Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku vastustaa aktiivisesti jotain, joka ei itseä kosketa?

Vierailija
19.10.2014 |

Niin että miksi joku vastustaa kovasti esim. homoja, vaikka homojen keskinäinen puuhailu ei koskettaisi ko. henkilöä millään tavalla? Itse taas vastustan esim. pakkoruotsia, koska se koskettaa konkreettisesti omaa perhettä, joten tällaisen vastustamisen ymmärrän.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos homoja ei pidetä kaapissa niin ne kyllä alkaa koskettelemaan sinua.

Vierailija
2/8 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin vastustan natseja ja rasismia, vaikka ne ei mua kosketakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 00:14"]

Kyllä mä ainakin vastustan natseja ja rasismia, vaikka ne ei mua kosketakaan.

[/quote]

Kyllä sinäkin pitäisit natseista ja rasisteista jos vain tutustuisit heihin. Huomaisit, että he ovat ihan normaaleja ihmisiä niinkuin minä ja sinä.

Vierailija
4/8 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut, että osalle ihmisistä kehittyy joku sellainen moraaliksi kutsuttu käsitys oikeasta ja väärästä. heijastelee kuulemma jotain niiden "arvoja".. yleensä ne on semmosia tunteellisempia nynneröitä, ei pysty järjellä sitä selittämään. Sitten ne varmaan jotenkin toivoo voivansa muka auttaa kanssaeläjiään jos ne meinaa jäädä jalkoihin, mitä ideaa semmoisessa nyt muka on.

-Nainen 19v-

Vierailija
5/8 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänekkäästi homoja vastustaa vaan ne jotka on epävarmoja omasta suuntautumisesta.

Vierailija
6/8 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä ei ole elämää.

Vierailija
7/8 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määrittelet että se ei kosketa? Jos esimerkiksi "vastustaa" posliineja, on siinä karvaisella oma lehmä ojassa, sillä jos joku ajaa karvat pois, on mahdollista että sitä aletaan vaatia muiltakin...

Vierailija
8/8 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite miettiny ihan samaa, mutta yks dokumentti ihmisen evoluutiosta selitti tämän: tuntemattomat ja itselle vieraat asiat pelottaa ja mikä pelottaa sitä vastustetaan.

Itse ainakin pelkään kaikkea väkivaltaa, vaikka se ei kosketakaan minua, silti vastustan sitä, eli järkeen käypää. Eli jos yleistetään niin kaikki erilaisuutta vastustavat pelkäävät jotain siinä! Rasisteille vinkiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan