Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ehkäisyjä käytätte?

Vierailija
19.10.2014 |

Olen 26v synnyttämätön nuori nainen ja  on sellainen tilanne ettemme mieheni kanssa kumpikaan pidä kortsuista. Olen kokeillut lukuisia pillerivaihtoehtoja mutta eivät sovi minulle koska menee kaikki sekaisin?? Muita kohtalotovereita ?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapselia on tullut harkittua mutta on kyllä suolaisen hintainen. toisaalta menee se sama summa melko äkkiä kortonkeihin myös 3 vuoden aikana

Vierailija
22/34 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytettyä yhdyntää meilläkin. Ollut jo monta vuotta. Nuorin lapsi tällä hetkellä 3v. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen lapsen jälkeen alomme käyttää Aspirin tabletteja vaimoni ehdotuksesta. Helppoa kun voi käyttää sekä mies että nainen.
Tässä vielä ilmainen ohjeemme: Naiselle, miehen ehdottaessa yhdyntää aseta pilleri tiukasti polvien väliin, odota kunnes mies lopettaa vonkaamisen/nukahtaa.
Mies: ei ennen eikä jälkeen vaan "sen" sijaan.
Helppoa ja toimivaa. Myös Burana ym. valmisteet lienevät toimivia, emme kuitenkaan ole testannet joten 100 % varmuutta ei taata.

Vierailija
24/34 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! En tosin oo kokeillu kun kolmia eri pillereitä mut silti, menee hermo :)

Vierailija
25/34 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei hormonit käy, eikä pidä kortsusta, täytyy varmaan pitää lapsista tai pidättäytyä.

Vierailija
26/34 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsuilla nyt menee puolilöysäksi jos ei pane kokoaikaa

Vierailija
27/34 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisykapseli.

Vierailija
28/34 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka sanoo oikealla kortsulla tuntuvan samalta kuin ilman.. sama kuin seisois pakkasella nokian kumisaappaat jalassa paljaiden jalkojen sijaan

Vierailija
29/34 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 12:16"]

Ehkäisykapseli.

[/quote]

Onko millainen operaatio kustannuksineen ?

Vierailija
30/34 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka

Vierailija
31/34 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin ettei mulle sovi pillerit, mutta kokeilin lääkärin suosituksesta Qlairaa. Se on toiminut yllätyksekseni tosi hyvin. Ei mitään sivuvaikutuksia. Se ei tietty välttämättä sovi kaikille, mutta ei ole sanottua että kirves pitäisi heittää täysin kaivoon, vaan se sopiva ehkäisymuoto saattaa löytyä. Ennen Qlairaa kokeilin neljää eri pilleri- tai minipillerimerkkiä, eikä yksikään sopinut.

Vierailija
32/34 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan kapseli, makso useamman huntin, ei halvin vaihtoehto mutta varma ainakin! :)

Vierailija
33/34 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapseli

Vierailija
34/34 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vauvaa mulla oli pillerit. Nyt imetän ja koska menkatkaan ei ole vielä alkaneet ollaan ilman ehkäisyä ja mies yrittää vaihtelevasti keskeyttää ajoissa, koska kortsut ei tunnu kummastakaan kivalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä