Kanarialla olevat?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 09:56"]No sun tilantees ei ainakaan oo hyvä, kun jatkuvasti näitä alotuksia tehtailet.
[/quote]En ole jatkuvasti laitellut. Olen lukenut ainakin muiden laittamia.
Eräs Sierra Leonessa aiemmin työskennellyt sairaanhoitaja sai lievän kuumeen(37.2) ja muutenkin olo oli vähän huono. Hänen pantiin eristyksiin ja otettiin ebola-näytteet. Molemmat näytteet olivat negatiiviset. Sen sijaan hoitajalla todettiin lievä malariatartunta estolääkityksestä huolimatta. Hän on ollut tiputuksessa ja nyt jo kunnossa.
Kuulisin mielelläni kokemuksia. Kiitos vastauksista.
No peru se matkasi, jos niin paljon pelottaa. Kannattaa pysyä vain kotona.
Hellettä ja yläosattomia naisia. Nam.
Jos noin pelottaa, niin eiköhän kannata jäädäkotiin ruikuttaa. Mä en ymmärrä näitä helvetin hysteeerisiä arkajalkoja.
Kohta tulee paatti Kanarialle täynnä Länsi-Afrikasta tulevia pakolaisia.
Yhtään ebolan oirevaiheessa olevaa ei ole veneessä joten pakolaiset päästetään maihin.
Myöhemmin selviää että olivat heittäneet 5 kuumeesta kärsivää mereen. Ihan vaan siksi että pääsevät helpommin Kanarialle.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 11:29"]Kuulisin mielelläni kokemuksia. Kiitos vastauksista.
[/quote]
Mitä helvetin kokemuksia olet vailla? Että hotellin respa oli kuollut viime viikolla ebolaan? Yritä ymmärtää, että suomalaisia lehtiä seuraamalla saat luotettavampaa tietoa kuin turistien kuulemia huhupuheita tinkaamalla. Lopeta jo ääliömäisten juttujesi jankkaaminen, et saa yrityksistäsi huolimatta lietsottua paniikkia.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 11:29"]Kuulisin mielelläni kokemuksia. Kiitos vastauksista.
[/quote]
Mitä helvetin kokemuksia olet vailla? Että hotellin respa oli kuollut viime viikolla ebolaan? Yritä ymmärtää, että suomalaisia lehtiä seuraamalla saat luotettavampaa tietoa kuin turistien kuulemia huhupuheita tinkaamalla. Lopeta jo ääliömäisten juttujesi jankkaaminen, et saa yrityksistäsi huolimatta lietsottua paniikkia.
[/quote]Minä en yritä lietsoa paniikkia. Kysyin kokemuksia aikasemmin ja täällä alkoi pelottelu ja yritettiin luoda paniikkia. Että kanarialla paljon tapauksia. Siksi kysyin että onko joku paikanpäällä?
No sun tilantees ei ainakaan oo hyvä, kun jatkuvasti näitä alotuksia tehtailet.