Olenko tulossa hulluksi? Näin isäni sekä yläkerrassa, että kellarissa, vaikka ehdin isääni ennen kellariin
Olen tieteääkseni ihan täysjärkinene ihminen. Menin lapsuudenkotiin yläkertaan hakemaan ompelulankaa ja isä antoi sitä. Sitten menin kellariin hakemaan omia pakasteitani, kun minulla on vaan minipakastin. Isä oli siellä taas. En käytä mitään lääkkeitä tms.
Kommentit (42)
Et sitten älynnyt kysyä, kuinka kerkesi ennen sinua.
Kummassa paikassa isäsi puhui sinulle? Vai juttelitko hänelle sekä yläkerrassa, että kellarissa? Ja näitkö, että hän jäi yläkertaan, kun itse lähdit alas, vai vilahtiko hän selkäsi takaa kuitenkin ennen sinua kellariin?
Katkos normaalissa aivotoiminnassa tai häiriö muistin toiminnassa? On neurologisia sairauksia, jotka voivat aiheuttaa sellaisia. Muistaisit siis, että olisit mennyt suoraan yläkerrasta kellariin, vaikka oikeasti viivyit matkalla kauemmin, muttet vain ollut tietoisena koko ajan tai et muista sitä jälkeenpäin.
Tai sitten edellinen selitys, mutta normaalista hajamielisyydestä johtuvana eli ilman neurologista sairautta.
Tai sitten joku psykiatrinen selitys.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Isä on elossa, kellariin ja yläkertaan on vaan yhdet portaat jos ei mene ulkokautta ja etuovesta (isä on liikuntarajoitteinen) Mitään kaksosia ei ole ja viimeiseen viestiin en halua vastata.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kummassa paikassa isäsi puhui sinulle? Vai juttelitko hänelle sekä yläkerrassa, että kellarissa? Ja näitkö, että hän jäi yläkertaan, kun itse lähdit alas, vai vilahtiko hän selkäsi takaa kuitenkin ennen sinua kellariin?
Puhui minulle yläkerrassa. Liikuntarajoitteisena ei olisi voinut vilahtaa mihinkään ennen minua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Isä on elossa, kellariin ja yläkertaan on vaan yhdet portaat jos ei mene ulkokautta ja etuovesta (isä on liikuntarajoitteinen) Mitään kaksosia ei ole ja viimeiseen viestiin en halua vastata.
Ap
Jos et puhunut hänen kanssaan alhaalla niin se on todennäköisesti se harha. Aivotoiminnan häiriö tms.
Kysypä isältäsi miten tilanne meni hänen kokemanaan.
Ja isältäsi et voi kysyä, mutta sen sijaan kyselet täältä?
Mikset kysy? Ehkä isälläsi on selitys, tai hän vastaa ettei ollut siellä? Siitä on hyvä jatkaa miettimistä.
Noilla esitiedoilla normaalia.
T. Tohtori Heikki Huimahalko
Tässä sinulle asiallista vertailupohjaa kokemuksellesi:
Jos lähti hakemaan esim. kaljaa kellarista?
Tiedän mitä tapahtui, mutta täällä sitä ei saa kertoa.
Onko isäsi siis kuitenkin elossa?