Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni haluaisi kokeilla naisen kanssa

Vierailija
09.09.2021 |

Anna luvan. Mitkä fiilikset jää. Tuleeko morkkista?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin AP:n kysymyksiin tuskin voi vastata muut kuin AP itse. Moni harrastaa vieraissa käyntiä yhteisymmärryksessä ja kaikki menee hyvin, mutta monella varmasti tulee mustasukkaisuus ja tunteet peliin.

Itse ainakaan en voisi kuvitella että meidän parisuhteessa kumpikaan kokeilisi vierasta sukupuolesta riippumatta, tilanne olisi täysin sama, haluaisiko puoliso harrastaa seksiä ulkopuolisen miehen tai naisen kanssa ja olettaisin tilanteen olevan puolison mielestä sama toisinpäin.

Vierailija
2/20 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi tietää varmuudella etukäteen, vaikka nyt oletkin ilmeisesti myötämielinen. Hän saattaa jatkaa suhteilua uuden partnerin kanssa, ja se voi sitten muuttua niin vakavaksi että jäät lopulta yksin. Tai siitä tulee vakiintunut kuvio, jossa sekstailu jatkuvaa. Yksi mahdollinen skenaario on sekin, että etsii aina uutta naispuolista seuraa sänkyyn, eli nälkä kasvaa syödessä.

Joskus on käynyt niinkin, että naisella kiinnostus samaan sukupuoleen loppuun siihen yhteen kokeiluun. Sitten on sekin kortti käännetty hänen elämässään, ja hän on saanut ehkä sisäisen varmuuden asiasta.

Jos on aito bisse, niin ei tuskin tuohon yhteen kertaan jää. Niin useat heistä haluavat sisällyttää molemmat asiat elämässään, eli pitäisi olla se turvallinen heterosuhde ja sitten vielä homoseksuaalinen siinä sivussa, jotta kokisivat toteuttavansa itseään riittävästi.

Sinä itse päätät, minkä verran olet valmis vaimollesi sallimaan, ja mitä asioita haluat omassa elämässäsi olevan. Teidän kummankaan ei pitäisi olla pakko myöntyä toisen asettamiin kehyksiin tai toimintamalleihin, yksilön itsemääräämisoikeudesta kun on kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sinut itseni kanssa. Mutta mietin tunteeko vaimoke syyllisyyttä tai morkkista jälkeenpäin. Ehkä parempi pitää fantasiana.

AP

Vierailija
4/20 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Noihin AP:n kysymyksiin tuskin voi vastata muut kuin AP itse. Moni harrastaa vieraissa käyntiä yhteisymmärryksessä ja kaikki menee hyvin, mutta monella varmasti tulee mustasukkaisuus ja tunteet peliin.

Itse ainakaan en voisi kuvitella että meidän parisuhteessa kumpikaan kokeilisi vierasta sukupuolesta riippumatta, tilanne olisi täysin sama, haluaisiko puoliso harrastaa seksiä ulkopuolisen miehen tai naisen kanssa ja olettaisin tilanteen olevan puolison mielestä sama toisinpäin.

Itse olen hieman mustasukkaisuuteen taipuvainen,mutta jos vaimoni harrastaisi seksiä naisen kanssa,en tuntisi yhtään mustasukkaisuutta.

Vierailija
5/20 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vaaraa! Sille tielle naisesi vielä jää, kun pääsee kokeilemaan. Nähty niin monta kertaa

Vierailija
6/20 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en näkisi ongelmaa jos kumppani haluaisi testata tai jatkossa ajoittain harrastaa seksiä saman sukupuolen edustajan kanssa. Tietysti se ei saisi ajaa ohi parisuhteen.

Tässä ajattelen niin, että itse en pystyisi tarjoamaan sitä kuitenkaan.

Vierailija
7/20 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä annoin ja vaimo tuli kiltisti takaisin. Ollaan jo erottu, mutta miehen on näköjään ottanut edelleen.

Vierailija
8/20 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toisesta naisesta kannata olla kateellinen. Pyydä naistasi kuvaamaan joku heidän "aktinsa' ja nauti näkemästäsi ;)

Vierailija
9/20 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhteeseen toinen haluaa tuoda kolmannen osapuolen, vakinaisen tai vaihtuvan, niin silloin se ei ole enää varsinainen parisuhde sanan syvimmässä merkityksessä. Menee ennen pitkää joukkueurheilun puolelle. Silti hämmästyttävän moni näyttää tällaista nykyään vähintään komppaavan ja sympatiseeravan, ehkä se omalta osaaltaan kuvaa aikaa jota elämme.

Voi käydä niin, että sitten kun elämä kolhii oikein kunnolla, ei noista vierailevista tähdistä tai sivuroolien vetäjistä ole sellaista turvaa tai tukea tarjolla mitä aito parisuhde olisi voinut tarjota. Ja hän joka tuon järjestelyn elämäänsä halusi, voi huomata siinä vaiheessa vielä että se alkuperäinenkin kumppani on vain statistin merkityksellä ja vastuulla elämäksi kutsutussa näytelmässään enää mukana. Silloin voi sitten puntaroida, kannattiko tuolle ladulle lähteä. Elämä on sarja valintoja, osa niistä muita onnistuneempia.

Vierailija
10/20 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on tällainen naisystävä, jonka kanssa ovat muutamia kertoja tavanneet ja viettäneet yhdessä öitä. Minulle tämä järjestely sopii vallan mainiosti ja on todella kiihottavaa. Kuvia ja videoita olen saanut heidän leikeistään. Parasta ehkä on saada kuulla kaikkia yksityiskohtia vaimon suusta kun palaa kotiin ja meillä molemmilla himot hyrrää.

Vierailija
11/20 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään, koska toista ei voi omistaa, ei puolisoaan oikeastaan voi kieltää käymästä vieraissa tai antaa lupaa. 

Toki parisuhteen taustalla olevaa sopimusta ei voi myöskään yksipuolisesti muuttaa. Mutta mitäs sitä voi kun uhata itse lähteä, jos toinen toteuttaa suunnitelmansa. Hyvässä suhteessa tuollaisista asioista neudotellaan toisen tunteita kunnioittaen toki. 

Vierailija
12/20 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos parisuhteeseen toinen haluaa tuoda kolmannen osapuolen, vakinaisen tai vaihtuvan, niin silloin se ei ole enää varsinainen parisuhde sanan syvimmässä merkityksessä. Menee ennen pitkää joukkueurheilun puolelle. Silti hämmästyttävän moni näyttää tällaista nykyään vähintään komppaavan ja sympatiseeravan, ehkä se omalta osaaltaan kuvaa aikaa jota elämme.

Voi käydä niin, että sitten kun elämä kolhii oikein kunnolla, ei noista vierailevista tähdistä tai sivuroolien vetäjistä ole sellaista turvaa tai tukea tarjolla mitä aito parisuhde olisi voinut tarjota. Ja hän joka tuon järjestelyn elämäänsä halusi, voi huomata siinä vaiheessa vielä että se alkuperäinenkin kumppani on vain statistin merkityksellä ja vastuulla elämäksi kutsutussa näytelmässään enää mukana. Silloin voi sitten puntaroida, kannattiko tuolle ladulle lähteä. Elämä on sarja valintoja, osa niistä muita onnistuneempia.

Osittain samaa mieltä. Polyamoriset jutut ovat vähän itsekeskeisiä suhteita, joissa siis ajatellaan itseä eikä meitä kokonaisuutena, joita jo oletusarvoisesti tulee ja menee. Kuitenkin turvallisuus ja ainakin illuusio ikuisesta rakkaudesta ja siitä, että ollaan jotain suurempaa kuin kaksi yksilöä, on tärkeä minusta säilyttää. 

Mutta tuossa puhuttiin siitä että vaimo "kävisi kokeilemassa naista" siis seksistä, ei mistään toisesta parisuhteesta. 

Vierailija
13/20 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi tekee sen joka tapauksessa, jos haluaa. Itselläni on sama tilanne. Haluaisin kovasti naisen kanssa kokeilla.

Vierailija
14/20 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen sopimus että saan luvan kanssa olla naisen kanssa jos ja kun sellainen tilanne tulee vastaan. Melkein 20 vuotta yhdessä, pari lasta ja kaikki elämässä just niin hyvin kun vaan voi olla - paitsi heräsin bi-seksuaalisuuteeni muutamia vuosia sitten, iso henkilökohtainen kriisi ja kasvun paikka. Rakastan miestäni ja perhettäni enemmän kuin mitään, samoin mies minua. Ymmärtää tämän puolen minussa joten yhteisellä sopimuksella voin itseäni toteuttaa. Minusta rakkauden teko. Tiedämme molemmat että olisin kärsinyt ja miettinyt lopun elämääni mitä jäi kokematta, todennäköisesti katkeroitunutkin. Hyvin on toiminut, ei mustasukkaisuutta.

Kaiken ei tarvitse mennä kuin avioliitto-oppaissa ja ulkoa opituissa normeissa sanotaan, silti voi olla onnellinen. Mitä se muille kuuluu.

Vierailija
15/20 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä halua. Itse haluat nähdä lesboilua pervo ja yrität sitä ajatusta vaimollesi syöttää.

Vierailija
16/20 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sellainen sopimus että saan luvan kanssa olla naisen kanssa jos ja kun sellainen tilanne tulee vastaan. Melkein 20 vuotta yhdessä, pari lasta ja kaikki elämässä just niin hyvin kun vaan voi olla - paitsi heräsin bi-seksuaalisuuteeni muutamia vuosia sitten, iso henkilökohtainen kriisi ja kasvun paikka. Rakastan miestäni ja perhettäni enemmän kuin mitään, samoin mies minua. Ymmärtää tämän puolen minussa joten yhteisellä sopimuksella voin itseäni toteuttaa. Minusta rakkauden teko. Tiedämme molemmat että olisin kärsinyt ja miettinyt lopun elämääni mitä jäi kokematta, todennäköisesti katkeroitunutkin. Hyvin on toiminut, ei mustasukkaisuutta.

Kaiken ei tarvitse mennä kuin avioliitto-oppaissa ja ulkoa opituissa normeissa sanotaan, silti voi olla onnellinen. Mitä se muille kuuluu.

Voit onnitella itseäsi, sillä todennäköisesti useimmat vastakkaisesta sukupuolesta kumppanin etsineet halusivat aidon heterosuhteen. Eli suhteen, johon ei sisälly kumppanin homoseksuaaliset kontaktit muihin edes silloin tällöin.  Yleisesti ottaen syitä tälläiseen järjestelyyn suostumiseen voi olla moniakin, mm. raha ja perilliset vaikuttavat aina.  Niiden takia moni sietää esimerkiksi alkoholistia vuosikymmenet.

Vierailija
17/20 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä puolison kanssa oli pari vuotta sitte sama tilanne, sanoi naisen kanssa kokeilun kiinnostavan. Ajatuksena itselle todella kiihottava, mutta silti halusin miettiä oman aikani, enkä antaa lupaa, jota sitten katuisin jälkeenpäin. Loppujen lopuksi annoin luvan, mutta kolmella ehdolla: meidän parisuhteessa ja seksielämässä pitää olla kaikki hyvin, seksikumppani ei saa olla mikään 2 promillen kännipano, vaan selvinpäin ja mieluiten nähty vaikka kahvin merkeissä ennen petipuuhia ja seksikumppaneiden etsiminen ei saa olla salassa minulta ja jos minusta tuntuu pahalle, niin peli menee heti poikki. Tähän mennessä näillä säännöillä mennyt hyvin ja puoliso käynyt kahdesti toisen naisen luona.

Mieti asiaa oma aikasi AP. Kannattaa myös tiedustella kiinnostaako naiset myös parisuhdemielessä (oma puolisoni sanoi, että ei ikinä voisi kuvitella itseään naisen kanssa parisuhteessa, mikä myös helpotti luvan antamista omalla kohdallani). Minun mielestä tämmöiseen ei kannata myöskään rueta, jos omassa parisuhteessa/seksielämässä ei asiat ole hyvin. Ja parasta on, jos itse myös koet asian kiihottavana. Meillä puoliso välillä tarinoi seksin aikana kokemuksiaan naisen kanssa ja se on aivan järjettömän kiihottavaa kuunneltavaa. Joskus jopa pienesti vinkannut, että saattaisi päästä mukaan.

Paras vinkkini on että mieti asiaa pidempään ja mieti monelta kantilta. Ja jos miettimisen jälkeen on pelkoa, että se voisin aiheuttaa mustasukkaisuutta/ongelmia parisuhteessa, niin parempi pitää vaimon fantasiana.

Vierailija
18/20 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin vaimoni panna naisia niin paljon haluaisi, mutta hän ei ole tippaakaan kiinnostunut naisista.

Tuttavapiiristä löytyy kyllä kolme naista jotka siirtyivät +35 vuotiaina miehistä naisiin pysyvästi.

Exä oli pannut monta kertaa naisten kanssa, mutta tykkäsi silti enemmän seksistä miehen kanssa. Jos olisi pysytty yhdessä, niin olisi mun puolesta saanut jatkaa panemista naisten kanssa enkä olisi laskenut sitä pettämiseksi.

Vierailija
19/20 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin vaimoni panna naisia niin paljon haluaisi, mutta hän ei ole tippaakaan kiinnostunut naisista.

Tuttavapiiristä löytyy kyllä kolme naista jotka siirtyivät +35 vuotiaina miehistä naisiin pysyvästi.

Exä oli pannut monta kertaa naisten kanssa, mutta tykkäsi silti enemmän seksistä miehen kanssa. Jos olisi pysytty yhdessä, niin olisi mun puolesta saanut jatkaa panemista naisten kanssa enkä olisi laskenut sitä pettämiseksi.

Mitä tarkoittaa naisten kesken paneminen.

Vierailija
20/20 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin kokeilla, mutta yksi ehto näin jälkeenpäin kokeneempana:

Se lepakko osapuoli ei saa puhua ympäri, kuinka miehet on perseestä. Meillä tuli ero, kun oli kovin sulavasanainen nainen, mutta sitte kun sai meidän tiet eroamaan, niin jätti naisenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan