Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksikäs alusasusetti, ei stringejä

Vierailija
19.10.2014 |

Hei,

Joulu lähestyy, mistä löydän vaimolle lahjaksi seksikään  alusasusetin sukkanauhoilla yms. mutta ns. normimallisilla pitsialushousuilla. Jos settiin kuuluu stingit niin alusasu ei tule olemaan koskaan päällä.

Lahjaa en tietenkään anna aattoiltana vaan jo viikkoja ennen joulua, kahdenkeskisellä lahjan osto reissulla.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 08:37"]

Mikä olisi hintataso? Haluatko klassisen tyylikkään vai lutkamaisen lookin? Tulisiko käytettäväksi muuallakin kuin makkarissa?

[/quote]

Hintataso -200€ ja mieluummin tyylikästä lookia.

[/quote]

www.gossard.com

http://www.secretsinlace.eu/index.php/

www.touchable.co.uk

http://www.mesmorelle.com/fi/

Näistä minä annan vinkkejä miehelleni. :)

Vierailija
2/30 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 08:37"]

Mikä olisi hintataso? Haluatko klassisen tyylikkään vai lutkamaisen lookin? Tulisiko käytettäväksi muuallakin kuin makkarissa?

[/quote]

Hintataso -200€ ja mieluummin tyylikästä lookia.

[/quote]

www.gossard.com

http://www.secretsinlace.eu/index.php/

www.touchable.co.uk

http://www.mesmorelle.com/fi/

Näistä minä annan vinkkejä miehelleni. :)

[/quote]

Tälläistä juuri haetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Olen jo vuosia tilannut, kun aiemmin asuin Amerikassa. Parhaimmat ja laadukkaimmat tuotteet, kunhan tietää kokonsa. Löytyy myös isoja kuppikokoja hoikille.

Vierailija
4/30 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihania asuja.

Vierailija
5/30 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tilannut normipikkarit, mutta niissä on haarakohta auki. Toki nää on vaan makkarikäyttöön. Stringejäkin voin pitää makkarissa seksileikeissä, muuten en.

Vierailija
6/30 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä noi  nro 13 hepeneet ovat ihan kamalia. Kannattaa ap tilata jotain paljon laadukammaan tapaisia, missä vaimos tuntee itsensä NAISEKSI eikä hutsuksi..

Vierailija
7/30 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 18 jatkaa, että kuten joku aiemmin kommentoikin Victoria's Secretistä, niin olisin ainakin itse todella, todella otettu jos mies olisi sieltä tajunnut tilata jotkut ihanat sensuellit alusvaatteet! Tarkistin heidän nettisivunsa, ja he lähettävät Suomeen, mutta on huomioitava aika pitkä toimitusaika standard-lähetyksissä (14-21!!!! pv)

Vierailija
8/30 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 13:46"]

Mun mielestä noi  nro 13 hepeneet ovat ihan kamalia. Kannattaa ap tilata jotain paljon laadukammaan tapaisia, missä vaimos tuntee itsensä NAISEKSI eikä hutsuksi..

[/quote]

Tuo on kyllä totta, en moisia päälleni laittais

Vierailija
9/30 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.secretsinlace.eu/index.php/ taitaa olla seuraavan tilauksen toimittaja

Vierailija
10/30 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ehdotuksia?

Vierailija
11/30 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Figleavesin Erotique -osio

http://www.kissmedeadly.co.uk/

Vierailija
12/30 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vaimosi koko? Rintaliivit ovat ne kriittisimmät. Huomioi, että nyt täytyisi saada tieto myös minkä maan mitoituksesta on kyse.

Vierailija
13/30 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi ja sanotaanko niin, että aina kun oon pitänyt tota farkkujen kanssa baarissa niin en oo jäänyt ilman. En tiedä johtuuko korsetista vai mielenalasta jonka tuo luo itselle. Koen kuiteskin olevani noi päällä rohkea ja haluttava.

Vierailija
14/30 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:32"]

Mulla on toi ja sanotaanko niin, että aina kun oon pitänyt tota farkkujen kanssa baarissa niin en oo jäänyt ilman. En tiedä johtuuko korsetista vai mielenalasta jonka tuo luo itselle. Koen kuiteskin olevani noi päällä rohkea ja haluttava.

[/quote]

Aivan loistavaa, että panostat aluspukeutumiseesi. Moni saisi ottaa sinusta mallia.

Tuon kyseisen korseletin malli sen sijaan on mielestäni harvinaisen tyhmä. Sukkanauhat kuuluu olla myös takana, mieluiten niitä tulisi olla kuusi. Sukat eivät pysy riittävän hyvin ylhäällä, ellei käytä stay upeja.

Sukkanauhojen viehättävyys perustuu nimenomaan niiden kireään kiinnitykseen. Liian löysät, saati vapaana roikkuvat ovat yhtä tyhjän kanssa. Exä yritti aina kännipäissään olla seksikäs ja ei enää koordinaatio riittänyt niiden kiinnittämiseen.

Nainen saa toki baarista miestä, kunhan vaan menee pyytämään. Mies ei saa kuin korvilleen, oli jalassa miten hienot boxerit hyvänsä.

Vierailija
15/30 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis todellakaan käytä ton kanssa sukkanauhoja. oon itseasiassa leikannut ne pois...

Mut totta, että me naiset ollaan viehättävämpiä kaikin tavoin. Paitsi ettei mun oo ikinä tarvinnut lyödä kohteliaita ja hauskoja miehiä korville. törkeitä on mieli tehnyt löydä avokämmenellä, mutta.....

Vierailija
16/30 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä pukki toi?

Vierailija
17/30 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sais vaimon kokeilemaan näitä hepeneitä. Oma vastaukseni on, ei mitenkään!

Vierailija
18/30 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pukki toi pari videokameraa ja pari seksikästä asua. Käsiraudat ja silmälaput.

En vaan ymmärrä miten noi lahjat liittyy toisiinsa! :o

Mitäköhän ukkokullalla on ollut mielessä?

Vierailija
19/30 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin verkkosukkaa laittamaan jalkaan ja siitä video jakoon tänne palstalle! :D

Vierailija
20/30 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tänä vuonna vietin sinkkujoulua ja pukki ei tuonut minulle mitään. Toki löysin baarista prostituoidun ja sain piparia!