä saalistin netissä ircissä/kissfm-tsätissä neitosia. Mieleenpainuvimman kokemuksen antoi kuitenkin se, kun jouduin itse kaltaisesesi introvertin tyttösen saalistamaksi. Hän sattui kuulemaan vähiltä kavereistaan "siitä, joka haluu aina pöksyihin eikä mitään muuta", otti selvää yhteystietoni yms. Kerran sitten ircissä kytätessäni hän lähestyi privaviestillä "moi" ja siitähän se jutustelu lähti. 

Se oli yhtä kiertelyä seuraavat pari kk, mutta koko ajan typykkä kävi rohkeammaksi ja kerran sitten kutsui luokseen. Tai minun piti hakea hänet kävelylle yms, mutta tyttö odotti sen verran viehkeässä kesämekossa kämpillään etten saanut silmiäni irti hänestä sillä kyseessä oli perusnätti vaalea nuori nainen. Hänet toki sain jonkin hetken kuluttua osittain irti kesämekosta (jonka alla ei ollut edes alusvaatteita!). Periaatteessa siitä kun tavattiin niin vaatteet oli pois jo 15 min kuluttua, uuuh sitä kuumaa puutteenalaisen tytön intohimoa :D

Seurustelimme seuraavat 3 kk, mutta sitten hän vaan kyllästyi minulle ja teki selväksi, että oli saanut haluamansa eli seksiä seuraavan talven tarpeidenkin edestä. Kävi hän vielä kerran luonani seuraavana kesänä muistelemassa menneitä, olihan se upeeta hässiä häntä opiskelukämpän parvekkeen kaidetta vasten kesäyössä..

Poikamiesaikojeni saaliista hän on kyllä ihan ykkösmegabeibe introverttiomituisuudestaan huolimatta. TODELLA ujo ja hiljainen, ehkä sanoi 50 sanaa päivässä mutta 500 iiihuuhaahihanaaa!-kiljaisua sen päälle ;)

Vierailija
9/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

milllasista miehistä pidät? mulla on muutama Hunksin maili-osote.

ne kyllä hoitaa kolotukset ammattitaidolla pois!

Vierailija
10/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannu et kannattaa Tinderis painaa sydäntä uljomaalaisen näköisille miehille, ne ei oo hiljaa vaan kysyy treffeille jo samalle illalle.

Vierailija
11/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moi, olen tehnyt seksin saamisen itselleni mahdottomaksi keksimällä kymmeniä rajoituksia, vaikka sen saaminen on tosi helppo. Miten saisin seksiä?"

Tule takaisin sen jälkeen, kun sinulla on aito ongelma.

Vierailija
12/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää miehenä lukea tällaisia, kun tietää miten vaikeaa seksin saaminen voi oikeasti olla. Tämä on ihan paskaa suoraan sanottuna, koska Ap ei edes yritä. Käytännössä hänen ongelmansa on, etteivät komeat ja muutenkin hyvät miehet soittele oma-aloitteisesti hänen ovikelloaan ja ehdota seksiä juuri silloin, kun häntä panettaa.

Vierailija
13/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin Ap olet? T. komea ja muutenkin hyvä mies tampereelta, joka on aivan samassa tilanteessa. :D

Vierailija
14/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 15:30"]

Mä oon huomannu et kannattaa Tinderis painaa sydäntä uljomaalaisen näköisille miehille, ne ei oo hiljaa vaan kysyy treffeille jo samalle illalle.

[/quote]

kunnon lutka

Vierailija
15/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 15:30"]

[/quote]

kunnon lutka

[/quote]

Nopeat syö hitaat. Siis kannattas suomalaistenkin miesten olla aktiivisempia siel tinderissä ; ).

Vierailija
16/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksi baareiluun kyllästynyt - olen miettiny ilmoituksen laittamista iskuri.nettiin, ku ei sitä seuraa tosiaan jonoksi asti ole täälläkään. En vielä ole uskaltanut, mutta kyllä tuo netti -deittailu taitaa olla sen verta arkipäivää. 

Vierailija
17/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 14:09"]

Laita ilmoitus Suomi24 palstalle. Kerrot asiat juuri kuin ne ovat. Kyllä sä seksiä saat. Se on varma. Tasosta tosin en mene vannomaan :)

[/quote]

Samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa. Tasoa voi muokata mieleisekseen lisäämällä ilmoitukseen tarkkaa vaatimuslistaa.

Jos kerrot olevasi ei-ylipainoinen nainen joka haluaa seksiä ilman parisuhdetta, on täysin varmaa että saat paljon yhteydenottoja. Se on plussaa että et halua parisuhdetta.

Saat varmasti yhteydenottoja miehiltä joita et jaksaisi muuten kuin seksin takia, mutta sillähän ei ole väliä kun et mitään muuta nyt ole hakemassakaan.

Vierailija
19/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tämä introverrti tarkoittaa? joku muoti sana mitä kylvetään jatkuvasti?

Vierailija
20/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:02"]

mitä tämä introverrti tarkoittaa? joku muoti sana mitä kylvetään jatkuvasti?

[/quote]

http://lmgtfy.com/?q=introvertti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme