Seksikäs alusasusetti, ei stringejä
Hei,
Joulu lähestyy, mistä löydän vaimolle lahjaksi seksikään alusasusetin sukkanauhoilla yms. mutta ns. normimallisilla pitsialushousuilla. Jos settiin kuuluu stingit niin alusasu ei tule olemaan koskaan päällä.
Lahjaa en tietenkään anna aattoiltana vaan jo viikkoja ennen joulua, kahdenkeskisellä lahjan osto reissulla.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 08:37"]
Mikä olisi hintataso? Haluatko klassisen tyylikkään vai lutkamaisen lookin? Tulisiko käytettäväksi muuallakin kuin makkarissa?
[/quote]
Hintataso -200€ ja mieluummin tyylikästä lookia.
[/quote]
http://www.secretsinlace.eu/index.php/
Näistä minä annan vinkkejä miehelleni. :)
[/quote]
Tälläistä juuri haetaan.
Saa. Olen jo vuosia tilannut, kun aiemmin asuin Amerikassa. Parhaimmat ja laadukkaimmat tuotteet, kunhan tietää kokonsa. Löytyy myös isoja kuppikokoja hoikille.
Mä oon tilannut normipikkarit, mutta niissä on haarakohta auki. Toki nää on vaan makkarikäyttöön. Stringejäkin voin pitää makkarissa seksileikeissä, muuten en.
Mun mielestä noi nro 13 hepeneet ovat ihan kamalia. Kannattaa ap tilata jotain paljon laadukammaan tapaisia, missä vaimos tuntee itsensä NAISEKSI eikä hutsuksi..
Nro 18 jatkaa, että kuten joku aiemmin kommentoikin Victoria's Secretistä, niin olisin ainakin itse todella, todella otettu jos mies olisi sieltä tajunnut tilata jotkut ihanat sensuellit alusvaatteet! Tarkistin heidän nettisivunsa, ja he lähettävät Suomeen, mutta on huomioitava aika pitkä toimitusaika standard-lähetyksissä (14-21!!!! pv)
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 13:46"]
Mun mielestä noi nro 13 hepeneet ovat ihan kamalia. Kannattaa ap tilata jotain paljon laadukammaan tapaisia, missä vaimos tuntee itsensä NAISEKSI eikä hutsuksi..
[/quote]
Tuo on kyllä totta, en moisia päälleni laittais
Mikä on vaimosi koko? Rintaliivit ovat ne kriittisimmät. Huomioi, että nyt täytyisi saada tieto myös minkä maan mitoituksesta on kyse.
Mulla on toi ja sanotaanko niin, että aina kun oon pitänyt tota farkkujen kanssa baarissa niin en oo jäänyt ilman. En tiedä johtuuko korsetista vai mielenalasta jonka tuo luo itselle. Koen kuiteskin olevani noi päällä rohkea ja haluttava.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:32"]
Mulla on toi ja sanotaanko niin, että aina kun oon pitänyt tota farkkujen kanssa baarissa niin en oo jäänyt ilman. En tiedä johtuuko korsetista vai mielenalasta jonka tuo luo itselle. Koen kuiteskin olevani noi päällä rohkea ja haluttava.
[/quote]
Aivan loistavaa, että panostat aluspukeutumiseesi. Moni saisi ottaa sinusta mallia.
Tuon kyseisen korseletin malli sen sijaan on mielestäni harvinaisen tyhmä. Sukkanauhat kuuluu olla myös takana, mieluiten niitä tulisi olla kuusi. Sukat eivät pysy riittävän hyvin ylhäällä, ellei käytä stay upeja.
Sukkanauhojen viehättävyys perustuu nimenomaan niiden kireään kiinnitykseen. Liian löysät, saati vapaana roikkuvat ovat yhtä tyhjän kanssa. Exä yritti aina kännipäissään olla seksikäs ja ei enää koordinaatio riittänyt niiden kiinnittämiseen.
Nainen saa toki baarista miestä, kunhan vaan menee pyytämään. Mies ei saa kuin korvilleen, oli jalassa miten hienot boxerit hyvänsä.
en siis todellakaan käytä ton kanssa sukkanauhoja. oon itseasiassa leikannut ne pois...
Mut totta, että me naiset ollaan viehättävämpiä kaikin tavoin. Paitsi ettei mun oo ikinä tarvinnut lyödä kohteliaita ja hauskoja miehiä korville. törkeitä on mieli tehnyt löydä avokämmenellä, mutta.....
Miten sais vaimon kokeilemaan näitä hepeneitä. Oma vastaukseni on, ei mitenkään!
Meillä pukki toi pari videokameraa ja pari seksikästä asua. Käsiraudat ja silmälaput.
En vaan ymmärrä miten noi lahjat liittyy toisiinsa! :o
Mitäköhän ukkokullalla on ollut mielessä?
Ei muuta kuin verkkosukkaa laittamaan jalkaan ja siitä video jakoon tänne palstalle! :D
Valitettavasti tänä vuonna vietin sinkkujoulua ja pukki ei tuonut minulle mitään. Toki löysin baarista prostituoidun ja sain piparia!
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 08:37"]
Mikä olisi hintataso? Haluatko klassisen tyylikkään vai lutkamaisen lookin? Tulisiko käytettäväksi muuallakin kuin makkarissa?
[/quote]
Hintataso -200€ ja mieluummin tyylikästä lookia.
[/quote]
www.gossard.com
http://www.secretsinlace.eu/index.php/
www.touchable.co.uk
http://www.mesmorelle.com/fi/
Näistä minä annan vinkkejä miehelleni. :)