Mitä tulee mieleen nimestä Jussi?
Haluaisimme nimetä pojan isoisänsä mukaan. Mutta nyt kalvaa, onko tämä nimi oikeasti enää sellainen, mikä sopisi 10-luvun pojalle.
Kommentit (24)
Tulee mieleen Täällä pohjantähden alla -kirjan Jussi.
Mulle tulee nimestä mieleen pari mukavaa nyt jo mieheksi varttunutta luokkakaveria, jussipaidat sekä " loru " jussi pussi puuta nussi :)
Tuntemani jussit olivat kouluaikaa aikamoisia "eemeleitä" eli olivat siellä missä tapahtu ja yleensä syy siihen että tapahtu. Nyt aikuisena ihan fiksuja ja kohteliaita vaikka valitettavasti ei enää olla niin paljoa tekemisissä kun ala asteella.
Minusta jussi sopii aivan hyvin vauvalle nykypäivänäkin :)
Mun ex:ä vuosien takaa. Oli hiljanen ja ujo nuorimies. Oltiin liikaa vastakohdat, emme täydentäneet toisiamme. Se ansaitsee jonkun rauhallisemman ihmisen rinnalleen. Hyvät voinnit vaan Jussille. :)
Jussi patsas tulee mieleen, Jussi gaala, Jussi on aika arkinen nimi kuitenkin. Muunnelma/lyhennelmä Juhanista, Juhasta, Johanista..
Tulee mieleen punaposkinen, hieman pyöreä, nössykkä poika. Ehdottomasti vaaleat hiukset.
Pupujussi ja naapurin Jussi. Ei vikaa kummassakaan.
Mun rakas koirani :) - kuoli 17-vuotiaana. Söi mun alushousuja. Ehkä syy pitkään elämään?
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 01:43"]
Jussi Lampi.
[/quote]
Hassua, Jussi Lampi ei vaikuta yhtään Jussilta. Kun luin tuon sun kommentin, niin piti hetki miettiä että onko sen etunimi tosiaan Jussi, mutta onhan se. Niin ne eri ihmiset tekee nimestä omansa näköisen.
Pub Jukolan Jussi on Hämeenlinnassa.
Jussi, joka puuta nussi. Tai pupujussi.
Kuullostaa lempinimeltä eikä oikealta etunimeltä.
Yks mun lempparinimiä <3