Hyhhyh. Mulla on hirveät raskausoireet vaikka en voi olla raskaana?
Ollaan aina käytetty kondomia eikä mies ole koskaan edes kondomin kanssa tullut mun sisään. On vetässyt pois ja jättänyt mun pimpin suulle peniksensä hetkeksi kun ollaan halittu loppuun ennen pesuja. Silti mulla tuli tissit ja nännit tosi kipeiksi, maanantaista asti on ollut todella etova olo ja mahaa juilii. Pitäisi olla vielä viikko menkkoihin aikaa. Mietin että onkohan nämä kuitenkin vain pahoja pms oireita, mutta toisaalta tää tissikipukin on ihan erilaista eikä mua koskaan ole etonut ennen menkkoja..
Kommentit (11)
Oletko saanut koronarokotteen? Se on sekoittanut sun hormonitoiminnan?
Erittäin epätodennäköistä että sulla olisi raskausoireita kun menkat ei ole vielä lähellekään myöhässä.
Mulla on välillä ennen menkkoja etovaa oloa. On ollut ihan nuoresta asti, joten kai se on mahdollista. Mutta jos sulla ei ole aiemmin ollut, tekisin testin.
Vierailija kirjoitti:
Pimppi? Halittu? Kääk.
Ap taitaa olla melko nuori ☺️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimppi? Halittu? Kääk.
Ap taitaa olla melko nuori ☺️
Mä olen itse 22 enkä ikinä puhuisi seksistä näin. Mutta oot varmaan oikeassa, pääsen yli.
Ootko käyny jumpalla tai juoksemassa? Et olis päässy tissit "pomppimaa", ainakin mulla tulee joskus kipeeks. Flunssaki aiheuttaa etovaa oloo, jos oot tulos kipeeks.
Voi rakas, tuskin oot raskaana. Tee kuitenkin testi niin rauhoitut.
Meidän vauva sai alkunsa kondomin käytöstä huolimatta. Ja oireet alkoivat 4 päivää ennen kuin kuukautisten piti alkaa. Kärsinkin koko raskauden vaikeasta pahoinvoinnista. Voit olla raskaana tai sitten et. Pian se selviää testillä.
Kyllä voit olla raskaana. Jos kumissa on reikä, on siittiöt päässyt sun pimpsaan vaikka ne olisikin päässeet vain pimpsan suulle. Tosin todennäköisyys on pieni, mutta mahdollinen. Tee testi.