Mitäs teille tulee mielee Nipsusta?
Jos jotakuta kuvailtaisiin nipsumaiseksi, niinkuin itse tein yhdelle tutulle osin pilailumielessä. Mitä ajatuksia herättää sana nipsumainen teissä?
t. Muumien Möröksi sanottu
Kommentit (15)
ruskea, koira/kenguru, pelkuri ja luuseri
Ok mielenkiintoisia vastauksia. Itse ajattelin lähinnä rahanahneutta ja semmoista vähän nössöä, mutta muuten ystävällistä. Toi Niko Saarinen oli paha. :D
Lisää? Mitäs kaikenlaisia mielikuvia se Mörkö herättää teissä?
t. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 14:04"]Ok mielenkiintoisia vastauksia. Itse ajattelin lähinnä rahanahneutta ja semmoista vähän nössöä, mutta muuten ystävällistä. Toi Niko Saarinen oli paha. :D
Lisää? Mitäs kaikenlaisia mielikuvia se Mörkö herättää teissä?
t. Ap
[/quote]
Mörköhän on kylmä, yksinäinen naisihminen, joka kuitenkin kaipaa lämpöä ja toista olentoa, mutta jäädyttää kaiken mihin koskee. Syvästi traaginen hahmo.
Onko Nipsu homo? Mä olen luullut Nipsua tytöksi? Nipsu edustaa kaikkea sitä mitä olen mutta en haluaisi. Pikku harakka, joka rakastaa kaikkea kiiltävää, on arka ja ahne. Tosin Nipsu on hyvin rakastettava, itsestäni tiedä. Loukkaantuisin jos joku minua nipsumaiseksi sanoisi.
Mörössä sentään on vähän särmää.
Vähän yksinkertainen, suursyömäri, pikkuisen ahne, mutta kuitenkin kiltti ja hyväsydäminen :)
Mulle tulee mieleen veljeni, eli mukavuudenhaluinen pikkuasioista vänisijä. Lisäksi Nipsua kuvaa ruoan- ja rahanahneus ja pelkuruus.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 14:04"]
Mitäs kaikenlaisia mielikuvia se Mörkö herättää teissä?
t. Ap
[/quote]
Väärinymmärretty ja turhaan kammoksuttu naisihminen, joka kaipaa läheisyyttä kuten kuka tahansa muukin, mutta kylmän ja pelottavan kuoren takia monikaan ei osaa lähestyä.
Tuleeko vielä jotain uutta Nipsusta tai Möröstä? t. Ap
Mieleen tulee homomaisesti käyttäytyvä ja puhuva kenguru.
Loukkaantuisin jos joku sanoisi nipsumaiseksi. Nipsu ei vaan tajuu.