Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheenisä viettää vapaailtaa, kysyttävää?

Vierailija
18.10.2014 |

Juon kalsarikännejä flunssassa vaimon ollessa lasten kanssa reissussa. Oikeasti siis tylsää.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on teillä miehillä helppoa. Milloinhan viimeksi mun mies on lähtenyt johonkin yöreissuun lasten kanssa, mietitäänpäs... hmmm... Ei ikinä.

Vierailija
22/28 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 22:10"]

15: Kyllä. Tilanteessa jossa kukaan ei saanut tietää. Suon saman vaimollleni. Seksuaalisuus ei ole yksiselitteistä tai normeihin puettavissa.

[/quote]

Suot saman vaimollesi? Eli vaimo tietää, että tilaisuuden tullen voit pettää ja se on hänelle ok? Hänellä ei ole kuvitelmaa siitä, että suhteenne perustuu uskollisuudelle. Jos edellinen ei päde, olet surkea paskanpuhuja, joka päättää suhteen tilasta siten kuin hänelle itselleen sattuu sopimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 22:15"]Huomenna nuo muut tulee kotiin ja sitten ollaan taas kiva normaali isi. Viikonloppu yksin kotona on nykyjään vaan pricelesss![/quote]

Tuo on ihan totta! Välillä on ihan mahtavaa olla yksin ja öllöttää!

-ap

Vierailija
24/28 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 22:18"]Kyllä se on teillä miehillä helppoa. Milloinhan viimeksi mun mies on lähtenyt johonkin yöreissuun lasten kanssa, mietitäänpäs... hmmm... Ei ikinä.[/quote]

Pistä mies vastuuseen! Kyllä itse ainakin ehdotan vaimolle mahdollisuuksia olla itsekseenkin välillä. Itse ainakin kaipaan välillä aikaa itsekseni, ei se vähennä rakkauttani perheeseen.

-ap

Vierailija
25/28 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 22:18"]Suot saman vaimollesi? Eli vaimo tietää, että tilaisuuden tullen voit pettää ja se on hänelle ok? Hänellä ei ole kuvitelmaa siitä, että suhteenne perustuu uskollisuudelle. Jos edellinen ei päde, olet surkea paskanpuhuja, joka päättää suhteen tilasta siten kuin hänelle itselleen sattuu sopimaan.[/quote]

Nämä asiat on aikanaan puhuttu. Mitä reissussa tapahtuu, sinne jää. Itse asiassa minua kiihottaa ajatus että vaimoni olisi jollain työmatkallaan kokenut lyhytaikaista intohimoa. Pitkässä suhteessa merkitsee se, mitä tehdään vuosien varrella, ei matkahuvitus.

Vierailija
26/28 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä saat kaikki kysymykset näköjään! Mä meen nyt teelle ja lukemaan kirjaa. Kissa tulee kohta pihalta sisälle ja tulee nukkumaan mun viereen, on sentään tuollainen elävä olento kainalokaverina! t perheenäiti

Vierailija
27/28 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 22:18"]Kyllä se on teillä miehillä helppoa. Milloinhan viimeksi mun mies on lähtenyt johonkin yöreissuun lasten kanssa, mietitäänpäs... hmmm... Ei ikinä.
[/quote]
Äläpäs yleistä, tunnen monia miehiä, jotka antavat vaimolle saman mahdollisuuden.

Vierailija
28/28 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 22:42"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 22:18"]Kyllä se on teillä miehillä helppoa. Milloinhan viimeksi mun mies on lähtenyt johonkin yöreissuun lasten kanssa, mietitäänpäs... hmmm... Ei ikinä. [/quote] Äläpäs yleistä, tunnen monia miehiä, jotka antavat vaimolle saman mahdollisuuden.

[/quote]

Reilu vähemmistö se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan