Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka tarvitset paljon omaa aikaa, minkälaista lapsiperhe

Vierailija
18.10.2014 |

Arkesi on? Kuinka monta lasta sinulla on?
Saatko millä tavalla niitä omia rauhallisia hetkiä? Vai saatko ollenkaan?
Miten jaksat lapsiperhearkea jos et saa omia palautumishetkiä?
Mä kaipaan todella paljon omaa aikaa. Meillä ei onneksi oo kuin yksi lapsi ja se mahdollistaa sen, että saan kyllä ihan riittävästi omaa aikaa. Mies katsoo sillä aikaa lapsen perään, käy uimahallissa tai menevät yhdessä miehen vanhemmille.
Viikonloppuaamuisinkin mies herää yleensä lapsen kanssa että saan nukuttua pidempään.
Musta tuntuu että mä sekoaisin jos mulla olis useampi lapsi, kaksikin, jotka vaatisivat molemmat jatkuvasti oman huomionsa. Ei olisi hetkeäkään omaa rauhaa. :-/
Näin on hyvä, meidän elämä on nyt tasapainossa näin. ;-)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tuskaista on... Minulla on puoliso joka osaa todella vaatia omaa aikaa eli hänen tekemisensä on aina tärkempää kuin minun tarpeeni olla omassa rauhassa. Niinpä voin jatkuvasti huonosti. Meillä ei myöskään ole minkäänlaista tukiverkostoa joka auttaisi.

Vierailija
2/3 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut kaiken takaisin kun lapset ovat kasvaneet, oikeastaan en edes tajunnut kuinka paljon omaa aikaa lasten olleessa pieniä tarvisen. Onneksi heitä on vain kaksi ja pienellä ikä erolla eli tuota kiire aikaa ei ollut kuin ehkä 4-5vuotta kun lapset tarvitsivat joka hetki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi